De natte dromen sont arrivées ! ZX6&12R gelev

iBuZze

Die hard MF'er
27 aug 2002
821
5
Antwerpen
w0000000000t !!!!

Vandaag was het zover !!!

De motoren van mijn zuster en mezelf zijn keurig afgeleverd deze ochtend...
Ik ga er niet meer rond zeveren... aanschouw het beeldmateriaal... de foto's zijn niet denderend maar ja, ik beefde dan ook veel te veel dit weekend zal ik er een paar in de zon (pls pls pls god ) maken...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg


Tips voor wat te doen alvorens een eerste rit te maken (wax, bescherming, ...) zijn altijd welkom...

Grtz,
C U all soon...
iBuZze



Edit Max: Je plaatjes toegevoegd...
 
Laatst bewerkt:
En nu nog leren rijden...
Ik hoop dat dat goed gaat.

Ik wens u veel geluk toen,
met zo'n moto heb je wel wat meer nodig dan enkel wat aanleg als je van 0 begint.

Succes, en dat je natte droom niet eindigt in een nachtmerrie.
 
Die ZX12R is echt FOCKING snel uit eigen ervaring, rustig met die gashendel..............
 
Proficiat met je aanschaf en veel motorplezier. Ik ben in 1994 als eerste motor begonnen met een GSX-R 1100W ( 153PK ) en dat ging goed dus laat je niks aanpraten. Gewoon rustig met het gas in het begin.
 
Eindelijk iemand die Kawa's in de juiste kleuren besteld (lees: niet groen) :P

Veel plezier ermee en hoe de boel heel...
 
Gefeliciteerd jonge...veel plezier ermee...
En laat je niet gek maken, niet door mensen die je onverstandig noemen, en ook niet door mensen die je uitdagen..doe wat JIJ wil....Have fun :)
 
Tips voor een eerste rit? DIe heb je zeker toch al lang gehad nu??? (de rit dus he) :P :P
 
Zitten waarschijnlijk gloednieuwe bandjes onder.
Je zou er voor kunnen kiezen deze even af te nemen met remmenreiniger.
Daarmee haal je de was/ beschermingslaag er af en is de kans er in de eerste de beste bocht af te liggen wat kleiner.

Enjoy!
 
Zitten waarschijnlijk gloednieuwe bandjes onder.
Je zou er voor kunnen kiezen deze even af te nemen met remmenreiniger.
Daarmee haal je de was/ beschermingslaag er af en is de kans er in de eerste de beste bocht af te liggen wat kleiner.

Enjoy!

kan je ook je schaamranden mee camoufleren :+

maar veel plezier ermee!!
 
haal ook meteen die standaard uitlaten eraf...want ik blijf die dingen geen gezicht vinden...(op geen enkele motor trouwens...)

die 12...de kleur is helemaal goed!!
veel plezier ermee..
 
haal ook meteen die standaard uitlaten eraf...want ik blijf die dingen geen gezicht vinden...(op geen enkele motor trouwens...)

die 12...de kleur is helemaal goed!!
veel plezier ermee..


Ik vind de uitlaat op die 12 wel mooi. En een mooie sound zal die ook wel maken als ie een dot gas geeft.
 
Foto's van zus volgen binnenkort... ze is vandaag naar Schotland vertrokken voor 10 dagen. Dus nog ff geduld kerels...

Bedankt voor de tip mbt de banden !

We zullen ook zeker kalm aan doen in het begin. Ik luister naar oma: ge doet wat ge wilt eh jongen, als het 'kloske' op is, is het op. Daar kan toch niemand iets van zeggen. Thanks, oma :}

Wat betreft die sound van de dot gas: KIPPENVEL van op mijn kleine teen tot het toppeke van mijn kruin !!!
Ik moet trouwens zeggen dat die ZX6R eigenlijk zelfs nog dieper klinkt... vooral als je de garagepoort maar op een kiertje openzet en dan beide motoren start: door merg en been !

Om nog maar van de heerlijke geur te zwijgen die dan blijft hangen na het stilleggen van de motor.... rrrrrrrr !!

Ik zal proberen dit weekend met een recordertje het geluid eens op te nemen en te posten samen met nieuwe foto's.

Zo, ik moet nu gaan !

Grtz,
iBuZze
 
Hier ben ik dus niet mee eens :)

Mooie foto's.

Veel :] plezier
Haha daar konden we op wachten met onze groen fetishist. :)

Mooi motoren hoor :9~ , veel plezier ermee en wat iedereen al zegt rustig aan de eerste kilometers. We wachten vol smart op het geluid.

Ciao
 
Moet je voor de grap eens een Two Bros of Arrow pijp op die ZX12R zetten :}

Verder kan je erover denken om de restrictie (ziet die er dan ? ja dus) eruit te halen. Voor zover ik begrepen heb is de nieuwe 178pk maar makkelijk weer op de originele 190 te krijgen.

Kijk ook eens op: http://www.zx-12r.org/ (voor zover je die nog niet gevonden had)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan