De motor-forummer verdient?

ik ga toch akkoord moeten gaan met Skoezie..
Die 10000,- is me echt wel meer waar dan de frustraties die ik me op werk kan op de nek halen.. Hell, die ben\'k toch weer vergeten de seconde dat\'k niet met werk bezig ben (1 van de weinige voordelen van afschuwelijk slecht geheugen)

Uit eigen ervaring;

Banen in de top van een bedrijf zijn vaak eenzaam, mensen die eerst je collega\'s waren zijn nu werknemers en reageren totaal anders op je. De verantwoordelijkheid drukt zwaar en je doet het nooit goed (in de ogen van het gehele bedrijf). De voldoening moet je op een heel andere wijze uit werk halen. Een goed salaris helpt natuurlijk maar is zeker niet zaligmakend. Je bent 24 uur betrokken en begaan en elke (foute) beslissing heeft verregaande gevolgen.

Dit is geen klaagzang maar wel realiteit (voor mij...Het belangrijkste zijn goede vrienden een stabiele thuissituatie en........... je kunnen uitleven op je motor }) de enige plek waar je nog helemaal jezelf kunt zijn zonder met iemand rekening te hoeven houden...
 
Ik dus absoluut niet, ik zou zonder twijfel voor de 5000,- baan kiezen. Met werk wat ik echt niet leuk vindt, zou ik het nog geen week uithouden.

Vind plezier en sfeer op mijn werk ERG belangrijk. :)

Behoorlijk mee eens ja... Een week is misschien overdreven, maar idd niet echt lang. Geld is nodig, maar niet zaligmakend. Liever gewoon een leuke baan met wat minder salaris dan een klotejob met meer salaris.. En NEE pooh, dat ben je dus niet vergeten zo gauw je buiten bent. ( been there, done that.)
 
Je bent 24 uur betrokken en begaan en elke (foute) beslissing heeft verregaande gevolgen.

Die beslissingen ed, daar heb je idd gelijk in. Maar zodra ik de deur op het werk achter me dicht trek telt voor mij alleen maar de vrije tijd die ik op dat moment heb. Dan kan me het werk echt voor geen meter meer boeien. Dat zie ik de volgende dag wel weer.

Op Zaterdag 17 november 2001 02:43 schreef poohbeer het volgende:
Hell, die ben\'k toch weer vergeten de seconde dat\'k niet met werk bezig ben (1 van de weinige voordelen van afschuwelijk slecht geheugen)

Dat bedoel ik! :)
 
Laatst bewerkt:
Banen in de top van een bedrijf zijn vaak eenzaam, mensen die eerst je collega\'s waren zijn nu werknemers en reageren totaal anders op je. De verantwoordelijkheid drukt zwaar en je doet het nooit goed (in de ogen van het gehele bedrijf). De voldoening moet je op een heel andere wijze uit werk halen. Een goed salaris helpt natuurlijk maar is zeker niet zaligmakend. Je bent 24 uur betrokken en begaan en elke (foute) beslissing heeft verregaande gevolgen.

Ik weet er alles van, ik was eerst vakkenvuller bij Appie Heijn en nu mag ik andere vakkenvullers vertellen wat ze moeten doen...zucht...Eenzaam aan de top (en dat voor 10piek in het uur) *D

da\'s dus plus Studie financiering ca. 1500 piek in de maand....
 
Terug
Bovenaan Onderaan