De motor-forummer verdient?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ik las iets van hoeveel verdient de motorforummer?

nou komt ie de poll....
(eerlijk antwoorden...)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm...poll klopt niet helemaal...alle duizendtallen komen dubbel voor...dus 4000 tot 5000 en 5000 tot 6000 en 6000 tot 7000 enz...moet er niet ergens kleiner dan of groter dan staan...?
 
Pol klopt wel!
Is toch heel simpel.....
Stel je verdient F5789,- p/m dan zit je dus tussen de 5000 en 6000
Stel je verdient F3673,- p/m dan zit je dus tussen de 3000 en 4000

Simpel he?

;)
 
veel it\'ers op dit forum, die hebben vaak secundaire arbeidsvoorwaarden (auto/13e maand enz)...lijkt me dus niet dat deze poll representatief is....
misschien zou auto + 13 maand erbij kunnen zetten ???
 
Mijn bonus, reiskostenvergoeding (85 piek per maand!!!), lunchvergoeding (35 piek per maand!!!!!), 13e maand, vakantiegeld, aandelen en opties heb ik er niet bijgezet. Dan moet ik gaan rekenen en daar heb ik weinig zin in. Het interresseert me eigenlijk ook niet zoveel, maar dit is natuurlijk wel een teken dat ik genoeg verdien en niet meer zo op de kleintjes hoef te letten.
 
3 mensen die meer dan 7000,- gulden verdienen?
Tering, da\'s wel lekker elke maand.
 
Die zijn waarschijnlijk ook oud en rijden dus een Goldwing. Ze hebben ook een enorme hypotheek, alimentatie, beleggingsschulden, kinderen, e.d.

Blijft dus niet veel van over + zij werken de hele dag het zweet in hun reet (en dat is best moeilijk met -3 graden buiten)
 
veel it\'ers op dit forum, die hebben vaak secundaire arbeidsvoorwaarden (auto/13e maand enz)...lijkt me dus niet dat deze poll representatief is....
misschien zou auto + 13 maand erbij kunnen zetten ???

Nog te starten poll\'s: ;)

Wat is je leasebedrag per maand?
Wat is je lunchvergoeding per dag?
Wat is je bonus per jaar?
Heb je een 13e maand?
Heb je een telefoon van de baas?
Wat is je telefoonvergoeding per maand?
Hoe hoog is je hypotheek?
Wat is je representatievergoeding?
Hoe duur is jouw laptop?

Eigenlijk ook wel interessant om te zien is de vergelijking salaris-leeftijd....

Lijkt wel www.yuppen-forum.nl ;)
 
eigenlijk zit\'k nog niet zo verschrikkelijk slecht met m\'n +-2000 EUR precies. (binnenkort toch)
Of is al de rest gewoon stuk jongen dan me?
 
Ingevuld...bruto verdien ik best veel...jammer dat het netto een stuk minder is (tsjah, ambtenaar he).

Er gaat bij mij meer dan 1800 per maand af aan belastingen/pensioen/etc :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan