De motor-forum circuitdag [update]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Welkom motor-forummer,

Zoals jullie zelf wel gemerkt hebben zijn er al een hoop pogingen gedaan om elkaar een keer in \" real life \" te zien. Soms is dit ten dele gelukt , maar telkens niet zoals bedoeld.

Wij willen daar graag verandering in brengen door een Motor Forum Circuitdag te organiseren .
Om dit voor elkaar te krijgen willen we graag eerst weten of er Motorforummers zijn die hier geinteresseerd in zijn.

Wat is de bedoeling:

1 - Een dagje uit op een circuit in nederland (lokatie: nog geheim)
2 - Rijvaardigheid bijspijkeren (ja ook voor diegene die al 10 jaar rijden)
3 - GEZELLIGHEID....!!!
4 - Rijden op verschillende niveaus. Een beginnersgroep, de gemiddelde motorrijders en de gevorderden.

Onze vraag aan jullie is:

Heb JIJ zin in een dagje uit? En gezellig onder het genot van drinken en eten ervaringen te delen en op het circuit gezamelijke ervaringen te beleven?

Vul dan hier het formulier in.

[update]
De voorlopige prijs is €119 (f262,-). De europrijs wordt genoemd omdat we natuurlijk met euro\'s werken volgend jaar.

[update 2]
De circuitdag zal eind mei/begin juni 2002 gehouden worden.
 
Laatst bewerkt:
Op zich leuk plan, maar ga niet op die Rebel van m\'n ma rondjes lopen draaien op een circuit. Dus ik pas deze keer. ;(

Maybe next time when I have a real bike!!!
 
Ik ga eerst maar ff m\'n rijbewijs halen en een motor kopen. ;(

Maar, ik ben net tegen een leuke motor aangelopen, dus als het een beetje meezit :9~

Is het eigenlijk wel verstandig om een motor te kopen
voordat je je rijbewijs hebt? (vast niet)

Wanneer is die dag nou? (of ben ik weer blind)

btw: intresseformulier ->interesseformulier.
Ja, ik weet het, kben een mierenn**ker. :+
 
Is het eigenlijk wel verstandig om een motor te kopen
voordat je je rijbewijs hebt? (vast niet)
Je raadt het zelf al. Al die tijd dat je nog geen rijbewijs hebt (ik ga er ff van uit dat je dan ook niet gaat rijden :P ) schrijf je wel af op de motor. Beetje zonde.
 
Ach, de plaats is al ingekocht, dus lang kan het niet duren....
Moet ik het alleen wel in 1 keer gaan halen. :)
 
ff een tussenstand...als dit zo doorgaat...dan wordt het een ultra gaaf succes....

dus guys...heb je zin om mee te gaan...geef dan aan dat je graag mee wil en geef je op!!!


t wordt een top dag...
 
Is het niet een idee om nu alvast een indicatie van de kosten te geven?

Ik kan me voorstellen dat hier mensen zitten die opzich graag meewillen en zich inschrijven maar als het dan bijvoorbeeld 300 gulden moet kosten, dat ze dan afhaken.

Waar zitten jullie aan te denken?
 
Even een vraagje over het intresseformulier:

Wordt met gevorderd de echte cirquit rijders bedoeld die geregeld gaan en ook aan competitie meedoen??

Zo ja reken me dan maar bij gemiddeld,

Zo nee, dan voel ik me gevorderd :P

Ik heb er al vast zin in :)

Hopenlijk zit het weer mee :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan