De nieuwe Guzzi uitlaten

Tsja, het blijf italiaans.
Ontwerp en design is meestal prima, maar kwaliteit dat is daar toch vaak wel een discussiepunt.
Kwaliteits-waarborg hebben ze daar nog nooit van gehoord.

Nu moet je niet doen alsof al het moderne Italiaanse per definitie van mindere kwaliteit is omdat er toevallig bij één V85tt de motor meerdere keren uit elkaar gehaald moest worden. Ik kan legio voorbeelden van andere merken op ratelen waar ook bij de nieuwste modellen wat mis mee was en de kwaliteitswaarborging ook te wensen overliet. Men blijft helaas altijd die ene "defecte" motor herinneren en de rest is "besmet". Nu is het zo netjes opgelost door de dealer en dat is waar het uiteindelijk om gaat.
 
Waar kwamen die Fyra treinen ook alweer vandaan? :+

Touché ;). Maar ze rijden nog steeds en wel in Italië (na wat modificaties)! Mijn punt was, zonder intentie daarmee Mean-Machine in een slecht daglicht te stellen, dat men enkele "excessen" niet als maatstaf moet zien voor een bepaald model of merk. Om niet verder off-topic te gaan, wil ik in ieder geval Bommes bedanken voor het vermakelijke reisverslag en nog vele kilometers op je V85TT!
 
Ik was vandaag bij desbetreffende dealer en de Guzzi hangt er nog steeds bij zoals op jouw foto. Volledig gestript. Zonde van zo'n nieuwe machine.

Ik ben blij voor je dat je inmiddels een nieuwe hebt waarmee je al mooie kilometers hebt kunnen maken. Leuk verslag en nog veel meer probleemloze kilometers gewenst!
 
Ik was vandaag bij desbetreffende dealer en de Guzzi hangt er nog steeds bij zoals op jouw foto. Volledig gestript. Zonde van zo'n nieuwe machine.

Ik ben blij voor je dat je inmiddels een nieuwe hebt waarmee je al mooie kilometers hebt kunnen maken. Leuk verslag en nog veel meer probleemloze kilometers gewenst!
Thanks voor je compliment voor mijn verslagje.
En moet je zien, stel nou dat het nog mijn motor was geweest dan had ik dus nu zonder leenmotor zitten wachten tot ze het opgelost zouden hebben.
Tjee ben ineens extra blij met de oplossing zoals het nu is, spijtig voor hun dat wel.
@Guzzi-Mjingen Ik ben er ook van overtuigd dat het niets met de algehele kwaliteit van het merk te maken heeft. Die is gewoon dik in orde!
De gebruikte materialen zijn echt top en er is op veel plekken echt niet voor de goedkoopste oplossing gekozen.
Terwijl een V85tt in dit segment (grotere allroads) echt wel een van de goedkopere fietsen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan