De motor-forum app!

Heb ik 1 euro over voor de MF-app?

  • Ja, natuurlijk

    Stemmen: 312 55,8%
  • Ja, maar dan wil ik wel een gratis MF-sticker

    Stemmen: 144 25,8%
  • Nee, ik moet alle dubbeltjes omdraaien

    Stemmen: 52 9,3%
  • Nee, dat is bijna 2,20 gulden en dat vind ik te schunnig

    Stemmen: 51 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    559
Heb zelf ook maar een opzet gemaakt vanavond. Ik lees de XML uit waardoor ik per pagina (index, topic lijst, reacties) maar 1 request nodig heb. Ook werken de MF documenten al (zit een simpele hotlink protectie op). Ben een mobiele versie aan het maken die gewoon in de browser werkt op mobiele telefoons en tables met behulp van Twitter Bootstrap. Zal volgende week wel online zetten om de animo te peilen.
 
Dag oma :W

Jammer dat dit project een beetje doodgebloed lijkt te zijn. Begrijpelijk, want zo'n interface schrijven vanaf een webinterface is een behoorlijk kutwerk. Laat ik voorop stellen dat ik niet probeer de app van suzuky buiten spel te zetten, maar ik ben ook eens begonnen aan een app. Zonder dubbel werk, want ik werk op basis van Tapatalk 8-) Bridgen is niet eens zo moeilijk. De app stuurt de request naar mijn server, mijn server trekt de pagina van motor-forum.mobi, verbouwt de data wat en stuurt hem door. Daar is geen ander softwarepakket voor nodig gelukkig :) alleen wat creatief programmeerwerk.

[afbeelding]

Vooralsnog dezelfde functionaliteit als de app van suzuky, read-only. Maar inloggen lukt al wel, dus posten moet eerdaags ook wel gaan lukken :) Ik zet hem alleen nog even niet publiek, want momenteel stuurt het opvragen van een topic zo'n 70 requests naar het forum, en dan krijg ik ruzie met oma denk ik :+ maar als het weer eens zo'n regenachtige kutdag is en ik ben toevallig vrij zal ik wat caching inbouwen en de app hier posten :)

Klinkt goed. Doe eens eigen topic starten met updates enzo?
 
Dag oma :W

Jammer dat dit project een beetje doodgebloed lijkt te zijn. Begrijpelijk, want zo'n interface schrijven vanaf een webinterface is een behoorlijk kutwerk. Laat ik voorop stellen dat ik niet probeer de app van suzuky buiten spel te zetten, maar ik ben ook eens begonnen aan een app. Zonder dubbel werk, want ik werk op basis van Tapatalk 8-) Bridgen is niet eens zo moeilijk. De app stuurt de request naar mijn server, mijn server trekt de pagina van motor-forum.mobi, verbouwt de data wat en stuurt hem door. Daar is geen ander softwarepakket voor nodig gelukkig :) alleen wat creatief programmeerwerk.

[afbeelding]

Vooralsnog dezelfde functionaliteit als de app van suzuky, read-only. Maar inloggen lukt al wel, dus posten moet eerdaags ook wel gaan lukken :) Ik zet hem alleen nog even niet publiek, want momenteel stuurt het opvragen van een topic zo'n 70 requests naar het forum, en dan krijg ik ruzie met oma denk ik :+ maar als het weer eens zo'n regenachtige kutdag is en ik ben toevallig vrij zal ik wat caching inbouwen en de app hier posten :)


Gebruik ook tapatalk voor ander forum's, werkt geweldig *O* ben benieuwd wanneer deze online komt.
 
Die kende ik niet :+ Bij mijn app werken de afbeeldingen gewoon, daar niet. Die van mij kun je straks ook mee reageren, op motor-forum.mobi niet.

En hoe denk je dat ik nu reageer dan?
Afbeeldingen zie je idd niet, maar wel de link er heen wel en dan klik je die aan.
 
wel eerst inloggen natuurlijk :). dan staat in elk topic dat je opent onderaan de reageerknop, en als je iemands naam aanklikt, kun je quoten.
 
Hier nog meer mensen die problemen met de app op een iPhone hebben?
Er worden bij mij geen topics meer geladen. Schermen blijven leeg.
 
Hier hetzelfde sinds gisteren.
Ik heb de app nog eens opnieuw geïnstalleerd, maar de schermen blijven leeg. Misschien ergens een fout door corrupte data?
 
Lijkt er op dat de VPS welke de gegevens van MF ophaalde/doorzette naar de APP én vice versa er mee gekapt is (of gewoon opgedoekt doordat er niet meer voor betaald wordt door de schrijver van de APP).

Misschien dat Suzuky hier iets over kan/wil roepen :P
 
MG heeft een App, de apps die rond waren zijn gemaakt door users die waarschijnlijk in de wintermaanden last van verveling hebben maar momenteel weer weten dat ze ook nog een motor hebben.

PS: de android versie werkt gewoon alleen is daar ook de doorontwikkeling gestopt en werken plaatjes op de MF server niet vanwege het hotlinkslot.
 
Ik kan er misschien compeet naast zitten hoor. Weet niet of deze versie van de app ook voor de i-phone bestemd is, echter als ik via de app store de app dowload en installeer, zijn alle schermen blanco.

Motor-Forum deel, laat helemaal geen content zien, eigenlijk geen enkele optie van de app. Het enige wat ik kan doen, zijn mijn instellingen aanpassen en verder niks.

Ook na een herinstallatie geen content te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan