de niet zo eenvoudige verzekering!

jack r

Rookie
3 feb 2008
6
0
hallo , ben op deze site nieuw ik heb n.l v-max gereden. maar na jaren vol in de wind gezeten te hebben heb ik de knoop doorgehakt en heb mijn droommotor gekocht in heerde, een f4 1000s . nu was dat kopen al niet zo makkelijk (ik heb ze niet op me rug groeien) maar verzekeren is helemaal een crime. het is natuurlijk allemaal wel mogelijk maar de een vraagt een volgsysteem de ander een alarmsysteem enz enz. heeft iemand voor mij enige suggesties waar ik een redelijk normaal geprijsde met redelijk normale voorwaarden verzekering kan krijgen?. alvast bedankt voor de moeite , gr jack .
 
hallo , ben op deze site nieuw ik heb n.l v-max gereden. maar na jaren vol in de wind gezeten te hebben heb ik de knoop doorgehakt en heb mijn droommotor gekocht in heerde, een f4 1000s . nu was dat kopen al niet zo makkelijk (ik heb ze niet op me rug groeien) maar verzekeren is helemaal een crime. het is natuurlijk allemaal wel mogelijk maar de een vraagt een volgsysteem de ander een alarmsysteem enz enz. heeft iemand voor mij enige suggesties waar ik een redelijk normaal geprijsde met redelijk normale voorwaarden verzekering kan krijgen?. alvast bedankt voor de moeite , gr jack .


Centraal Beheer in Apeldoorn. Als je kijkt in m'n Motorstek zie je wat ik daar verzekerd heb. Het gaat dus met die F4 van je ook lukken zonder alarmplicht e.d., kluissloten en weet ik veel wat voor ellende nog meer en -niet onbelangrijk- tegen een redelijke prijs.

Ook m'n cabrio heb ik daar ondergebracht. Daar gold eigenlijk een vergelijkbaar verhaal voor bij andere verzekeraars.

Overigens, gefeliciteerd met de F4 en complimenten voor je smaak.
 
Laatst bewerkt:
hallo , ben op deze site nieuw ik heb n.l v-max gereden. maar na jaren vol in de wind gezeten te hebben heb ik de knoop doorgehakt en heb mijn droommotor gekocht in heerde, een f4 1000s . nu was dat kopen al niet zo makkelijk (ik heb ze niet op me rug groeien) maar verzekeren is helemaal een crime. het is natuurlijk allemaal wel mogelijk maar de een vraagt een volgsysteem de ander een alarmsysteem enz enz. heeft iemand voor mij enige suggesties waar ik een redelijk normaal geprijsde met redelijk normale voorwaarden verzekering kan krijgen?. alvast bedankt voor de moeite , gr jack .
Ik heb zelf een Ducati van 24500 euro nieuwwaarde en heb dit probleem van lastig verzekeren uitbesteed aan www.bikerpolis.nl............ :} hebben een mooie maandpremie van hun voorgeschoteld gekregen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan