De natuurlijke vijand van de motorrijder..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siedo

MF veteraan
2 aug 2009
1.359
5
Iedereen kent ze wel, de situaties waarbij je er zeker van bent, dat iedereen je van kant wilt maken, alleen omdat je een motorrijder bent.
Gelukkig houdt het vaak op bij irritant in de weg zitten.

Wie of wat is jouw natuurlijke vijand onderweg?

Mijn top 3
1. wielrenners
2. 107/C1/Aygo of ander klein blik
3. de benzinepomp

TGIF *O*
 
De natuurlijke vijand van de motorrijder?

1. Je bloedeigen verwekte kinderen.

:Y
 
Laatst bewerkt:
Iedereen kent ze wel, de situaties waarbij je er zeker van bent, dat iedereen je van kant wilt maken, alleen omdat je een motorrijder bent.
Gelukkig houdt het vaak op bij irritant in de weg zitten.

Wie of wat is jouw natuurlijke vijand onderweg?

Mijn top 3
1. wielrenners
2. 107/C1/Aygo of ander klein blik
3. de benzinepomp

TGIF *O*
dan ben jij mijn zus nog niet tegen gekomen _O-
die houd jij niet bij in de bochten met je r6 :+
 
1. rommel op de weg
2. eigen overschatting/macho gedrag
 
Laatst bewerkt:

Het is mij nog niet overkomen (probeer het zo lang mogelijk uit te stellen ;) )

Maar het is een algemeen gegeven dat het krijgen van kinderen de grootste reden is van het verstoffen van de motor in de schuur, en het uiteindelijk of onmiddellijk aan de wilgen hangen van de motorhelm.

En daarmee zijn die koters de natuurlijke vijand van de motorrijder... :')
 
Vangrails!

Niet deze
vangrail.jpg

Maar deze
motor_136214a.jpg
 
Vertel eens wat over die wielrenners?

Deze fietser is benieuwd..
associaale puppy shoppende halfnaakte mensen op fietsen die denken dat ze alles mogen

mischien ben jij niet zo, maar over het algemeen denken wielrenners dat ze alles wel mogen
 
Vertel eens wat over die wielrenners?

Deze fietser is benieuwd..

Zodra ze in groepsverband rijden:
Over de weg rijden terwijl er fietspad is, bij kruispunten afkorten, voorrang nemen want "we zijn een groepje", met 2e langs elkaar blijven fietsen terwijl de weg daarvoor te smal is.
Maak dat regelmatig mee. :Y
 
Laatst bewerkt:
Vertel eens wat over die wielrenners?

Deze fietser is benieuwd..
Nare lui, expres de hele weg bezetten en absolute schijt aan alle regels. Overigens zijn wielrenners niet alleen de vijand van de motorrijder maar van werkelijk waar alle verkeersdeelnemers. Regelmatig gezien dat zo'n spandex mannetje van in de 40 weer bijna iemand omver kegelt omdat hij niet wil remmen (snelheid jonguh!) en dan ook nog een grote bek. Kunnen die gasten niet gewoon gaan mountainbiken ergens in de bossen ofzo? Ik mag zelf ook graag wielrennen, maar net doen alsof die twee minuten op een tocht van 80km wat uit maakt is absurd.

Maar goed, de absolute nummer een zijn die fucking hipsters hier in Amsterdam met hun 'fixies'. Dat zijn van die baanfietsen zonder remmen; al twee keer op de fiets zo'n eentje tegen m'n bumper gehad (herkenbaar aan het 'ho ho, aan de kant, aan de kant' geroep). Die kunnen allemaal de pest pokke pleuris krijgen, als je verdomme nog te beroerd bent om een rem op je fiets te monteren dan mag je wat mij betreft hard op je plaat denderen. Kut hipsters met die vlasharen snorretjes.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze niet genoemd maar zodra ze in groepjes rijden menen ze vaak dat ze meer mogen dan het overige verkeer.

Over de weg rijden terwijl er fietspad is, bij kruispunten afkorten, voorrang nemen want "we zijn een groepje", met 2e langs elkaar blijven fietsen terwijl de weg daarvoor te smal is.
Maak dat regelmatig mee. :Y

Same here.
Had er een paar weken terug bijna eentje onder de auto omdat ik hem niet zag in de schemer, terwijl hij gebruik maakte van de auto-rijbaan (70km/h Vmax) ipv het fietspad. Dat ik zo'n figuur de vernieling in rijd is nog tot daar aan toe, maar ik draai vervolgens ook op voor de schade -O-
 
Zodra ze in groepsverband rijden:
Over de weg rijden terwijl er fietspad is, bij kruispunten afkorten, voorrang nemen want "we zijn een groepje", met 2e5 mensen naast elkaar blijven fietsen terwijl de weg daarvoor te smal is.
Maak dat regelmatig mee. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan