De Nieuwe A12: levensgevaarlijk geworden voor m.rijders ?

NarduS

MF veteraan
1 apr 2003
2.152
0
Stukkie tussen zevenhuizen - Denhaag is afgelopen jaar helemaal vernieuwd, spitsstrook erbij, nieuwe oprit bij zevenhuizen..
Ik merk dat er minder file is dan voorheen. Die spitsstroken helpen wel denk ik. Maar omdat deze smaller is dan een gewone baan kan je er bijna niet meer tussendoor met de motor. Dat is in mijn ogen wachten op dodelijke ongelukken.
en bedank maar weer he, ideeenmakers bij Rijkswaterstaat ! :( :N :W
 
Als het te smal is om tussendoor te rijden, dan moet je dat maar niet doen toch?
 
Gewoon anticiperen op de weg waarop je rijdt, als ertussen niet gaat, dan moet je erachter, lijkt me nogal logisch |( |( Wat dat betreft is je avatar een goede keuze :P :Y

Rijkswaterstaat probeerd iets aan de file's in Nederland te doen, zijn juist goed bezig!!
 
Laatst bewerkt:
Straks gaan we nog huilie huilie doen als alle files weg zijn (utopie, I know) omdat we er dan niet meer tussen door kunnen rijden :+
 
Het vervelende zit hem in het voorvoegsel 'te'. Bij voorbaad (op 1 uitzondering na) betekent dat het niet goed is. Doe geen dingen waar je je niet goed bij voelt, want dat is vragen om (in het goede geval) paar nachtjes ziekenhuis.

Owja de uitzondering is tevrede O-)
 
Als het te smal is zullen er niet snel meer dodelijke ongelukken door gebeuren, misschien worden wel wat meer spiegels aangetikt.

En als het echt te smal is, dan nemen we toch gewoon een baan meer naar rechts? Volgens de regels mag je als motorrijder overal tussendoor. Die gedragscode die aanraadt om tussen de meest linkse stroken door te gaan moet dan even aangepast toegepast worden. Die auto's snappen dat snel genoeg of volharden in je niet zien.
 
Maar sinds alle stroken open zijn heb ik nog geen file gehad op dit traject.
Het is opeens een verschil om vanaf Utrecht binnen een uur in Den Haag te zijn.
Voorheen (voor de werkzaamheden) stond je na Gouda, want daar werd het 2 stroken in de file.
Nu kan je zo doorrijden!!!

Door de spitsstroken zijn er nagenoeg geen files meer richting Den Haag.

en bedank maar weer he, ideeenmakers bij Rijkswaterstaat !

Altijd maar klagen, 't is ook nooit goed
 
Ja inderdaad, volgens mij is het gewoon één groot complot!!!!!
Ze zijn gewoon tégen ons!!! Volgens mij zitten zowel de CIA, de AIVD, Poetin én Barack Osama er achter!
 
bevinden zich de spitsstroken links of rechts??

Oww, en als zich er toch nagenoeg geen files meer zijn, wat doe jij dan nog tussen de auto's???
 
Laatst bewerkt:
@ TS: neem eens een cursus verkeersinzicht... :)
Als het te smal is om er tussendoor te gaan, dan is't vermoedelijk wijs om dat niet te doen...
 
Het vervelende zit hem in het voorvoegsel 'te'. Bij voorbaad (op 1 uitzondering na) betekent dat het niet goed is. Doe geen dingen waar je je niet goed bij voelt, want dat is vragen om (in het goede geval) paar nachtjes ziekenhuis.

Owja de uitzondering is tevrede O-)

en "te eten" dan ?
 
oeps O-)

Wist het wel,ff kijken of jullie nog scherp waren :j
 
Laatst bewerkt:
Ach, het stuk Woerden - Gouda is ook verbreed. Er is ruimte voor een volle rijstrook, maar ze hebben een versmalde spitsstrook aangelegd. Nu is er links van deze strook nog anderhalf meter tot de vangrail over...
 
Terug
Bovenaan Onderaan