De nieuwe cbr 250 r van Honda gezien?

Juist, de zwarte. Vroeg me al af of je de review wel had gelezen. :)
Ik vind de zwarte juist mooier dan de rood-wit-blauwe CBR.. met een oranje motorpak aan ben je het helemaal aanstaande zaterdag!
 
2011-Honda-CBR250R_Red_Det16.jpg


2011-Honda-CBR250R_Red_Det5.jpg


Ik vind die amerikaanse rood/witte het mooiste.
Altijd een raadsel waarom die niet hier leverbaar
is.

Net even contact gehad met de dealer, de CBR 205 R is
leverbaar vanaf week 18.
 
Laatst bewerkt:
Het allermooist vind ik de zwart/oranje uitvoering van de nieuwe CBR 125 R, jammer dat die kleur niet leverbaar is voor de 250. Die vind ik echt helemaal te gek. :P :}

full
 
Ik krijg net het maffe bericht dat de CBR 250 R voor het hele jaar al uitverkocht zou zijn .....
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg net het maffe bericht dat de CBR 250 R voor het hele jaar al uitverkocht is .....
:? iedereen roept toch altijd dat hier weinig <500cc nieuw geleverd wordt omdat er geen vraag naar is?

Begint de vraag dan toch toe te nemen? :P
 
Ik krijg net het maffe bericht dat de CBR 250 R voor het hele jaar al uitverkocht is .....

Van wie kreeg je dat bericht? Ik kan het me niet voorstellen, tenzij ze er maar een paar voor ons land hebben gereserveerd.
 
Ik denk dat veel dealers helemaal geen zin hebben in dit soort fietsen. Die verkopen liever één dikke 600+ cc pot dan drie van de kleintjes. Ik kom al jaren niet meer op de autosnelweg en nauwelijks op provinciale wegen dus heb meer belang bij een lekker licht stuurfietsje dan veel PK's.
 
Ik krijg net het maffe bericht dat de CBR 250 R voor het hele jaar al uitverkocht zou zijn .....

Ik heb afgelopen maandag (2e paasdag) ook een proefrit gemaakt op de 250 en vond het echt helemaal een fantastich ding! Was eerst zeeeeer sceptisch (Het blijft toch een 250 1 pittertje..) maar alles viel positief mee. Remmen, schakelen en het vermogen zijn allemaal top voor deze fiets en ik had er gewoon echt ontzettend veel lol op *O* Ik weet niet hoe het is als je van een 'vol vermogen' motorfiets afkomt, hier heb ik nooit echt op gereden (Op één les na met de rijlessen).

Maandag dus besteld en wordt in de loop van volgende week geleverd. Niet uitverkocht lijkt me. })
 
Maandag dus besteld en wordt in de loop van volgende week geleverd. Niet uitverkocht lijkt me

Mischien nu wel uitverkocht sinds de jouwe :)
Heb je met of zonder ABS besteld ???
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen maandag (2e paasdag) ook een proefrit gemaakt op de 250 en vond het echt helemaal een fantastich ding! Was eerst zeeeeer sceptisch (Het blijft toch een 250 1 pittertje..) maar alles viel positief mee. Remmen, schakelen en het vermogen zijn allemaal top voor deze fiets en ik had er gewoon echt ontzettend veel lol op *O* Ik weet niet hoe het is als je van een 'vol vermogen' motorfiets afkomt, hier heb ik nooit echt op gereden (Op één les na met de rijlessen).

Maandag dus besteld en wordt in de loop van volgende week geleverd. Niet uitverkocht lijkt me. })

Cool! Welke kleur heb je besteld?
 
@tzrider. Met ABS. Leek me wel zo veilig als 'beginnende motorrijder'

@Gerdien. In de tricolore kleur! Ik had hem ook het liefst in dat mooie honda rood gehad maarja, die was er natuurlijk niet. Zwart was slecht leverbaar volgens de dealer en zodoende bleef tricolore over! Ook een mooie kleurstelling overigens.
 
Tri colore, dat is de mooiste van de twee! :P Echt een racer met die kleuren, lekker sportief. Ik ben officieel jaloers. :}
 
Ah, ik wil perse een zwarte, en zonder ABS, dat zal de schaarste wel verklaren :(

(edit: liefst natuurlijk zo'n zwart/oranje, rode of wit/rode maar die krijgen wij niet)
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook %!#^!#!^&%#@*^$#*@(&$# blij mee, als dat een schrale troost mocht zijn :+

Ja, dat is een troost. ;)

Tzrider, misschien zijn alleen de zwarte uitverkocht? Zo klinkt het wel een beetje, he? want die is dus wel moeilijk leverbaar.
Dus jij vindt die oranje/zwarte ook het mooist? :9~
 
misschien zijn alleen de zwarte uitverkocht ?

Ik denk het Gerdien. En dan de zwarte zonder ABS.

Die oranje/zwarte vind ik inderdaad ook het mooist.
Nummer 2 is rood/wit.
 
Laatst bewerkt:
Is die niet rood/zilver? Die is chique. :9
Kun jij leven met een tri color als er geen zwarte leverbaar is?
 
Vanwaar geen ABS als ik vragen mag ;) ?

Ik rijd al jaren motor zonder ABS en ik heb het gevoel dat ik goed en snel kan remmen als dat nodig is. Met ABS ben ik bang dat de motor iets gaat doen wat ik niet wil, maar dat kan best tussen mijn oren zitten, hoor. ;)
 
Inderdaad. Ik ben al niet happy met hoe het ABS op mijn auto in sommige
situaties werkt, op een motorfiets wil ik het helemaal niet. Wat b.v. als ik
in een noodsituatie me er zelf bewust onderuit wil remmen. Laat ABS dat
toe ?? Bovendien heeft het ABS op de CBR 250 R nog een extra functie,
het achterpedaal bedient op de ABS fiets ook de voorrem:

While the mechanical C-ABS system may be safer for some newer riders, it was a point of contention for some of our testers. The system is linked, meaning the front brake lever operates the front caliper only, but stomp on the rear pedal and both front and rear calipers engage. Due to the amount of linking power the system has: When actuating the rear brake with substantial force the softly-sprung front-end dives excessively. It’s enough to startle someone not accustomed to the system, especially when used at any kind of lean angle. The setup also reduces rider feel and feedback more than we expected.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je jezelf willen onderuitremmen? Dan steven je al schuivend af op het obstakel :X

ABS is een discussie apart natuurlijk.Als je de CBR gaat gebruiken als woonwerkmotor heel het jaar door kan ik het alleen maar aanraden.

Ik ben benieuwd naar de eerste foto's hier :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan