De Motor-Forum boete pot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Naar aanleiding van Goedenavond, u spreekt met de Politie! Grrr... was ik benieuwd hoeveel geld MF-ers dit jaar vrijwillig of onvrijwillig doneren aan de Nederlandse staat. We hebben het niet over loonbelastingen, ecotax, accijns op alcohol, benzine of andere versnaperingen, maar om het totaal bedrag aan boete's.
Ik zal in dit topic proberen bij te houden wat we eind dit jaar met z'n allen kwijt zijn en we hadden kunnen doen van dit geld.

Eindstand in 2005 overgemaakt/over te maken aan het CJIB:

€ 85792,00

De tussenstand voor 2006 bedraagt:

€ 22998,-

We sparen inmiddels voor een Honda RC211V voor het MF Racing Team ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb het natuurlijk niet over echt geld maar over monopoly geld, in mijn geval is het ongeveer 3000 euro (nepgeld...NOT) per jaar :X
 
nog niets gelukkig :)

hoe lang duurt het eigenlijk voordat je ze thuis krijgt? heb nl nog maar 3 maandjes mijn RBW
 
Gekregen boetes: € 0,-
Totale bedrag aan boetes als mijn beschermengel een agent zou zijn: € 54.286,28.

[me]-Twilight gaat even ongeverft hout zoeken[/me]
 
Dit jaar nog niet, maar vorig jaar 3 keer. Dat is mijn jaar gemiddelde... Behalve dan toen ik voor moet komen wegens meer dan 180 km/u op de snelweg gecombineerd met kleven zie je een Lada voor je met hoed en sigaar :} . Kostte me naast de bekeuring ook nog een dag inkomen als ondernemer en bijna ontzegging van het rose briefje. Maar lullen als brugman hielp wel.pfff
 
€145,- 33 km te hard :X - vros
€95,- niet links inhalen :X vros
€145,- 34 km te hard :X - 3 poot achter struikje :( om 22:00 savond's op een lege snelweg :( :( :( :

dat is de stand van begin deze maand :(



[me]motorpsycho weet wel dat hij het zelf doet maar heeft wel heel sterk de meening dat het geen fuck met de verkeers veiligheid temaken heeft het is gewoon weer staatskas spekkerij :( :( :( :( :( :( :( :( :( :X [/me]
 
vorig jaar zal ik t maar niet over hebben want ik denk dat we met ze allen wel een circuit reisje kunnen maken van het jaar totaal :X :X :X :(


[me]motorpsycho heeft zo wie zo zijn rijbewijs 5 daagjes aan de oficier van justitie mee gegeven en daarna voor €695 aan boete moeten betalen[/me]
 
ik heb de boetes wel bewaard maar eh ik heb niet zo'n zin om t uit terekenen want anders kan t nog gebeuren dat deze jongen nog ff naar leeuwarden scheurt vanavond om daar zijn intrek te nemen in het gebouw van de cjib aan gezien ik het dan waarscheinlijk wel had kunnen kopen :( :( :( :( :( :( :( :X :X :X




[me]motorpsycho denkt als ik nou 1 jaar geen bekeuringen krijg dan kan ik volgend jaar een spik splinter nieuwe motor kopen |( [/me]
 
45 euro: Door een straat rijden die verboden is voor motorvoertuigen!



Gelukkig was dat alles!!!!


[me]Starrrr klopt snel ff af op een stukje onbehandeld hout!!!!![/me]
 
In Nl. 0 euro, wel eens gepakt met 110 waar 50 toegestaan was (wegwerkzaamheden, maar t was zondag) de motoragent was zo vriendelijk daar 98 van te maken, maar die bekeuring is nooit aangekomen.
In D. 2x geflitst, 1x in mijn eigen bakkie --> nooit aangekomen, 1x in de auto van mijn vriendin (driepoot op een 70-stuk op een landweg in Meck-Pom, waar je bij elke 3e boom die je tegenkomt een kruis en bloemen ziet liggen), die moet nog aankomen (duurt altijd ff in D.), maar dat is daar niet zo duur, eurootje of 30 schat ik (overtreding met ca. 20 km/h)
 
Op een 60 km weg 31 t/m 35 km te hard. Nota is 205 euro. Daarbij dien ik wel te vermelden dat de bekeurende agent ook een motorrijder was, én me gematst heeft. Blijft natuurlijk wel zonde....
 
Dat duurt eigenlijk dan weer veel te lang. Ik ben na 3 maanden allang weer vergeten wat ik gedaan heb!
Heb dan liever dat ze van tevoren even bellen. Kan je vast beginnen met sparen.
 
€ 65,- voor over de stoep rijden en ik moet nog € 95,- terug krijgen omdat ik voor diezelfde overtreding ook nog een boete kreeg voor rechts inhalen. Die van € 95,- ben ik tegen in beroep gegaan en die krijg ik als het goed is terug. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan