de nieuwe gsxr 600 of de oude 750

Lennovich

Die hard MF'er
15 dec 2002
478
4
Stekene, belgium
hallo,

ik rij met een rs250 maar ben van plan om me volgende maand een andere motor aan te schaffen nl, een suzuki gsxr, maar nu ben ik aan het twijfelen tussen de nieuwe (2001) 600cc of de 750cc van 99(srad), zijn er mensen die ervaringen hebben met deze twee motoren? voor en nadelen? Weet er niemand vergelijkingstests staan op het net?

Alvast Bedankt
 
Rev, hij bedoelt niet dat topic, volgens mij bedoelt ie het nieuwste model 600 tegen het oude model 750.

ik wist het wel........zeker die 600 kopen.
 
Rev, hij bedoelt niet dat topic, volgens mij bedoelt ie het nieuwste model 600 tegen het oude model 750.

ik wist het wel........zeker die 600 kopen.
Daar gaat dat topic toch ook over? Over de vraag of DC beter op z'n ouwe 750 SRAD kan blijven rijden of toch een nieuw model 600 kopen?

Maarreh, ik wist het ook wel, de nieuwe 600 zeker weten.
 
Ik rij zelf een nieuw type 750, maar heb op zowel de oude 750 als nieuwe 600 ook gereden. Ik zou zeker voor de nieuwe 600 gaan. Op rechte lijn snelheid scheelt het een klein beetje in het voordeel van de oude 750, maar het verschil is niet groot. Maar het stuurt, rolt en loopt een heel stuk beter, het scheelt bijvoorbeeld ook 16kg in drooggewicht.
Daarbij is de nieuwe 600 voorlopig een stuk waardevaster, goedkoper in onderhoud (verzekering wrs ook) etc. dus reden te over om voor de nieuwe 600 te gaan in mijn optiek.
Niet dat de oude slecht is, ZEKER NIET... maar de nieuwe 600 is gewoon super.

Grtzz HagaSan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan