De motor van de eeuw

Alleen plaatjes van internet posten is ook stom !
Dat was het idee. Het was een poging om ook alleen een link te posten. Ik heb helemaal de moeite genomen om mspaint te openen, tekst in te tikken, en dat te copypasten naar Imgur zodat ik een link kon posten, maar helaas maakt MF daar dan weer een plaatje van.
 
Jippie, een popcorn topic *O*. Ik kijk al uit naar de oeverloze discussie …:Y.
Jij popcorn doe ik er cola en chips bij.
Maar een motor van de eeuw.
Wie bepaald dat eigenlijk?journalisten betweters of ikzelf?.
Wat een journalist schrijft kan ik het wel niet mee eens zijn.
Ook zo met motoren wat de 1 geweldig vind is bij een ander niks.
Dus niet te bepalen wat een motor van de eeuw is.
In die 100 jaar zijn er zoveel mooie gave motoren gemaakt dat bepalen wie daarvan winnaar is lijkt mij onmogelijk.
Maar wie ben ik? ben maar een simpele ziel en geen zich zelf noemende motor journalist.
Die alleen maar schrijft wat de fabrikant hem geeft en wat het hem financieel oplevert.
 
Het enige goede aan de Honda CB750 was, dat hij niet gauw echt kapot ging. Wel de hele tijd sleutelen aan die dingen.
 
Jij popcorn doe ik er cola en chips bij.
Maar een motor van de eeuw.
Wie bepaald dat eigenlijk?journalisten betweters of ikzelf?.
Wat een journalist schrijft kan ik het wel niet mee eens zijn.
Ook zo met motoren wat de 1 geweldig vind is bij een ander niks.
Dus niet te bepalen wat een motor van de eeuw is.
In die 100 jaar zijn er zoveel mooie gave motoren gemaakt dat bepalen wie daarvan winnaar is lijkt mij onmogelijk.
Maar wie ben ik? ben maar een simpele ziel en geen zich zelf noemende motor journalist.
Die alleen maar schrijft wat de fabrikant hem geeft en wat het hem financieel oplevert.
Crunch, crunch; lekkere chips :t.
 
Laatst bewerkt:
IMG20220126143927.jpg



Dit is en blijft de motor van een eeuw / best verkochte / meest betrouwbare . Honda C90 :Y
 
Kan me op zich wel vinden in hun keuze en de beredenering.
Ze hebben er zelf hooguit een heel klein stukje op gereden, anders zouden ze wel anders piepen. Ik ben met die CB's ook meer dan 25 keer gevallen omdat de wegligging onder de maat was.
 
Ze hebben er zelf hooguit een heel klein stukje op gereden, anders zouden ze wel anders piepen. Ik ben met die CB's ook meer dan 25 keer gevallen omdat de wegligging onder de maat was.
Ik geloof je 100%, heb er zelf nooit op gereden. Maar je kan absoluut niet de impact negeren die deze motor gehad heeft.
Dit is en blijft de motor van een eeuw / best verkochte / meest betrouwbare . Honda C90 :Y
De super cub, ja, ook een goeie keuze. Het meest verkochte gemotoriseerde voertuig ter wereld.
 
Ik geloof je 100%, heb er zelf nooit op gereden. Maar je kan absoluut niet de impact negeren die deze motor gehad heeft.

De super cub, ja, ook een goeie keuze. Het meest verkochte gemotoriseerde voertuig ter wereld.
Bij mij vooral impact op de vangrails en andere objecten langs de kant. De styling is daarentegen wel erg geslaagd, maar in die tijd hadden we dat niet door.
 
Bekijk bijlage 1857108


Dit is en blijft de motor van een eeuw / best verkochte / meest betrouwbare . Honda C90 :Y
Moest eigenlijk aan de supercub denken met motorfiets van de eeuw. Best verkochte en meest hufterproof motorfiets. Het is bizar wat mensen als bagage op deze dingen mee konden nemen.

Terug naar de OP:
Maar om nou echt een winnaar aan te wijzen is veel te kort door de bocht. Er zijn ontzettend veel interessante en indrukwekkende motorfietsen op de markt gebracht. Je doet er een aantal merken en modellen zwaar tekort mee.
 
Ze hebben er zelf hooguit een heel klein stukje op gereden, anders zouden ze wel anders piepen. Ik ben met die CB's ook meer dan 25 keer gevallen omdat de wegligging onder de maat was.
Persoonlijk was ik er dan na een paar keer wel mee opgehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan