MacJunk
MF veteraan
- 5 jul 2016
- 1.563
- 613
Nee, het ligt niet aan jou. Wat vroeger normaal was en service heette is tegenwoordig steeds meer een zeldzaamheid. Gelukkig zijn er nog wel uitzonderingen op de regel, maar die worden steeds spaarzamer. Gelukkig heb je er geen euro aan betaald.... dus dat scheelt weer. En dan vragen sommige bedrijven zich af waarom de detailhandel het zo moeilijk heeft...Nope...
Ik heb geen idee hoe het er voor staat en eerlijk gezegd interesseert het me ook niet meer. Besteld in december, regelmatig achteraan gemaild en gebeld de eerste 2/3 maanden met het gevoel van daar heb je die zeikerd ook weer en na herhaaldelijk te hebben gehoord dat ze het echt zouden laten weten als het klaar was tot op de dag van vandaag nog steeds niets vernomen.
Waar transacties met bedrijven tot in alle uithoeken van de wereld eigenlijk vrijwel altijd soepel verlopen lijkt het steeds lastiger om "gewoon" lokaal iets in een winkel te kopen...
Het zal wel aan mij liggen...
Laatst bewerkt: