De nieuwe Busa

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Gister ff weze :9~ bij de dealer voor de nieuwe Busa
:} hijs weer fraaier als de vorige, alleen zijn er maar twee kleuren beschikbaar (zwart/blauw en zilvergrijs)Is er onder juliie iemand die al op deze gigabike rond scheurt?
 
Hoezo 'weer fraaier', alleen de kleuren zijn toch veranderd, of niet :?
Mat zwart zou mooi zijn, valt 'ie tenminste niet op ;)
Zilver is trouwens ook niet verkeerd:


bp_haya_silver.jpg


bp_haya_blue.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan doe ik het zelf wel :)

Pics...

Flip je was me voor! |(

Die zilverkleurige is idd erg fijn, maar zie geen verschil met het 'oude' model.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem eerlijk gezegd nog steeds niet echt mooi, ik denk dat ie meest gekocht wordt omdat het een pk moster is ipv om het uiterlijk.
 
Ik ben het helemaal met Jindrich eens, kan er niets moois aan ontdekken.
Is allemaal te bol en te gedrongen alsof de Tupperware te warm is geweest en die ronde vormen heeft aangenomen.
Ik ben een Honda-man en heb niets tegen Suzuki (de GSX1000R is heel mooi), maar die Busa is echt een lelijk ding in mijn visie.

Jeroen
 
Een Busa is niet lelijk. Ik moet toegeven dat ik het begin ook ff moest wennen aan het model, maar lelijk; Nee..
Ben 't trouwens wel met TT eens dat er geen GSX-R op hoort te staan.
 
de kleuren van 99-2000 vond ik het mooist de Zwarte.. Dan vind ik hem nog wel mooi de andere kleuren niet.. Maar je koopt zo'n motor ook niet voor het uiterlijk })
 
Is naar mijn bescheiden mening nog steeds te :r om er GSX-R op te zetten.

Helemaal mee eens. Ik ben gek op de GSX-R serie. Ben druk aan het sparen voor welke GSX-r me dan ook voor de voeten komt. Maar de Hayabusa is toch echt wel een lelijke motor in mijn ogen. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening
 
De busa is gewoon een apparte fiets. (je vind het mooi of je vind het niks een tussen weg is er geloof ik niet.

Persoonlijk vind ik het wel wat :)
 
De Hayabusa is ooit (terecht volgens mij) als 2e geeindigd achter de Boss Hoss als afknapper van de eeuw in het blad Moto73. Tjees wat een lelijke smoel heeft dat ding.
 
Nou, ik zal wel gek zijn (zegt allen maar JA, je bent gek) maar ik vind hem wel stoer, zo'n Busa en ook niet zo erg lelijk eigenlijk. :)

Als ik trouwens mocht kiezen tussen deze en de ZX12R als PK pakhuis, dan koos ik wel de Kawa. :)
 
Nou, ik zal wel gek zijn (zegt allen maar JA, je bent gek) maar ik vind hem wel stoer, zo'n Busa en ook niet zo erg lelijk eigenlijk. :)
Klinkt toch nog steeds heel anders dan "wat een ontzettend mooi scheurijzer!!"

Als ik trouwens mocht kiezen tussen deze en de ZX12R als PK pakhuis, dan koos ik wel de Kawa. :)
Ik ook. De 2002 uitvoering is ook erg mooi, al moet ik nog steeds wennen aan de combinatie zwart+champagnekleur...
 
Ik vind hem eng groot..

Ik zou er niet op durven rijden gewoon..



En de lijnen, tsja, als ik zeg "niet mijn smaak"
druk ik me licht uit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan