De nieuwe Ducati 848 ??

Bij goedhard ook de nieuwe 848 in het wit gezien... :}
Vond de 1098 in het rood niet echt mooi...maar zwart of wit is
toch wel erug... :9~ (848)
De prijs stond er niet bij maar ga het toch ff vragen binnenkort...
(of weet iemand de exacte prijs al?)











nog nooit op een duc gereden
 
Bij goedhard ook de nieuwe 848 in het wit gezien... :}
Vond de 1098 in het rood niet echt mooi...maar zwart of wit is
toch wel erug... :9~ (848)
De prijs stond er niet bij maar ga het toch ff vragen binnenkort...
(of weet iemand de exacte prijs al?)

15.800 !
 
Altijd kopen een duc alleen het geluid al
Ik heb een s2r1000 en een zx6r De duc is vele malen mooier, bruter in die enorme koppel!!!!!
Ik heb net de kleppen laten stellen bij desmopiont in N.Ballinge €30,- de rest doe ik zelf wel dus de kosten vallen echt wel mee!
 
Altijd kopen een duc alleen het geluid al
Ik heb een s2r1000 en een zx6r De duc is vele malen mooier, bruter in die enorme koppel!!!!!
Ik heb net de kleppen laten stellen bij desmopiont in N.Ballinge €30,- de rest doe ik zelf wel dus de kosten vallen echt wel mee!

Desmopoint heeft een goede nnaam voor zover ik weet
 
heb altijd gedroomd ( en droom af en toe nog steeds) van een monster S4 (r/rs)
heb vorig jaar eingelijk meer ivm met mijn portomonnee een yamaha xjr 1300 gekocht
gekocht met 24000 op de teller inmiddels zon 45000 gelopen
tis een jap, een hele fijne betrouwbare jap waar ik zeker nog vele jaren plezier aan ga beleven.

maar zodra de yammie toch ri de respectabele km stand van zon 100.000 komt ( of gaston van de staatsloterij) dan komt er zekerse weten een witte 848 :9~

een duc koop je omdat je ervan houdt, omdat je gevoel in je flikker hebt, omdat het iets met je doet, omdat je je geld wilt besteden aan iets wat jij denk dat het waard is!

een jap koop je met het zelfde gevoel allen zonder het trillen van de twin :+
 
Laatst bewerkt:
Niet doen idd, hardstikke duur die dingen en ze gaan altijd kapot... volgens een kennis van een kennis van een kennis...

ps vandaag een 848 gekocht, ff 1000 km inrijden en dan pas een beurt om de 12.000 km. ik heb ook een 1098S en had daar zo 12.000 km (zonder problemen, jaja) op staan. Grote beurt kostte 450 euries dus waarschijnlijk leeft Johnny nog in het gulden tijdperk...

Veel succes met je keuze, je leeft maar 1 keer!
 
Ook BlackBlade is gevallen voor de witte 848.

Ja, ja hij is besteld :Y

Nu alleen nog mijn naam veranderen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan