®win
MF veteraan
Lees net op het GS forum dat er een update voor de ConnectedRide Navigator is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Voor de R1200RT-LC ben ik wel heel nieuwsgierig of dit gaat werken?Heeft iemand al geprobeerd om die ConnectedRide Navigator in de navigatie voorbereiding van de R1200RT-LC / R1250RT-Classic te klikken:
Bekijk bijlage 1945639
En zien of dat past en wat er dan wel of niet werkt?
Multi-controller of wonderwiel werkt bij de RT’s met TFT scherm toch ook voor de navigatie toepassing en de audiotoepassing en deze staan op de gekoppelde telefoon die met BT en Wifi verbonden is.[EDIT]
Er zal toch wel LIN bus ondersteuning zijn, anders kan de "Multi-Controller" met wonderwiel nooit werken.
Op de RT met tft scherm kun je de navigatie in en uitzoomen door het wiel eerst naar links te drukken en dan te draaien. Werkt goed. Een klik terug naar rechts en dan kun je het volume weer instellenWat op de RT waarschijnlijk nog steeds niet zal werken is het direct in- of uit-zoomen door draaien aan het wonderwiel (op de RT is dat hardnekkig het audio volume ook al heeft de motor geen audio).
De boordcomputer gegevens zoals bandendruk en temperaturen zullen ook niet doorkomen want ik lees nergens dat de ConnectedRide Navigator iets met de * LIN bus doet.
Het minste dat ik verwacht is dat het ding in de fabriek geïnstalleerde navigatie houder past en daarmee 12 volt uit de motor krijgt (en er verder niets in rook opgaat).
[EDIT]
Er zal toch wel LIN bus ondersteuning zijn, anders kan de "Multi-Controller" met wonderwiel nooit werken.
Klopt, en als je op t dashboardscherm kijkt, dan lijkt dit ook te werken, je ziet de volumebalk veranderen, maar in de praktijk gebeurt er niks met het volume van mijn Cardo Freecom 2+.Op de RT met tft scherm kun je de navigatie in en uitzoomen door het wiel eerst naar links te drukken en dan te draaien. Werkt goed. Een klik terug naar rechts en dan kun je het volume weer instellen