De motorrijder en zijn/ haar verhaal..

ro1710

Die hard MF'er
26 sep 2004
682
0
In navolging van de plaat het zijn verhaal, nu hier de motorrijder en zijn/ haar verhaal.

Zo rijdt ik enkele weken geleden heerlijk rond zoals ik wel eens vaker doe. Na een gegeven moment krijg ik honger en besluit ik eens voor een keer met de motor door te rijden naar de MC-drive. Daar eenmaal aangekomen staat er werkelijk een rij van auto's met voor mij een dikke mercedes benz klasse volume-pak-maar-uit.

Ik mag mijn bestelling doorgeven en rijdt vervolgens naar het eerste raampje om te gaan afterekenen. Op hetzelfde ogenblik zie ik dat bij het tweede raampje waar je je bestelling moet krijgen dat ze problemen hebben met de inzittenden van die mercedes. Met piepende banden rijden zij dan na het rumoerige voorval ook ineens weg.

Komt de vriendelijke medewerker bij mij voor het eerste raampje met een bedrag van 20 euro nog wat. Ik vertel de jonge meid dat ik alleen een salade hebt bestelt en verders niets. Legt zij mij uit, dat de heren in die mercedes tegen haar collega hadden verteld dat ik voor hun bestelling zou gaan betalen????

Na wat discussie hierover dat dit tuurlijk ontzettend stom is van haar collega om dit te gaan geloven betaal ik uiteindelijk mijn eigen bestelling alleen.

Rijdt ik richting huis, kom ik die mercedes prompt tegen bij de tweede verkeerslichten vlakbij de MC-drive. Ik ga naast hen staan met de motor en maak met mijn handen gebaar dat ze hun raampje ff motten openen. Ik doe mijn systeemhelm open om makkelijker met ze te gaan praten. Nog voordat ik mijn praatje kan doen, stappen er onmiddelijk twee boomlange heren van het kaliber (uitsmijters) uit de wagen en willen mij slaan. Ik zet hem in zijn één en rijdt met bijna een wheely weg. Eenmaal thuis aangekomen zie ik dat ze mijn topkoffer eraf hebben getrokken....Godver mijn koffer!!!! Ze hadden mij motor mogen jatten, mijn kop mogen verbouwen, maar NIET mijn koffer meenemen! Ik heb dan ook aangifte gedaan van diefstal met geweld op het politie bureau.


Nou vroeg de verbalisant van Politie alleen nog af wat er toch in die koffer dan zat.

Nog meer van die sterke verhalen.


Heb JIJ nog een verhaal?
 
staat onder het verhaal...

de verbalisant van Politie vroeg namelijk ook wat er nu in zat...

NOG MEER VAN DIE STERKE VERHALEN.
 
Waarom kijk je dan ook niet even wat voor een figuren erin zitten? Met zulke gasten valt gewoon niet te praten.

Wat voor een gasten waren het eigenlijk? En waarom laten ze jou betalen als ze in een dikke benz rijden?
 
In navolging van de plaat het zijn verhaal, nu hier de motorrijder en zijn/ haar verhaal.

Zo rijdt ik enkele weken geleden heerlijk rond zoals ik wel eens vaker doe. Na een gegeven moment krijg ik honger en besluit ik eens voor een keer met de motor door te rijden naar de MC-drive. Daar eenmaal aangekomen staat er werkelijk een rij van auto's met voor mij een dikke mercedes benz klasse volume-pak-maar-uit.

Ik mag mijn bestelling doorgeven en rijdt vervolgens naar het eerste raampje om te gaan afterekenen. Op hetzelfde ogenblik zie ik dat bij het tweede raampje waar je je bestelling moet krijgen dat ze problemen hebben met de inzittenden van die mercedes. Met piepende banden rijden zij dan na het rumoerige voorval ook ineens weg.

Komt de vriendelijke medewerker bij mij voor het eerste raampje met een bedrag van 20 euro nog wat. Ik vertel de jonge meid dat ik alleen een salade hebt bestelt en verders niets. Legt zij mij uit, dat de heren in die mercedes tegen haar collega hadden verteld dat ik voor hun bestelling zou gaan betalen????

Na wat discussie hierover dat dit tuurlijk ontzettend stom is van haar collega om dit te gaan geloven betaal ik uiteindelijk mijn eigen bestelling alleen.

Rijdt ik richting huis, kom ik die mercedes prompt tegen bij de tweede verkeerslichten vlakbij de MC-drive. Ik ga naast hen staan met de motor en maak met mijn handen gebaar dat ze hun raampje ff motten openen. Ik doe mijn systeemhelm open om makkelijker met ze te gaan praten. Nog voordat ik mijn praatje kan doen, stappen er onmiddelijk twee boomlange heren van het kaliber (uitsmijters) uit de wagen en willen mij slaan. Ik zet hem in zijn één en rijdt met bijna een wheely weg. Eenmaal thuis aangekomen zie ik dat ze mijn topkoffer eraf hebben getrokken....Godver mijn koffer!!!! Ze hadden mij motor mogen jatten, mijn kop mogen verbouwen, maar NIET mijn koffer meenemen! Ik heb dan ook aangifte gedaan van diefstal met geweld op het politie bureau.


Nou vroeg de verbalisant van Politie alleen nog af wat er toch in die koffer dan zat.

Nog meer van die sterke verhalen.


Heb JIJ nog een verhaal?

:Z
Is al een zeer oud verhaal, alleen ietsje anders verteld. De hoop dat iedereen gaat vragen wat er in de koffer zit is belangrijker voor de verteller dan het verhaal zelf.

:Z


edit: vergeten te vertellen wat in de koffer zat |( . In het oorspronkelijke verhaal is de urne met de as van zijn overleden moeder.
 
Door ApRiLiA_SMOKE op 19-11-2003 13:02



Heerlijk aan het knalluh, komt de scherpe bocht aan bij de afslag Zaandam-zuid.
Ik lekker bocht door, zie daar voor het stoplicht een bmw moto staan...denk nog...zal toch niet zo een undercover smeris zijn he....ach fuck dat knalluh. Pof...stoplicht gaat op groen terwijl ik kom aanrijden dus ik binnenbocht BMW voorbij ,plus 2 auto''s in de bocht passeren...vervolgens hou ik me even en als de BMW ver achter me is nog even knalluh en een stoppie voor stoplicht....kijk in m,n spiegels...BMW...komt naar mij toe gereden...
Stopt naast me en schreeuwt:"Korps..blabla... Amsterdam...vervolgens een opsomming van overtredingen:
Auto's in de bocht tussendoor inhalen
Rechts inhalen,afsnijden
120 waar je vijftig.
Stunten.....
Inspekteert m,n motor vervolgens: "banden ok, je hebt een pak aan goed zo, alleen die gympies...wil je dood?Wil je je rijbewijs houden?
Argh.
En dan komt de moraalridder naar boven en zegt ie hard:"Ik schaam me diep als motorrijder voor types als jij".
Ondertussen staat het stoplicht op groen en begint men achter me toeteren, motopolitie rijdt weg naar de andere weg helft en ik maak dat ik weg kom en zwaai nog even naar hem...slijm slijm.
Pffffff, geen boete niks.
Altijd die fuckin BMW bikers......



:X :X :X
 
Door ApRiLiA_SMOKE op 10-07-2004 17:35



Vandaag zeer verassend droog en best lekker weer dus dat betekend cuisen en gummen voor Appie.
Nu ben ik lekker m,n bochten route aan het afwerken en nader ik een een mooie bocht die vrij rap naar links draait en dan weer wat naar rechts...soort van chicane zeg maar met railingen erbij helaas.
Rij dus 140...om lekker de bocht in tegaan......steady....150...geen koekblikken....170 bocht uit acceleren...180 ....190...
En dan moet ik dus binnen een seconde of 2de motor en m,n gewicht verplaatsen voor die rechter bocht anders is het hallo vangrail
Dit ging dus niet
Motor bleef gewoon op z,n lijn gaan en dat was dus vangrail met 190
In een wanhoops poging heb ik m,n hele gewicht naar de ander kant gegooit en zo hard aan het stuur getrokken en gaan hangen dat ik mezelf hoorde schreeuwen....bizar.....maar de R6 regareerde en zo knalde ik vlak langs de vangrails de rechterbocht in.........pfffffffff
Vlak daarna besefte ik dat de bocht wat langer uit acceleerde dan normaal en dat kon blijkbaar maar wat een krachten heb je dan nodig om het beestje om te gooien
Vreemd genoeg was ik niet geschrokken en was dat schreeuwtje ' aaaaaaaaaaah' dus vanwege de kracht die ik moest zetten om het beestje van koers te doen veranderen ,wow wat een adreline kick en wat kan dat ding veel hebben
Maar dit is wel meer een aktie voor op het circuit
Appie heeft weer een nieuwe level bereikt en gaat wat meer eten want die 65 kilo merkt de R6 niet zo veel van



:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan