de moter door de bocht

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Mijn zoontje van 7 begint nu in groep 4 zelf verhaaltjes te schrijven. Met gepaste trots zie ik, als vader, in hem een potentiële motorrijder. Erg grappig. Hier zijn verhaal:

"de moters gaan numer 1 staat voor op
Numer 2 gaad 110 door de bocht en valt
zun moter is kapot wat nou.
numer 3.4.5 en 6 halen hem in
daar komt de politie en de
brandweer en de ambulance
de man is gewond zijn moter staat in de
fik. de brandweer blust de fik.
de ambulance de broeders neemen hem mee
in de ambulance en ze rijden weg.
de politie zet pionnen neer.
dan gaad de brandweer ook weg
de politie zet borden neer
nou gaat de politie ook weg



nummer 1 wind de goude beker


nummer 1 wind de beker nummer 70 de 2

"
 
jammer dat ie niet heeft vermeld om wat voor motor het ging in zn gedachte en of ie total-loss is :P
This ook niet anders te verwachten als een motor in de fik staat :+

Maar tof joh! :)
 
Gaaf! :}

Ik herken er veel in terug van mijn zoontje, die ook 7 is... :) :) :)
Hij kijkt altijd naar Eurosport in het weekend, maakt tekeningen van motorraces en verteld er dan soortgelijke verhalen bij. Is helemaal wijs van motoren... 8-)

full

 
Gaaf! :}

Ik herken er veel in terug van mijn zoontje, die ook 7 is... :) :) :)
Hij kijkt altijd naar Eurosport in het weekend, maakt tekeningen van motorraces en verteld er dan soortgelijke verhalen bij. Is helemaal wijs van motoren... 8-)

(Afbeelding)

Die van mij gaat ook graag achterop. Hier twee jaar geleden in de bossen in Dld.

CGC2.JPG
 
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen! Mijn dochter van 4 wil ook graag een rondje als ik thuiskom, zit ze voor me achter de tank! 8-) Met haar helmpje op natuurlijk
 
whaha ik zat ook altijd bij mn pa te jengelen of ik ook mee mocht rijden op zn triumph T140
Altijd leuke ritjes!
Eerst in de straat wel is voor mn pa gezeten (3 jaar oud!!) later achterop en toeren door de polder schitterend *D

Totdat ik ietsjes te groot werd en nu ik toch bijna een kop boven mn vader uitsteek moet ie me niet meer achterop hebben :(
En zn sleuteltjes mag ik ook niet lenen... '(
 
Goed bewaren, dit soort verhaaltjes! Leuk leesvoer voor als 'ie echt zijn A heeft!! :)
 
Cool man,

Werd vroeger door mijn moeder op de XT naar school gebracht (af en toe)En ze vond het helemaal cool toen ik laatst met mijn eigen XT kwam aanzetten (20 jaar later :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan