De nieuwe kawasaki ninja 400 - deel 1

Supersonic

Die hard MF'er
25 sep 2017
535
216
Tussen Groningen en Maastricht
Oke, hij is pas vanaf februari leverbaar maar ik begin nu al een topic voor deze nieuwe ninja. Zal dit net zo'n succes worden als de zxr 400 uit de jaren 90 ? Zal hij kunnen opboksen tegen de ktm rc 390 ? Het is een erg mooie en leuke motor, ook voor de meer ervaren rijders :]

2018_Kawasaki_Ninja_400.jpg
 
inderdaad maar helemaal niemand op dit forum met deze bike?
of zie ik een andere topic over het hoofd?
ga morgen proefzitten ivm de zithouding als het me past dan zou dit de vervanger voor mn GS310 kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
nou heb proef gezeten op de ninja 400 je zit redelijk rechtop voor een sportbike
helaas niet proefgereden want de inruilprijs was me te laag voor de GS
dus maar afgehaakt.
maar er zijn dus nog geen eigenaars op dit forum als ik het goed begrijp?
 
maar er zijn dus nog geen eigenaars op dit forum als ik het goed begrijp?
Er zou er op zijn minst 1 moeten zijn, maar wellicht heeft die dit topic nog niet gevonden.*
Bij mij is het een grote kanshebber dat ie mijn GSX F 750 gaat vervangen, maar niet vóór 19 januari 2019, en dat heeft met 2 dingen te maken, dan start het auto/motor salon in Brussel, en voor de belastingaftrek is het het beste een nieuwe motor te kopen tijdens de eerste trimester van een jaar, dus niet nu, in December.

Let wel, voor 2019 is die weer een beetje aangepast, ze heeft dan een dubbel werkende koplamp, en FULL LED 8-)

* die eerste zin maar doorstreept, bleek mij miskeken te hebben, dat blijkt een 650 te zijn :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan