De Nacht van MotoPort Rotterdam

mprdam

Rookie
6 mei 2004
2
0
Rotterdam
Op 19 juni 2004 is hij er weer de Nacht van MotoPort Rotterdam.

Op Zaterdag 19 juni is MotoPort Rotterdam open van 9:00 s'morgens tot diep in de nacht.

Op deze dag en nacht is er een hoop te beleven, voelen, rijden en te ervaren.


De gehele dag en nacht zijn er diversen kortingen en natuurlijk een hoop gezelligheid.

Tot ziens op 19 juni 2004 bij MotoPort Rotterdam

Strickledeweg 112
tel: 010-4625556
 
Ik vond het daar 2 jaar geleden een hele enge, nare sfeer. Maar er waren ook reacties van mensen die het erg leuk vonden. Zie oud topic.
 
Ik ben vorig jaar geweest maar ik vond dat racen langs het publiek wel erg gevaarlijk allemaal. Ook ging er een gozer met een ducati flink hard op zijn plaat toen hij een wheelie maakte.
 
Misschien dat ik wel ff ga kijken. Is toch bij mij om de hoek. Ga er denk ik met de fiets (met trappers dus... :+ ) heen.
 
Ik ben er net alvast lang gereden maar was nog niet erg veel te beleven , weinig aktie ....

vanavond na het voetbal nog maar ff gaan kieken :]
 
}) ik ben net even naar motoport geweest er hangt een gespannen sfeer ( te veel alcohol ) denk ik er probeerde een antiliaan een weelie te maken met de nadruk op probeerde brommer helemaal in elkaar overal olie en benzine op de straat ze hebben er autobanden bij gelegd dus als je gaat kijk uit het kan glad zijn
|(
 
Ik kom er net vandaan , de blanke waren op 1 hand te tellen ... ik heb 2 wheelies gemaakt toen begon het te STORTTTTTTT REGENENNN niet normaal ben tot me onderbroek nat geregent heel me pak verzopen (altijd lekker als je morgen ochtend richting de eifel vertrekt) Maar de weg daar is dus 1 grote plas nu en die gaat echt vanavond niet meer opdrogen
 
Ben er ook geweest vandaag, maar meer in de middag, rond een uurtje of vier. Toen was er nog niet veel actie, maar de sfeer was wel goed hoor!

Toch mooi met 17,5 % korting een leren combi meegenomen! :9 Vriendelijk personeel (nooit gedacht dat ik dat van Motoport zou zeggen)!
 
Ho ho, volgens mij worden er een aantal dingen door elkaar gehaald. De activiteiten die door Motoport georganiseerd zijn (de supermotard-demonstratie), waren goed georganiseerd. Hierbij is nl. het GEHELE parcours met dranghekken afgezet. Dat vervolgens klanten op eigen initiatief gaan wheelieen gebeurt ongeorganiseerd en zeker niet op aandringen van Motoport. De verantwoordelijkheid ligt hier dus geheel bij de stunters zelf.
 
Ho ho, volgens mij worden er een aantal dingen door elkaar gehaald. De activiteiten die door Motoport georganiseerd zijn (de supermotard-demonstratie), waren goed georganiseerd. Hierbij is nl. het GEHELE parcours met dranghekken afgezet. Dat vervolgens klanten op eigen initiatief gaan wheelieen gebeurt ongeorganiseerd en zeker niet op aandringen van Motoport. De verantwoordelijkheid ligt hier dus geheel bij de stunters zelf.

:^
 
Daar kan je ook een andere kant mee op:

In hoeverre heeft Motoport het geprobeerd te voorkomen cq tegen te houden om de veiligheid van hun klanten te kunnen waarborgen.

Zij blijven lang open en daar komen klanten op af.
Als er dan gek gedaan word voor de deur en er onstaan onveilige situaties dan heeft de organisatie zeker wel een beperkte verantwoording om de veiligheid te kunnen garanderen.

Immers niet iedereen komt voor het spelen op straat,sommige komen daadwerkelijk winkelen.
Als het te gevaarlijk word hebben zij wel degelijk de plicht in te grijpen,zij het door zelf op te treden of de politie te waarschuwen.

Zoals gezegd was het geen kwestie van of het fout gaat,maar wanneer.

Het is daar elk jaar een zooitje tegen de avond,dus onverwacht kan het geheel ook niet zijn.

Ik ben ook niet vies van spelen en zeker geen heilig boontje,maar er zijn grenzen.
Als je gaat klooien op een druk bezochte plaats ,waar veel overig verkeer is en veel voetgangers behoor je je in te houden en rekekning te houden met anderen.
Als je uit je dak wil gaan doe je dit op een zo veilig mogelijke plaats met de minste kans op ongelukken.
Tuurlijk kan je op de openbare weg spelen,maar beperk de kans op schade en letsel en hou je in...
 
Voor de voetbal liefhebbers is er ook een groot scherm waarop het Nederlands elftal te volgen is.


Shit had ik eerder moeten weten ...tv is kapot wel lekker zo met motorachtergrond geluiden ..en die sfeer weet ik niks van en meestal ben ik de gangmaker ;)

maar ja met zoveel sfeermakers val ik in het niet ..vooral als we nuchter moeten blijven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan