De nieuwe fireblade en R1 model 2004 hier !!!

Welke wordt het????

  • Fireblade 1000RR

    Stemmen: 14 18,9%
  • Yamaha R1

    Stemmen: 36 48,6%
  • geen van beide

    Stemmen: 17 23,0%
  • of een BMW (ha, ha, ha)

    Stemmen: 7 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74

gorter

Die hard MF'er
27 mei 2003
364
0
leiden
Bij deze de nieuwe fireblade 1000rr en R1. Ik moet zeggen ik ben een hondafan maar ik vind de R1 er ook fantastische uitzien. Ik kan niet kiezen welke ik vetter vind. Honda en Yamaha keep up the good work.

Kwijlen is toegestaan.

Ride On :] :] :]

Website Honda
http://www.mc.honda-eu.com/flash_content/cbr1000/cbr1000_i.html

full
 
Laatst bewerkt:
WOW!!! hoe kom je aan die foto's/info???
Ik wist helemaal nog niet dat er een nieuwe blade/r1 was..
komt kawa toevallig ook nog met iets nieuws? :X




















:+
 
He superkris er staan links bij waarmee je op de sites kan komen daar staan de foto's. Ze staan boven de foto's

Ride on :] :] :]
 
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:36 schreef gorter het volgende:
He superchKris er staan links bij waarmee je op de sites kan komen. Ze staan boven de foto's

Ride on :] :] :]

VET!!! thx voor we links!
ik had al via google gezoch maar ik kon geen links van honda of yamaha vinden....
:X
 
VET!!! thx voor we links!
ik had al via google gezoch maar ik kon geen links van honda of yamaha vinden....
:X


Ok graag gedaan, misschien moet je maar even zoeken naar kawasaki, schijnt een zx-10 uit te komen een vet kanon, ook 1000cc

Ride On :] :] :]
 
Ok graag gedaan, misschien moet je maar even zoeken naar kawasaki, schijnt een zx-10 uit te komen een vet kanon, ook 1000cc

Ride On :] :] :]

een ZX10???? gaaf!!!! heb je daar misschien dan ook een linkje van? wow... een ZX10 heb ik nog niets van gehoord zeg... vreemd hoor... :}
 
een ZX10???? gaaf!!!! heb je daar misschien dan ook een linkje van? wow... een ZX10 heb ik nog niets van gehoord zeg... vreemd hoor... :}

Nee helaas niet, ik ga nu pitten, maar ik denk als je dit toppic in de gaten houdt je misschien van iemand anders de foto's kan krijgen of zo.
 
Nee helaas niet, ik ga nu pitten, maar ik denk als je dit toppic in de gaten houdt je misschien van iemand anders de foto's kan krijgen of zo.

ik hoop het!!! wow.. ik ben wel benieuwd zeg! wat gek dat dit nog nooit op het forum heeft gestaan zeg... :?

Is er trouwens iemand die weet wat goede banden zijn??? :X


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan