de mooiste SPORT op de beurs(?)

Natuurlijk direct naar HAL 12 gerend om al het schone voor 2010 te bekijken. Als blade rijder natuurlijk als eerste een kijkje genomen bij HONDA, leuk spul allemaal. Maar toen ik bij de SUZUKI stand kwam werd ik overrompeld door de "zwarte" GSX1000, wat een beauty!
Laat deze nou ook de winnaar zijn van de laatste testen (R1/BLADE/KAWA)....

Ik ben verliefd.

Wat jullie?
 
Tot m'n eigen verbazing :$ de XR1200R Trophy

full


Al had de versie op de beurs een veel mooiere Screamin' Eagle special paint ! :Y
 
Kreeg toch ook wel wat kriebels bij de bmw s1000rr :9 Maar blijf dit jaar nog maar trouw aan mijn gsxr :Y
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk direct naar HAL 12 gerend om al het schone voor 2010 te bekijken. Als blade rijder natuurlijk als eerste een kijkje genomen bij HONDA, leuk spul allemaal. Maar toen ik bij de SUZUKI stand kwam werd ik overrompeld door de "zwarte" GSX1000, wat een beauty!
Laat deze nou ook de winnaar zijn van de laatste testen (R1/BLADE/KAWA)....

Ik ben verliefd.

Wat jullie?

waar heb je die test gelezen :o
die wil ik ook zien *D

de bmw s1000rr is van z'n eigen erg mooi maar voor mij heeft die de x-factor niet
de cbr 1000rr is heeel erg gaaf maar kwa design vind ik de kuip niet mooi(kontje en de kop wel)
de zx10r :9~ :9~ :9~ die vind ik echt helemaal sick
gsxr 1000 ik vind de designs te scherp worden, maar ze hebben wel weer een x-factor 8-) 8-)
r1......is gewoon lelijk :X (zou hem wel willen hebben daar niet van :+ )
1198 is ook :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Rsv4 en de gsxr 25th anniversary :9 mooi wit :Y

De nieuwe r1 vind ik ook spuuglelijk en ik stap daardoor ook van yamaha af als ik weer een andere bike koop.Het model wat ik nu rij vind ik persoonlijk veel mooier dan de 2009.
 
De duc 1198 vond ik echt de mooiste van de beurs. Op plaatjes vond ik hem niet zo heel mooi, maar toen ik hem in het echt zat stond ik er wel ff van te kijken. Jammer dat ik hem niet kan betalen voorlopig..
 
Maar de BMW was alleen te pruimen met... jawel, een biertje er bij... Sorry hoor maar asymetrisch is echt niet mooi..
full
 
Al dat gelul zonder goede mooie plaatjes blijft gelul in de ruimte.
Maw, plaatjes willen we zien! :Y
 
Maar dat geluid van de 2009 R1, daar kan niets tegenop !

De Kale

Rsv4 en de gsxr 25th anniversary :9 mooi wit :Y

De nieuwe r1 vind ik ook spuuglelijk en ik stap daardoor ook van yamaha af als ik weer een andere bike koop.Het model wat ik nu rij vind ik persoonlijk veel mooier dan de 2009.
 
Ja, dat filmpje kende ik al. Wel erg mooie compacte daemper. Fel, woest geluid, maar veel mechanisch gekletter. Lijkt potdomme wel een Duc. Geluid moet uit de uitlaat komen, en niet uit het blok. Vindt ik deze toch weer net wat mooier (beschaafder)


De Kale


Wat zegt u :X

Check dit :9

 
Terug
Bovenaan Onderaan