De motor-forummer verdient?

hier vanaf gaat:

belasting
inkoop materiaal?
verzekeringen (voor de ondernemer)
en nog wat van die dingen?

ik neem aan dat jij je een eigen salaris geeft als eigen ondernemer?

want wat jij omzet steek je hopelijk niet in de pocket....dat wordt lastig op de balans....?

ik zie die van mij er niet bijstaan :?
zelfs netto niet :9
Maar goed,dat wisselt tussen 10 en 30(bruto).
eigen baas,dat scheelt!
 
secretaresse is goed!! Heb ik afgelopen jaar gehad en beviel me goed.

He ik moet iets faxen en kopieren......hoi jeanne.

Jeanne was een vrouw van 39 die er onwijs lekker uitziet en goed in de kroeg kan staan. Gescheiden, 2 kinderen, maar toch ga ik het weer proberen komende zaterdag. Ook al weet ik dat het nooit gaat lukken :z

Had jij niet een vriendin? :? Dacht toch dat ik zoiets las in je R6 aanschaftopic?! Of ga je buiten de deur eten? ;)
 
er zit hier ook wel wat leeftijdsverschil in de groep denk ik
iemand van bv 35 verdient nartuurlijk meer dan iemand van 20 die net komt kijken op de arbeidsmarkt.

Dat hoeft echt niet. Ik verdien meer als een aantal vrienden die ouder zijn maar minder als sommige mensen die jonger zijn.
 
Er zit waarschijnlijk ook wel een verschil in het aantal uur dat mensen werken. Mijn contract is eigenlijk voor 40 uur maar ik ben nu gedetacheerd voor 36 dus dan verdien je wat minder (zelf voor gekozen natuurlijk). Porky zal waarschijnlijk wel veel meer uur maken.
 
Die zijn waarschijnlijk ook oud en rijden dus een Goldwing. Ze hebben ook een enorme hypotheek, alimentatie, beleggingsschulden, kinderen, e.d.

Blijft dus niet veel van over + zij werken de hele dag het zweet in hun reet (en dat is best moeilijk met -3 graden buiten)

Valt wel mee hoor ;)
 
hier vanaf gaat:

belasting
inkoop materiaal?
verzekeringen (voor de ondernemer)
en nog wat van die dingen?

ik neem aan dat jij je een eigen salaris geeft als eigen ondernemer?

want wat jij omzet steek je hopelijk niet in de pocket....dat wordt lastig op de balans....?
eeehhh,verzekeringen?
weet je wat het kost ,als ik of te hard van de bike val of in mijn handen zaag,om daarvoor te verzekeren?Heeeel veel.
Ik ben een eenmanszaak dus alleen die inkomstenbelasting kost wel wat ja.
Ik heb geen winkelpand en personeel en werk veel freelance voor grote bedrijven.BTW is daar verlegd dus die 19% is voor hun.
Ook benzine reken ik door,dus de kosten vallen erg mee.
Wat wel minder is dat ik in een huurhuis woon en om een grote boerderij met schuur te vinden,moet de bank wel een vast inkomen zien dat ik niet heb.Het wisselt.
Ik kom ruimte tekort ook voor de hobby,auto\'s en motoren genoeg.
Zolang ik de belasting kan betalen kan ik dus alles wel in de zak steken,maar ik spaar veel.
Beleggen doe ik niet,zoals boomboom.
Ook kan ik 7 dagen tot s\'avonds werken,maar ook weken vrij zijn.Lekker toch?
 
er zit hier ook wel wat leeftijdsverschil in de groep denk ik
iemand van bv 35 verdient nartuurlijk meer dan iemand van 20 die net komt kijken op de arbeidsmarkt.
ben nu zelf 22 en een monteur van 30 die zelfde werk doet heeft wel een beetje maar dan mij in de maand.
licht ook wel aan werk wat je doet maar toch

Ik ben 35 en verdien idd meer dan toen ik 20 was (ongeveer 10 x zoveel). Doe wel wat ander werk ondertussen. Toen dronk ik vooral bier en las ik af en toe een studieboek. Nu drink ik nog steeds bier, maar moet er ook bij werken.
 
Die zijn waarschijnlijk ook oud en rijden dus een Goldwing. Ze hebben ook een enorme hypotheek, alimentatie, beleggingsschulden, kinderen, e.d.

Blijft dus niet veel van over + zij werken de hele dag het zweet in hun reet (en dat is best moeilijk met -3 graden buiten)

Dan kan ik nog een paar maanden genieten ;( Even nog snel mijn vriendin zwanger maken en aandelen kopen. Heeft iemand nog een goldwing te koop binnen nu en 5 maanden? Graag met vlaggetjes! ;)

Ik vind 27 trouwens helemaal niet zo oud :j ;)
 
grmbl, de schaal tipt iondertussen steviog door naar beter betaalde mensen..
Misschien had\'k dan toch maar een fatsoenlijk diploma moeten halen :(
 
Krijg net mijn loonstrookje in de handen gedrukt...
Er gaat gewoon f2357,10 af :( :( :(

Aso veel man....zit wel 2 maanden reiskosten bij, wordt geloof ik ook extra belast...
 
Er gaat gewoon f2357,10 af :( :( :(

Hmmm... Dat is 2,5 het bedrag wat er bij mij afgaat. Als dat ook in verhouding staat met wat je echt verdient, dan doe je helemaal niet gek lijkt me.

Btw net ff voor 500 piek aan kadobonnen gekregen. Leuk toch voor het alleen maar doorgeven van een e-mailadres aan een bepaald persoon.
 
Krijg net mijn loonstrookje in de handen gedrukt...
Er gaat gewoon f2357,10 af :( :( :(

Aso veel man....zit wel 2 maanden reiskosten bij, wordt geloof ik ook extra belast...

Als de belasting zich goed voelt om 2350 florrekes bij je af te houden dan wil ik best ruilen met je qua loon.
Niet klagen dus!
 
FF kijken: Geen baas(manager o.i.d.) :j boven me = fl. 2.500 waard. Eigen bedrijf = fl. 3.000,00 per maand. belasting aftrek is zo\'n 48% netto netto per maand voor 2001: fl. 4.500,00. De rest wordt geherinvesteert in de zaak. is het veel? weet ik niet.Kom ik er van rond? ja geen probleem. Verdien ik veel? In verhouding tot bij een loondienstslaaf? nee. In verhouding tot vrijheid en de mijn klanten bedienen zoals ik het wil? Ja, dan verdien ik veel. Plezier in je werk is ook heel wat waard. :9
 
Plezier in je werk is ook heel wat waard. :9

Dat is misschien wel zo, maar als ik met 1 of andere kutbaan 10000 piek in de maand kon verdienen en 5000 met een baan waar je veel plezier hebt, dan kies ik voor de 10k job anytime. Je houdt het misschien wel geen jaren vol, maar ik zou eerst m\'n zaken vullen en dan zie ik daarna wel weer verder.

dollar.gif
dollar.gif
dollar.gif
dollar.gif
dollar.gif


Show me the money!!!
 
Laatst bewerkt:
Dat is misschien wel zo, maar als ik met 1 of andere kutbaan 10000 piek in de maand kon verdienen en 5000 met een baan waar je veel plezier hebt, dan kies ik voor de 10k job anytime. Je houdt het misschien wel geen jaren vol, maar ik zou eerst m\'n zaken vullen en dan zie ik daarna wel weer verder.

dollar.gif
dollar.gif
dollar.gif
dollar.gif
dollar.gif


Show me the money!!!
Ik dus absoluut niet, ik zou zonder twijfel voor de 5000,- baan kiezen. Met werk wat ik echt niet leuk vindt, zou ik het nog geen week uithouden.

Vind plezier en sfeer op mijn werk ERG belangrijk. :)
 
Ik dus absoluut niet, ik zou zonder twijfel voor de 5000,- baan kiezen. Met werk wat ik echt niet leuk vindt, zou ik het nog geen week uithouden.

Vind plezier en sfeer op mijn werk ERG belangrijk. :)
Absoluut mee eens... Als je bang moet zijn dat je collega\'s je achter je rug om een oor aannaaien, werkt dat niet lekker...
Hetzelfde gaat voor werk waar je helemaal niks mee kan... Je werk moet je wel liggen...
 
ik ga toch akkoord moeten gaan met Skoezie..
Die 10000,- is me echt wel meer waar dan de frustraties die ik me op werk kan op de nek halen.. Hell, die ben\'k toch weer vergeten de seconde dat\'k niet met werk bezig ben (1 van de weinige voordelen van afschuwelijk slecht geheugen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan