De nieuwe Honda VT 750 S

Hondapon

Die hard MF'er
18 mei 2004
568
1
Apeldoorn
Ik zag hem staan bij een motorzaak en viel er voor...(niet letterlijk!)
Heeft iemand 'm? Of heb je er op gereden? :]
Ik ben benieuwd naar de ervaringen!
 
Vind hem best mooi..en wil hem niet afkraken..

maar dit model ziet er uit alsof ze hem ook in 1975 op de markt hadden kunnen brengen.
 
Ga je google-en en kom je hier op...



BigBikerBabe.jpg



Zelf vind ik andere Hando's mooier, tsja, smaak..

honda-bike-babes.jpg
 
kijk ik liever naar die onderste en dan bedoel ik niet de motor.

Ontopic: Ik vind de VT750S wel mooi, lekker beetje retro.
 
Prestaties
Het vermogen van de 31,7 kW (43 pk) sterke viertakt-twin laat zich doeltreffend zien in het middelhoge toerengebied, wat uitstekend bij het ongecompliceerde en vriendelijke karakter van de VT750S past

Een 750 cc V-twin met 43 pk? Dan spreek je inderdaad over een prestatie... :z...

Maar goed, als je er van houdt, dan ziet deze bike er leuk uit...
Maar qua rijden lijkt het me dus niets. 43 pk die zich laat zien in het middelhoge toerengebied... da's nogal de plank misslaan in mijn ogen, maar dat doet Honda wel vaker. Een dergelijke motor rij je denk ik in een relaxt tempo... lekker toeren en rondkijken, het is geen scheurijzer tenslotte. Als je dan steeds in een (middel)hoog toerenbereik moet zitten om het ding op gang te houden... dan is dat weinig relaxt.

Maar ieder zijn ding... ;)
 
Ik vind dat ze goed naar de retro-modellen van Triumph hebben gekeken bij hun ontwerp :')

Vermogen is een beetje karig en de VT-VX serie heeft nog steeds het monopolie op lelijke luchtfilter-kapjes/behuizingen, maar verder wel aardig om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Een 750 cc V-twin met 43 pk? Dan spreek je inderdaad over een prestatie... :z...

Maar goed, als je er van houdt, dan ziet deze bike er leuk uit...
Maar qua rijden lijkt het me dus niets. 43 pk die zich laat zien in het middelhoge toerengebied... da's nogal de plank misslaan in mijn ogen, maar dat doet Honda wel vaker. Een dergelijke motor rij je denk ik in een relaxt tempo... lekker toeren en rondkijken, het is geen scheurijzer tenslotte. Als je dan steeds in een (middel)hoog toerenbereik moet zitten om het ding op gang te houden... dan is dat weinig relaxt.

Maar ieder zijn ding... ;)

Ja dat is ook het eerste wat mij opviel... zelfs een magna uit 86 zit boven de 80pk, en de koppel is ook niet geweldig :? , waarom dan een 750cc? Zal wel lekker lang mee gaan waarsch...
 
Ik vindt hem wel gaaf,echt iets voor de basic rijder,inderdaad ook een 883 valt in deze catogorie.
De Honda zal wel zeer betrouwbaar zijn.De prijs in vergelijk met een 883????

Evert
 
Ik vindt hem wel gaaf,echt iets voor de basic rijder,inderdaad ook een 883 valt in deze catogorie.
De Honda zal wel zeer betrouwbaar zijn.De prijs in vergelijk met een 883????

Evert

Eerst allemaal bedankt voor de reacties!
De Sportster kost op de Amerikaanse Harley site 8000 dollar, op de Nederlandse site kon ik geen prijs vinden.
Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan