De motor-forum circuitdag [update]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ingevuld, ben wel een beginner met slechts 700 km op de teller. Als het circuit slechts een rechte baan is kan ik aardig meekomen. :)
 
Lijkt me op zich leuk, maar werk ligt vaak dwars & met onderstaande quote:

Ik ben ook beginner hoor, ook nog maar 3200 km rij-ervaring (wel al op circuit gereden en laatst veel Ardennen-km\'s).

...zakt me de moed wel een beeetje i/d schoentjes... Zit net op 700 km, waarvan toch gauw 300 snelweg.... Beginnend beginner?
Maar, lijkt me zeker wel leuk, dus in principe:

Count me in :)
 
...zakt me de moed wel een beeetje i/d schoentjes... Zit net op 700 km, waarvan toch gauw 300 snelweg.... Beginnend beginner?
Maar, lijkt me zeker wel leuk, dus in principe:

Count me in :)
Altijd doen DeGroteMuis!

Ik had ook slechts 700 km ervaring toen ik voor het eerst op circuit reed, en dat waren vrijwel allemaal gevorderden, ondanks dat kon ik me toch aardig staande houden tussen al dat race-geweld.

Zal best meevallen. :)
 
Ingevuld :)

Nadat ik gisteravond aardig zoek gereden ben door Unstable, heb ik veiligheidshalve maar gekozen voor de beginnersgroep (en dat met 31.000 km ervaring |( )
 
ok dan ik heb em ook ingevuld...heb me ook maar opgegeven als beginner aangezien ik nog nooit op een circuit heb gereden en nog niet echt lang rij vergeleken met andere mensen hier...anyway ik heb er heel veel zin in...tot ziens *D
 
Volgens mij als ik dit topic een beetje doorlees, kiest men OF voor gevorder OF voor beginner, volgens mij kiest bijna niemand voor gemiddeld.

Wanneer val je ongeveer onder gemiddeld?
 
Ingevuld. Heb me maar bij beginners geplaatst met me 25 kw brommertje.
Gaan er nog meer mensen uit omgeving nijmegen :?
Ja, Nijmegen Dukenburg.... (bij de hatertse vennen)

Brommertje (nou ja, hele stoere motor is beter...) al weer in orde? Vreesde dat je als \'arm studentje\' toch wat langer uit de running zou zijn... Blij dat je het tegendeel bewijst :)
 
I\'m in!!!

Zijn er nog meer beginners of ben ik de enige langzame hier? ;)

je bent niet alleen.. zie mijn aanvraag :)
:)
----- Original Message -----
From: poohbeer :P
To:
Sent: Thursday, September 20, 2001 11:41 PM
Subject: Circuitdag motor-forum.nl


> Datum van aanvraag: 2001-09-20 23:41:19
> Naam: poohbeer :P
> E-mail: poohbeer@motor-forum.nl
> info over: Beginner
> Boodschap: heb je geen lager niveau dan beginner ofzo?
>
 
Hehe, LOL! Poohbeer toch...omdat je 2 crashes hebt gemaakt hoef je je niet ZO laag in te schalen! :P :P

Maaruh, mensen onderwaarderen zich vaak...ik dacht ook dat ik een megabeginner zou zijn op TOMS, en ik mag toch wel zeggen dat ik in de gevorderden-groep bleek te horen (in mijn groep van 50 dan, de rest heb ik niet gezien)
 
Hehe, LOL! Poohbeer toch...omdat je 2 crashes hebt gemaakt hoef je je niet ZO laag in te schalen! :P :P

Maaruh, mensen onderwaarderen zich vaak...ik dacht ook dat ik een megabeginner zou zijn op TOMS, en ik mag toch wel zeggen dat ik in de gevorderden-groep bleek te horen (in mijn groep van 50 dan, de rest heb ik niet gezien)

Euhhm.. als je 2 crashes op zulke korte tijd hebt na op je examen en opmerking te hebben gekregen over je bochten wel vind\'k.
Zeker aangezien ik bochten gewoon nog niet fatsoenlijk kan. Teveel in auto\'s geraced en da\'s volledig anders.

Maar euhh.. ik kom er ooit wel hoor. Het zal alleen wat langer duren dan verwacht :)
 
Op Zaterdag 22 september 2001 21:29 schreef poohbeer het volgende:je bent niet alleen.. zie mijn aanvraag :)
We hebben wel een lager niveau, die mensen mogen trappend op een kinderfietsje het circuit rond. })
 
Is het niet een idee om nu alvast een indicatie van de kosten te geven?

Ik kan me voorstellen dat hier mensen zitten die opzich graag meewillen en zich inschrijven maar als het dan bijvoorbeeld 300 gulden moet kosten, dat ze dan afhaken.

Waar zitten jullie aan te denken?
Quanta costa?? exacta!!
Welk circuit??
Ligt nog wat gratis vlakbij Parijs de URL hep ik niet bij de hand het heet Circuit Carole.
 
Sjekko bekko!

Mijn opmerking:
Ik zou het wel leuk vinden als er enigzins een indicatie gegeven kan worden mbt de kosten....
 
Khep m\'n ook maar opgegeven,

Altijd al een keer over circuit willen blèren met m\'n kameel.
Toevallig een keer op Spa geweest toen hij helemaal open was, errug leuk, vooral achterin :9~
 
Eigenlijk zou iedereen op de een of andere manier herkenbaar moeten zijn, ik ken de meesten hier toch door hun nickname.

Bijvoorbeeld iedereen een sticker met startnummer op de fiets, en dan een lijst met info, dus welke user welk startnummer heeft.

Misschien een dom idee maar kwam net in me op. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan