De motor-forummer verdient?

er zit hier ook wel wat leeftijdsverschil in de groep denk ik
iemand van bv 35 verdient nartuurlijk meer dan iemand van 20 die net komt kijken op de arbeidsmarkt.
ben nu zelf 22 en een monteur van 30 die zelfde werk doet heeft wel een beetje maar dan mij in de maand.
licht ook wel aan werk wat je doet maar toch
 
Ik sluit mij volledig aan bij Redbullman.

Het klinkt veel, maar na belasting blijft er echt niet meer zoveel over hoor. Ik begrijp wel dat dit relatief is natuurlijk, maar toch breng je een groot deel van het salaris weg
 
hoe meer je verdient des te meer de belasting krijgt :(

dus het is netto altijd maar een klein verschil
 
hoe meer je verdient des te meer de belasting krijgt :(

dus het is netto altijd maar een klein verschil

Die 10% tot 30% meer belasting maakt niet echt veel als je dubbel zoveel verdient.
Op het bedrag dat ik verdien betaald iemand die 2x meer verdient als ik trouwens dezelfde belasting.
Enkel op het bedrag dat in en hogere schijf terrecht komt moet ie meer van afstaan.

Noujah, ik ben gewoon erge materialist en vind dan ook altijd dat ik het meest zou moeten verdienen. Vanaf 1 december ben\'k anders best wel tevreden over me loon (zie hierboven). Nu alleen nog die auto en dergelijke.
 
ik zie die van mij er niet bijstaan :?
zelfs netto niet :9
Maar goed,dat wisselt tussen 10 en 30(bruto).
eigen baas,dat scheelt!
 
Laatst bewerkt:
ik zie die van mij er niet bijstaan :?
zelfs netto niet :9
Maar goed,dat wisselt tussen 10 en 30(bruto).
eigen baas,dat scheelt!

Kijk das lekker :) Tenzij je slechte tijden krijgt, dan kan het ineens kelderen. 30 bruto per maand.. hmmmmm ik werk nog partime, zit op school, maar wat ik nu krijg als ik 40 uur zou werken, is aardig wat voor mijn leeftijd... maar denk dat het maximaal full time (en vele jaren ervaring) kan oplopen tot 7 ofzo. Nu nog een HEEEEEEEEEEEEEL stuk minder ;(
 
Nlg,pooh.
Ik heb een eigen bedrijf in parketvloeren,die verkoop ik en monteer ze zelf.Dus niet die plankenshit van die televisieklachten enzo,maar echt het oude vakwerk.
Zo heb ik 2 jaar terug een oude vloer uit 1856 voor het ministerie in Den Haag opgeknapt,als nieuw!
Het is heel zwaar werk,maar geeft ontzettend veel voldoening en....het levert wat op ook!
 
Ik sluit mij volledig aan bij Redbullman.

Het klinkt veel, maar na belasting blijft er echt niet meer zoveel over hoor. Ik begrijp wel dat dit relatief is natuurlijk, maar toch breng je een groot deel van het salaris weg
En van wat er overblijft gaat ook weer een groot deel naar de belasting
denk aan
btw
omzetbelasting
benzine en alcoholaccijns
wegenbelasting
en weet ik veel wat voor belastingen allemaal *D
 
Die zijn waarschijnlijk ook oud en rijden dus een Goldwing. Ze hebben ook een enorme hypotheek, alimentatie, beleggingsschulden, kinderen, e.d.

Blijft dus niet veel van over + zij werken de hele dag het zweet in hun reet (en dat is best moeilijk met -3 graden buiten)

Nu ben ik beledigd! Het bovenstaande is helemaal waar, behalve die Goldwing GRRRRRRRRRRRRR!!
 
He,pork zit je ook goed als het een keer mis gaat.....ik bedoel een vervelend incident waardoor je een poosje uit de running bent.
En nu niet beginnen over je rijd niet op de grens,een rijder achter jouw(op het circuit) kan je er lelijk afrijden,met vervelende gevolgen.

Zo\'n verzekeringetje afsluiten is onbetaalbaar met jouw hobby.

Een werknemer zoals ikke meld zich gewoon ziek :z
 
Ik verdien wat elke afgestudeerde HTS Civieler verdient. Genoeg.

Maar als je \'genoeg\' verdient, waarom rijd je dan niet op een iets nieuwere motor? Ik weet zeker dat ook jij valt voor de charmes van een R6 of een naked bike of chopper... :?

Verder ben jij denk ik de enige mens op de wereld die \'genoeg\' verdient. Ik denk dat iedereen altijd meer zou willen verdienen.. toch? :)
 
Niet bijzonder veel nog, maar in januari salarisbesprekingen. })

Wel auto / tankpas / laptop / gsm van zaak.
 
Wel een leuk partijtje centjes (meer dan in m\'n eigen vakgebied), maar toch nog een verlanglijstje...

* Auto v/d zaak, klasse C (tot 65000 cat waarde)

* Ongelimiteerde benzpas

* Privé parkeerplaatsje

* 14e maand

* Secrataresse naar keus })

* Een salarisschaaltje of 2, 3 erbij... :P

En nog een paar...
Nu kom ik ook rond, met een eigen auto & motor, dus het is eigenlijk wel genoeg.... Maar meer is altijd welkom 8-)
 
secretaresse is goed!! Heb ik afgelopen jaar gehad en beviel me goed.

He ik moet iets faxen en kopieren......hoi jeanne.

Jeanne was een vrouw van 39 die er onwijs lekker uitziet en goed in de kroeg kan staan. Gescheiden, 2 kinderen, maar toch ga ik het weer proberen komende zaterdag. Ook al weet ik dat het nooit gaat lukken :z
 
beetje geil boom boom?

here comes....

jeanne zegt:\"he boom boom, boom boom me nou!! :) \"
hier pak an...hier is mijn Boom boom (oftwel tree in het engels)....

hehehe

secretaresse is goed!! Heb ik afgelopen jaar gehad en beviel me goed.

He ik moet iets faxen en kopieren......hoi jeanne.

Jeanne was een vrouw van 39 die er onwijs lekker uitziet en goed in de kroeg kan staan. Gescheiden, 2 kinderen, maar toch ga ik het weer proberen komende zaterdag. Ook al weet ik dat het nooit gaat lukken :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan