De MV is ontmaagd, door de politie

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Rij ik vanavond lekker naar huis van mijn werk, rijd ik in Brussel door de tunnels naar de E40, hebben ze vlak na een bochtje in een inham een oude barrel van een Fiat met een multanova in de grille staan. Ga nog vol in de remmen gelukkig reed ik niet al te hard (+-100) (lang leve het inrijden) anders ga ik hier een 140a150 voorbij.
Nu nog een 65a70 km/u.

Onmiddelijk 2 motoragenten achter me aan die me laten stoppen. Beginnen ze te kankeren dat ik minstens 150 reed en dat ik dat maar beter toe kon geven (inderdaad ja :j :j )

Beginnen ze mij te vertellen dat het ongeloofelijk gevaarlijk is om zo hard te rijden, ik heel begrijpend, vertel hen inderdaad dat er maar eens een voetganger door die tunnel moest komen wandelen met een kinderwagen zo naar de E40 toe. of een kleuter op zijn driewieler naar de snelweg (het was tenslotte geen school vandaag)

Begon de andere te kankeren dat als ik met een veel te dure motor wou rijden dat ik dan ook maar boetes moest betalen (kan ik ook niet aan doen dat ie met zijn overjaarse BMW zelfs niet met de oude brikken tour zou mogen meedoen)
Kon er ook absoluut niet mee lachen toe ik vertelde dat ik vanddag ook liever iets leuker had gedaan dan gaan werken.

Heb dan maar gezegd dat ik ze niet van hun belangrijke taak in het verbeteren van de verkeersveiligheid wou houden en dat ze maar verder mensen moesten gaan uitzuigen op hun vrije dag.

De rekenening zou volgen :( :(

Zal er waarschijnlijk nog wel een scheppie bovenop krijgen nu. Had ik mischien beter mijn bek gehouden??
 
Dus ook in belgenland is de politie net zo erg als in Frankrijk.

Vertellen zomaar verhaaltjes en beweren dat de snelheid veel hoger ligt dan werkelijk is. :(

Ze zijn gewoon jaloers op je fiets :)
 
Maaruh, waar wordt je nu voor bekeurd?
Ik neem aan voor de snelheid maar daar hadden ze je toch niet voor hoeven te laten stoppen?
 
Maaruh, waar wordt je nu voor bekeurd?
Ik neem aan voor de snelheid maar daar hadden ze je toch niet voor hoeven te laten stoppen?

:^

Hoe hard mocht je er? En als ze je aan 65 ofzo hebben geflitst kunnen ze je echt niet voor meer beboeten lijkt mij hoor.
Wil je boetes en (nog erger) irriterende flikken vermijden dan kan je maar beter zwijgen ja. Maar geef toe, dit lucht wel op he! :)
En een boete extra zal vast zo geen enorme aanslag doen op je portefeuille he
 
Niet verstandig om tegen ze in te gaan maar wel héél erg begrijpelijk. Weet me de laatste tijd steeds beter te beheersen, maar het blijft moeilijk. Kan me overigens niet voorstellen dat er een land is waar de politie wél deugt. (Utopia misschien?)
 
:^

Hoe hard mocht je er? En als ze je aan 65 ofzo hebben geflitst kunnen ze je echt niet voor meer beboeten lijkt mij hoor.
Wil je boetes en (nog erger) irriterende flikken vermijden dan kan je maar beter zwijgen ja. Maar geef toe, dit lucht wel op he! :)
En een boete extra zal vast zo geen enorme aanslag doen op je portefeuille he

Je mag er 50 (bebouwde kom) in een tunnelkoker van 800 meter lang die op de snelweg uitkomt, heel gevaarlijk als je daar harder rijdt.
 
Wat een trieste gasten. Maar aan de andere kant: als je daar 50 mag en je rijd 100+ mag je ook niet piepen eigenlijk ;)
 
jammer dat je niet op je achterwiel de tunnel uit kwam...dan ben je pas echt stoer....

ik werd vanochtend ook aangehouden in alkmaar...
laser homo...

ik trok op vol 1 vol 2...

in denk toch wel 110/120 waar ik 50 mog...
laserhomo kon me niet meten...maar ik mocht wel aan de kant...

"weet je wel dat je hier 50 mag" ik...ja meneer...(kwijl slijm kwijl).

waarom reed u zo hard?
"ik ging achter me maat aan die net hier het stoplicht naar rechts ging...(die was met de auto)."

u heeft geluk dat ik u niet kon meten....

ik dacht bijmezelf...sukkel...ik was gewoon te snel...(ik trok ook op als een gek)
ja meneer nee meneer...

en ik mocht doorrijden...
 
Je had misschien beter gezwegen, maar in hetzelfde geval had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Als ze met zo'n vooroordelen afkomen begint je bloed al snel te koken...
 
mmmm de dienst kloppers zijn dus het zelfde daar.
wel een motor rijder pesten maar wat ze moeten doen. doen ze pas als de kust weer veilig is
en dan op tv of in de krant zetten dat de
echte crimmineelen ze te vlug af waaren
:j :j
 
Ik zou ze lekker gelijk geven; een discussie verlies je namelijk altijd, omdat van gelijkwaardigheid geen sprake is.

CU
DooV
 
Hee wat denken die jaloerze homo's bijdehand te doen dan met "veel te dure motor" :j :j

Je had gewoon goed meten ouwehoeren tegen die lui ... kost wel wat geld maar geeft ook wel een goed gevoel ;)

Had 't op me brommer een keer (Aprilia RS50) 2 agentjes kwamen een beetje vervelend doen (samenscholing, overlast ed.) en toen zei 1tje: "Als je nou motor wil rijden moet je een echt kopen en niet zo'n zielig ding."
Mijn opmerking was: "Als je nou wil werken moet je een echte baan zoeken, homo!".

Alleen hij heeft een blauw pakkie aan en zwaailichten op z'n dak dus mag hij bekeuringen geven, dus was ik de lul ...
 
Hou het bij een staande houding gewoon bij ja en amen. Hoef er niet nog een boete voor belediging van een ambtenaar in functie bij. Maar mooi stelletje kinderachtige mannetjes zijn het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan