De Nieuwe Ducati Scrambler

Monster en 1200 s zonder proefrit dus er zijn er meer zoals mij lees ik.
Heb zelf wat nieuwe gekocht en veel gebruikte ook zonder proefrit maar in de regel hou ik mijn motoren nooit zo lang omdat ik teveel mooi vindt :Y .

En zolang het kan wissel ik dan en geniet ervan.

430 Ducs verkocht is nog aardig wat vindt ik.
Ik zal eerdaags ook eens gaan kijken naar deze modellen in de winkel of in Utrecht op de beurs en misschien indien mogelijk er een keer mee gaan rijden.

gr driver
 
Bij mij was het ook liefde op het eerste gezicht en jawel, blind gekocht. Als het goed is wordt mijn Icon deze maand geleverd. *O*

(yep, ik tel de dagen af)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mij kennelijk vergist, en komt het dus vaker voor dat men blind een motor koopt. Mea Culpa! Ik begrijp het ook wel ene beetje hoor, vooral met de scrambler ;)
 
Ik heb mij kennelijk vergist, en komt het dus vaker voor dat men blind een motor koopt. Mea Culpa! Ik begrijp het ook wel ene beetje hoor, vooral met de scrambler ;)
Motorvolk ....vaak is het ook wel betrouwbaar kopen wat ik heb gemerkt in al die jaren.
Hobby en liefde voor de motoren proef je al snel als je bij iemand bent en een louche handelaartje oid merk je ook vrij snel vindt ik en eigenlijk ben ik alleen bij mijn mts1000 niet helemaal eerlijk voorgelicht maar dat is ook mijn eigen schuld geweest had ik maar wat beter moeten informeren vooraf dat scheelt dan wat extra onderhouds kosten achteraf :+

Al met al....kopen zonder er vooraf mee te rijden vindt ik niet zo,n punt bij zowel nieuwe als gebruikte motoren.

gr driver
 
Ze komen eraan.......
full
 
Hmmmm....lijkt wel massa productie zo dus die wil ik niet meer hebben :N _O-

mooie foto overigens waar heb je die vandaan getoverd ?
 
Laatst bewerkt:
In Thailand worden alleen de exemplaren voor de Aziatische en Amerikaanse markt gemaakt. de Europese komen gewoon uit Borgo Panigale.
 
Laatst bewerkt:
In Thailand dus ook net als wat meer Duc modellen wat ik begrijp.
K,heb een Thaise vriendin en vertrek misschien die kant op als ik wat groter ben dan is zo,n Duc misschien wel interessant voor daar...voor hier ook wel denk ik maar k,heb net een Husqvarna Nuda 900 gekocht waar ik eigenlijk nog wel ffe mee wil gaan spelen binnenkort.

gr driver
 
Hou je nuda, die scrambler is maar 'n lelijk ding.

harley-883-bcr-2.jpg

kawasaki-kz750.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hou je nuda, die scrambler is maar 'n lelijk ding.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben een groot liefhebber van dit soort motoren, en sowieso van BikeExif :} :}

En om eerlijk te zijn, wil ik de Scrambler niet vergelijken met unieke, met de hand verbouwde exemplaren. Maar de Scrambler ziet er wel verdomd lekker uit in de basis al. :9

@ Driver: de Nuda is wat mij betreft 1 van de meest ondergewaardeerde Naked/SuMo op de markt. Alleen al het geluid al :9~
 
mooie foto overigens waar heb je die vandaan getoverd ?

Van de facebook pagina van de Ducati Scrambler.


Ik vermoed dat deze foto genomen is in Italie waar de motoren voor Europa vandaan komen. De tweede productie faciliteit in Thailand is nog aan het opstarten dacht ik ergens gelezen te hebben. En in Thailand gaat ze inderdaad de motoren voor de US en Azie maken.

Nu hoorde ik van een dealer dat er 200 Scramblers dit jaar naar Engeland gaan (allen reeds verkocht) en 150? naar Nederland. Die bijna uitverkocht zijn als ik hierboven lees.

Weet iemand toevallig nog wat over andere landen?
 
Ik ben een groot liefhebber van dit soort motoren, en sowieso van BikeExif :} :}

En om eerlijk te zijn, wil ik de Scrambler niet vergelijken met unieke, met de hand verbouwde exemplaren. Maar de Scrambler ziet er wel verdomd lekker uit in de basis al. :9

@ Driver: de Nuda is wat mij betreft 1 van de meest ondergewaardeerde Naked/SuMo op de markt. Alleen al het geluid al :9~~
Hubertje...Ik vindt de scrambler wel mooi maar de Nuda ook.
Maar ja...Nudaas komen er niet meer dus blijven wat exclusief in de toekomst.
scrambler is apart en net uit maar een Nuda is zeker apart en komt niet meer nieuw uit -O-
Deze zeer fraai omgebouwde HD 883 is ook heel mooi vindt ik en zou me ook wel lijken net als vele andere motoren en modellen :Y
 
Van de facebook pagina van de Ducati Scrambler.


Ik vermoed dat deze foto genomen is in Italie waar de motoren voor Europa vandaan komen. De tweede productie faciliteit in Thailand is nog aan het opstarten dacht ik ergens gelezen te hebben. En in Thailand gaat ze inderdaad de motoren voor de US en Azie maken.

Nu hoorde ik van een dealer dat er 200 Scramblers dit jaar naar Engeland gaan (allen reeds verkocht) en 150? naar Nederland. Die bijna uitverkocht zijn als ik hierboven lees.

Weet iemand toevallig nog wat over andere landen?
Dan worden ze toch al aardig verkocht als deze berichten kloppen en ze ook echt aan klanten zijn verkocht .
De motorbeurs komt hier nog dan zal er nog wel wat verkoop bij komen .
 
Vandaag even bij scarpamoto wezen kijken. Daar hebben ze nu een demo model staan. De maatvoering blijkt prima te zijn. Nu nog een paar weken wachten.
full
 
Vandaag voor het eerst deze fiets in het echt gezien in Zaltbommel.
Misschien leuk voor erbij voor de fun , maar als vervanger voor mijn MTS zie ik het niet zitten.

Fons
 
Ja! Je kan hem hebben :)

Ik denk dat ik er vanaf ga zien... Het feit dat er zoveel dingen van verkocht worden stuit mij nogal tegen de borst. Ik heb altijd al dingen willen hebben die mij onderscheidden van de massa, en dat gaat in dit geval ook weer op.
 
Ja! Je kan hem hebben :)

Ik denk dat ik er vanaf ga zien... Het feit dat er zoveel dingen van verkocht worden stuit mij nogal tegen de borst. Ik heb altijd al dingen willen hebben die mij onderscheidden van de massa, en dat gaat in dit geval ook weer op.
Nuda ,exclusief en weinig verkocht .. :+

Dat heb ik ook wel een beetje hoor dat ik graag iets rij wat anderen minder of niet hebben.
Lukt niet altijd maar met mijn huidige motorparkje kom ik aardig in de buurt vinnik :Y
De xjr 1200 / 1300 blijft de bekende rode draad in mijn leven, Die komen, die gaan, die komen ,die gaan...Deze Ducs gaan idd aardig hard qua verkoop wat ik zo lees maar toch vindt ik ze nog wel wat apart qua uitvoering.
Zou voor mij geen reden zijn niet te kopen maar ik wil ze eerst eens in het echie zien en dan oordelen ;)

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Ach, hoeveel Honda CBR's of Yamaha Fazers zijn er wel niet verkocht. Ik maak me in elk geval er niet zo druk over, voor hetzelfde geldt zie je de Scrambler helemaal niet veel op straat. Het mooie is, dat je die van jou kun samen stellen hoe je wil, dus de kans dat iemand precies hetzelfde heeft als jij wordt op die manier al een stuk kleiner. Doorgaans willen wij Nederlanders heel veel waar voor zo weinig mogelijk geld, ook als het op de hobby aankomt. Slechts een kleine groep koopt datgene waar zijn/haar hart sneller van gaat kloppen. Om nu te zeggen dat je met de Scrambler het meeste waar voor je geld krijgt, valt te betwijfelen, dus ik denk dat de verkoop aantallen op termijn wel mee zullen vallen. Ik koop er sowieso een :+
 
Ik zou best een Nuda willen hebben :p

Ik weet niet of het waar voor je geld is... Als je de Icon koopt is het evengoed maar een vrij kaal apparaat. En als je hem aan gaat kleden met nieuwe Termi's en carbon delen ben je al gauw 2000 meer kwijt. Maar net wat driver zegt, ik wil hem sowieso eerst in volle glorie zien :)
 
Ach, hoeveel Honda CBR's of Yamaha Fazers zijn er wel niet verkocht. Ik maak me in elk geval er niet zo druk over, voor hetzelfde geldt zie je de Scrambler helemaal niet veel op straat. Het mooie is, dat je die van jou kun samen stellen hoe je wil, dus de kans dat iemand precies hetzelfde heeft als jij wordt op die manier al een stuk kleiner. Doorgaans willen wij Nederlanders heel veel waar voor zo weinig mogelijk geld, ook als het op de hobby aankomt. Slechts een kleine groep koopt datgene waar zijn/haar hart sneller van gaat kloppen. Om nu te zeggen dat je met de Scrambler het meeste waar voor je geld krijgt, valt te betwijfelen, dus ik denk dat de verkoop aantallen op termijn wel mee zullen vallen. Ik koop er sowieso een :+
Klopt wat je zegt en veel Nederlanders kopen een motor met in hun achterhoofd de gedachte : Ik koop iets wat goed in de markt ligt en als ik inruil of verkoop beur ik nog leuk geld terug.
m.i ook al aardig achterhaald tegenwoordig omdat de motorwereld nu ook bestaat uit trends en wat nu populair is kan bijv. over 3 jaar weer ..uit..zijn .
Mij intereseert het net niks ik koop gewoon wat ik leuk vindt net als de Nuda onlangs met de gedachte erbij als ik hem weer kwijt kan prima zoniet hou ik hem lekker en ga er zelf wat mee spelen want het is toch wel een leuke motor al met al.

gr driver
 
Same here. Ik koop hem nu en dan zie ik wel wat ik ervoor krijg als ik de motor zou willen verkopen. Dat wisselt toch van jaar tot jaar. Het gaat mij om de fun en nu heb ik een donkerbruin vermoeden dat het met die fun wel goed komt met de Scrambler.

Die Nuda is zeker een hele oke fiets. Gelukkig heeft ieder zijn eigen ding, die afwisseling maakt het alleen maar leuker.

Misschien klinkt het vreemd maar ik ga dus helemaal niets aan de Icon doen. Ik ga ermee rijden, en that's it. Het 'customizen' doe ik al met mijn Monster en dat is een proces. En eigenlijk na al die jaren nog steeds niet af. Dus de scrambler laat ik lekker zoals die is. Ziet er in deze uitvoering al naar volle tevredenheid voor mij uit.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt niet vreemd hoor dat niks veranderen aan de scrambler.
Veranderen is leuk maar niet noodzakelijk.
De Nuda is zeker okee en dat vinden best veel mensen eigenlijk wat ik zo merk qua reacties her en der.

Jij alvast veel plezier met je toekomstige nieuwe aanwinst waar je zeker weten veel fun mee krijgt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan