De motor-forum app!

Heb ik 1 euro over voor de MF-app?

  • Ja, natuurlijk

    Stemmen: 312 55,8%
  • Ja, maar dan wil ik wel een gratis MF-sticker

    Stemmen: 144 25,8%
  • Nee, ik moet alle dubbeltjes omdraaien

    Stemmen: 52 9,3%
  • Nee, dat is bijna 2,20 gulden en dat vind ik te schunnig

    Stemmen: 51 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    559

letterlijk

MF veteraan
31 okt 2008
1.025
3
Den Haag
Suzuky is nu bezig met een testversie, de downloadlink is te vinden in de posts hieronder.
Nadat alle bugs zijn verwijderd gaat Suzuky aan de slag met een Android app. Heb even geduld want de beste man is druk bezig...

Wat er aan vooraf ging:

"In de tijd van digibetende bmwrijders en computernerderende r1 rijders zijn we volgens mij klaar voor een motorforum app. Ik neem aan dat meerdere mensen met mij zitten te pielen met veel te grote worstenvingers op zo'n klein kloteschermpje.

Aangezien het feit dat (het is een gok, oja en dus geen feit..mmm) dat er een paar honderdduizend motorforumleden zijn, moet er toch wel een nerd te vinden zijn die dit taakje op zich wil nemen.

Ik bied een euro!
Ontwikkelingsgeld kan naar Meergreengirl (in de hoop dat ze daar geen 4e fiets voor koopt) :9

Wie treedt naar voren?


Ideeën/wensen/redenen voor de app:

- Sneller en makkelijk scrollen dan de Mobi site
- Beter leesbaar dan de Mobi site
- Plaatsen van foto's vanuit de app
- Plaatsen van video (via youtube) vanuit de app
- Bij houden van een tocht/rit (gps) en deze plaatsen in een topic
- "Mijn Mf" functie toevoegen (is bij mobi niet aanwezig)
- "How to" met foto's
- Foto gespotte mf-er direct plaatsen
- Live registratie middels gps waar je op dat moment rijdt. Dan kun je zien waar andere mf-ers rijden en evt. aansluiten.

En de copy paste van onze Rico:

Het makelijk nalezen van active topic's , een net overzicht van de index en daarnaast bij bepaalde topic push berichten. bijvoorbeeld als ik op zoek ben naar onderdelen heb ik het gevoel dat ik altijd te laat ben.
iemand plaats een nieuw topic in onderdelen zac en ik krijg een push. kan direct kijken waar ik ook ben en eventueel bod uitbrengen.

maar ook als je een bepaald topic leuk vind om te volgen zou je misschien een melding kunnen krijgen dat iemand weer gepost heeft"
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met de mobiele versie van MF dan :?

Draait niet op mijn Pocketline Jazz

full
 
Hier zat ik laatst ook nog over na te denken! Wanneer kan ik het verwachten.. ideaal!!
 
Laatst bewerkt:
Net getest. Werkt voor geen ene mallemoer. Zit nog steeds te priegelen.

Een mooie app met visuele hoogstandjes erin. Is toch niet zo'n gek idee?


Nee, een gek idee is het niet... maar het blijft toch gepriegel?
Mijn telefoon past het aan naar het scherm, en het lijkt me dat de meeste telefoons dat doen.

Voordeel is wel dat je ipv een adres intikken alleen maar de app hoeft op te starten.
 
Ik gebruik op de iPhone, gewoon de volledige versie van het forum :P.

Gaat prima, maar alleen bij UMTS ontvangst of WiFi, anders is het traag :P.
 
Nee, een gek idee is het niet... maar het blijft toch gepriegel?
Mijn telefoon past het aan naar het scherm, en het lijkt me dat de meeste telefoons dat doen.

Voordeel is wel dat je ipv een adres intikken alleen maar de app hoeft op te starten.

Bookmark in je browser en je bent ook zo op de site :)

Wat moet de app eigenlijk doen :P
 
Nee, een gek idee is het niet... maar het blijft toch gepriegel?
Mijn telefoon past het aan naar het scherm, en het lijkt me dat de meeste telefoons dat doen.

Voordeel is wel dat je ipv een adres intikken alleen maar de app hoeft op te starten.

Ik heb een desire hd. Grootste smartphone/schermpje die er te vinden is en nog zit ik te kutten.
Maar wat jij zegt; het adres hoeft niet worden ingevoerd, waarschijnlijk worden foto's sneller geladen. Zo zijn er nog tal van voordelen te noemen. synchroniseren met google maps, zodat we elkaar te allen tijde kunnen vinden, flitsers snel aan elkaar kunnen doorgeven. The sky is the limit
Ik zeg kom maar op met die app.
 
Laatst bewerkt:
Een app lijkt mij ook ideaal. Zit vaak genoeg te kloten dat ik in moet zoomen, om op een bepaalde pagina te komen. En dan druk ik steeds op de verkeerde pagina omdat het zo klein is :+
 
Laatst bewerkt:
Een app lijkt mij ook ideaal. Zit vaak genoeg te kloten dat ik in moet zoomen, om op een bepaalde pagina te komen. En dan druk ik steeds op de verkeerde pagina omdat het zo klein is :+

Check, ik zit me ook een versuffing te zoomen omdat ik anders niks zinnigs kan aanklikken.
Maar och, je raakt er bedreven in op den duur, dat wel.
 
Praktischer vindt ik het als het uploaden van foto's makkelijker zou gaan. Een progje waar je een meerdere bestanden kan selecteren en dat ze automatisch op een goed formaat worden geconverteerd en geüpload in m'n bestanden map.
Voor mij werkt de mobi site prima, en dat op een koelkast van een n95.

mvg

db
 
Ik gebruik op de iPhone, gewoon de volledige versie van het forum :P.

Gaat prima, maar alleen bij UMTS ontvangst of WiFi, anders is het traag :P.

Ik gebruik ook gewoon de volledige versie op de iphone. :)


[Ik heb een desire hd. Grootste smartphone/schermpje die er te vinden is en nog zit ik te kutten.
Maar wat jij zegt; het adres hoeft niet worden ingevoerd, waarschijnlijk worden foto's sneller geladen. Zo zijn er nog tal van voordelen te noemen. synchroniseren met google maps, zodat we elkaar te allen tijde kunnen vinden, flitsers snel aan elkaar kunnen doorgeven. The sky is the limit
Ik zeg kom maar op met die app.

Je krijgt toch niet ineens grotere toetsen/letters door een app?
Daar zul ook gewoon op moeten zoomen als je het niet kunt zien.
En de intenetpagina kun je gewoon open laten staan, doe ik ook. :P

Voor flitsinformatie zijn betere apps te vinden dan een forum lijkt mij. :)

Ik ben er niet tegen hoor, maar ik zie niet in wat er nu echt de voordelen van zijn. :)
 
een android app en apple app zou idd leuk zijn maar op modernne smartphones gaat surfen ook goed.

wat wel goed zou zijn is een motorshopper android app
 
Als die aap je dan op de hoogte houdt van nieuwe postings in je favo topics ofzo, zou ik me er nog wat bij voor kunnen stellen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan