De motoren van Peter Gillis

Jij bent meer een motorrijder gok ik ;)

Hoe het werkt en wie liefhebber is doet er helemaal niet toe. Moet iedereen zelf weten. Peter Gillis is iig geen liefhebber dat was mijn punt.
Heb jij toevallig een IKEA-bankstel?:+

“Negatieve reacties kreeg ik vroeger al. Als je het voor iedereen goed doet, dan doe je het niet goed, zeg ik maar altijd. Ik denk ook dat het een stukje afgunst is, ik rij natuurlijk een grote auto. Je hebt altijd mensen die ergens anders over denken. Deze zitten vaak op een IKEA-bankstel. Niets mis mee, maar dat zijn wel dat soort mensen.”

:+

De absolute favoriet van Peter Gillis is een Harley Davidson uit 1909 met V-snaar.
Dit is ook meteen de oudste motor uit zijn collectie en vermoedelijk ook een van de meest waardevolle.
https---www.manners.nl-wp-content-uploads-2021-06-Harley-Davidson-V-twin-1909-2.jpg
 
Ik vindt de verzameling Harley's wel mooi hoor.
De rest van zíjn bezittingen zoals huis de Rolls-Royce en die Nicol zijn idd smakeloos. Alleen bedoeld om te laten zien hoeveel geld hij heeft.
Maar ik kijk er met veel plezier naar, en zou niet met hem willen ruilen. _O-
... die Nicol bedoeld om te laten zien hoeveel geld ie heeft?


Als dat het geval was, had ie Sylvie Meis wel als wederhelft.
 
... die Nicol bedoeld om te laten zien hoeveel geld ie heeft?


Als dat het geval was, had ie Sylvie Meis wel als wederhelft.
Zeker ook die Nicol. Daar zitten een paar grotere tieten op geschroefd en draagt allerlei dure sieraden en kleding, maar het blijft een lelijk hok. Maar we hebben het hier over iemand met wansmaak en veel geld.
 
Heb jij toevallig een IKEA-bankstel?:+

“Negatieve reacties kreeg ik vroeger al. Als je het voor iedereen goed doet, dan doe je het niet goed, zeg ik maar altijd. Ik denk ook dat het een stukje afgunst is, ik rij natuurlijk een grote auto. Je hebt altijd mensen die ergens anders over denken. Deze zitten vaak op een IKEA-bankstel. Niets mis mee, maar dat zijn wel dat soort mensen.”

:+

De absolute favoriet van Peter Gillis is een Harley Davidson uit 1909 met V-snaar.
Dit is ook meteen de oudste motor uit zijn collectie en vermoedelijk ook een van de meest waardevolle.
Bekijk bijlage 1700700
:+ ik heb geen idee, mijn bankstel is zwart leer (vast en zeker nep :t) en ligt heerlijk.

Och ik rij ook in een grote Duitse auto, passen twee motoren in. :+
 
Nou een echte liefhebber idd _O-
Heeft historische Harley's maar heeft nog nooit van een Henderson gehoord....:z

“Momenteel heb ik een collectie van ruim 120 motoren waaronder veel Harley-Davidson’s, Indian’s en één Pierce en één Henderson”, zo laat Peter weten.

 
“Momenteel heb ik een collectie van ruim 120 motoren waaronder veel Harley-Davidson’s, Indian’s en één Pierce en één Henderson”, zo laat Peter weten.

Hier had hij toch echt nog geen flauw idee van het bestaan :+


De "liefhebber"...._O-
 
Of hij doet alsof om de prijs te drukken.O-)
Nou toneel spelen gaat hem niet goed af. Maar dat heeft hij ook niet nodig om zijn zin te krijgen.
Die meneer van Yesterdays moest heel erg snel "ja" zeggen op dat bod van 97.500,- anders had Peter helemaal niks gekocht. Dat zag je vrij duidelijk aan zijn kop. En Yesterdays heeft blijkbaar wel mensen kennis en kan lichaamstaal lezen, het gaat op Peter zijn manier en anders geen munten. Dat ervaart Nicol ook regelmatig _O-
 
Dat is niet helemaal waar.
Die G-klasse kreeg hij 0,0 korting op en zijn kasteel ging ook voor de volle mep.

Maar wat je vergeet is dat ze vooral een tv-programma aan het maken zijn.
Misschien hebben ze die “aankoop” wel 10x over gedaan?
 
Dat is niet helemaal waar.
Die G-klasse kreeg hij 0,0 korting op en zijn kasteel ging ook voor de volle mep.

Maar wat je vergeet is dat ze vooral een tv-programma aan het maken zijn.
Misschien hebben ze die “aankoop” wel 10x over gedaan?
Nou het is wel waar, kijk de uitzending maar na.

Het zal vast niet altijd met alles op zijn manier lukken, maar dan wil hij het graag hebben.
 
Hij is inderdaad de levende definitie.

Verschrikkelijk. Maar, genoeg mensen die het helemaal tof vinden en het dus kijken. Dus komt het geld lekker binnen.
Ik denk als de voice-over van Frank Lammers er niet was, dat het een grote flop zou zijn. De enige manier om de hoofdpersonen een beetje te kunnen verdragen ;-).
 
Misschien als hij schoon schip maak met het personeel dat het nog wat kan verbeteren daar .
Maar over zijn verzameling , vind niet alles mooi maar zou het toch ook graag in bezit hebben , ook de jukebox collectie is mooi om te zien .
 
Meester in delegeren en knopen doorhakken. Kan me goed voorstellen dat hij zelf nog nooit op een motor of zijn vrouw heeft "gereden". Zelfs dat delegeert hij :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan