De MV is ontmaagd, door de politie

"Als je nou motor wil rijden moet je een echt kopen en niet zo'n zielig ding."
Mijn opmerking was: "Als je nou wil werken moet je een echte baan zoeken, homo!".

leuk maare wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten? behalve dat je 80 gulden lichter was dan.
 
Vanmiddag richting Zolder stonden ze ook weer de irritante journalist uit te hangen :j

Gelukkig dat ik toch redelijk continue de berm in de gaten hou en hoppa rem erop. Hellraiser die achter mij reed had het ook meteen door :}
De klootzak had zijn auto op een invoegstrook gezet, maar zijn kiektoestel had Yammie deze keer weer op tijd gezien :}

Tientallen meters verderop stond er een pliessiemotor aan de kant van de weg.

Sorry jongs...weer geen extra inkomsten voor de Belgische Staat :j
 
leuk maare wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten? behalve dat je 80 gulden lichter was dan.

Op zondag 16 juni 2002 20:57 schreef martinweb.nl het volgende:Ooit van VOLDOENING gehoord??? :? ;)

Idd voldoening ... gewoon een mooi gezicht een politie agentje die niets meer weet te zeggen.
Tja dat ze dan maar naar het altijd aanwezige papierwinkeltje graaien is wel een beetje zonde van 't geld, maar 't was 't wel waard *D
 
Maar Sigma, waar krijg je nou een boete voor? Ik begrijp uit je verhaal dat ze geen snelheid hebben gemeten.

Ben "geflitst" tegen 68 wisten ze me te vertellen
zal met mijn verleden toch wel een 200 eurotjes minimum zijn :j :j :j

Ze probeerden me te doen verklaren dat ik veel harder reed maar remde voor die eikels toen ik ze zag (wat ook zo was)
 
beb daarstraks toen ik van het werk kwam voor de eerste keer een stoplichtsprintje getrokken tegen een Gixxer 750, gelijk op tot 9000 toeren en dan ging ik er lekker over, heb wel geschakeld tussen de 11 en 12.000 toeren (is eigenlijk nog niet helemaal ingereden maar heb me toch al 1450km kunnnen inhouden }) )

Dat ding is klere snel, ik wil zo snel mogelijk mijn 2500km hebben dan kan de boel helemaal open.
 
o, ik dacht al.

hebben die homo's allevier de pijpjes vol liggen proppen.

Ziet er wel lekker uit dat kontje van zo'n F4 natuurlijk!
En als ik er een had en ze zouden me aanhouden zouden ze dat best eens mogen proberen van mij.
Wie met MV Agusta's fuckt zal z'n lul verbranden!
(letterlijk)
 
Ben "geflitst" tegen 68 wisten ze me te vertellen
zal met mijn verleden toch wel een 200 eurotjes minimum zijn :j :j :j

Ze probeerden me te doen verklaren dat ik veel harder reed maar remde voor die eikels toen ik ze zag (wat ook zo was)
Wat heeft je verleden met je boete van nu te maken? Je krijgt toch ook geen levenslang voor winkeldiefstal als je een bekende crimineel bent :?
Of is dat in België weer anders?
 
Wat heeft je verleden met je boete van nu te maken? Je krijgt toch ook geen levenslang voor winkeldiefstal als je een bekende crimineel bent :?
Of is dat in België weer anders?
België heeft zelfs andere natuurwetten; heb ik me eens laten vertellen door een Belg.

Ik vind een F4 schitterend maar als je een >2001 GSX-750R eruit trekt dan ligt dat meer aan de respectievelijke bestuurders dan aan de fietsen.
 
Vanmiddag richting Zolder stonden ze ook weer de irritante journalist uit te hangen :j

Gelukkig dat ik toch redelijk continue de berm in de gaten hou en hoppa rem erop. Hellraiser die achter mij reed had het ook meteen door :}
De klootzak had zijn auto op een invoegstrook gezet, maar zijn kiektoestel had Yammie deze keer weer op tijd gezien :}

Tientallen meters verderop stond er een pliessiemotor aan de kant van de weg.

Sorry jongs...weer geen extra inkomsten voor de Belgische Staat :j
Hmm, op de e314 stonden ze ook, had ze niet op tijd door denk ik... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan