De nieuwe R1 2002

Sorry, maaruuuhh nee dank u !
ondanks z\'n prestaties, gewicht en misschien ook wel z\'n prijs........!
 
Hoe kom je aan deze pic :?

misc.php


Zelf gemaakt :?
 
This exclusive drawing is the most accurate impression yet of how the new Yamaha R1 will look for 2002.
01442032.jpg


Dit ziet er stukkuh beter uit, alleen jammer dat het geen honda is })

Voor degene die me niet geloven :

This exclusive drawing is the most accurate impression yet of how the new Yamaha R1 will look for 2002. It?s based on detailed information from the factory. Only the colour-scheme is likely to change.

It has a new frame design, the Deltabox III. The set-up is similar to the R7?s, which retained the Deltabox II name even though its chassis was closer to that of the YZR500 GP bike. It features a far simpler external appearance than the current R1?s sculpted chassis, with a pair of hefty aluminium spars connecting the headstock to the swingarm pivot. However, the key to the frame?s low weight and extreme rigidity is in its internal structure.

The engine will be based on the current R1?s, though it will be revised. The motor will get fuel injection to help it meet forthcoming European emissions rules.

The new Yamaha Wave-Runner jet ski uses the same 1000cc motor as the current R1, but with injection. With 140bhp on tap, it makes less than the current R1?s 150bhp, but it has been de-tuned for more mid-range.

The bike could easily make 160bhp or more. But Yamaha may choose to tune the engine for more torque and rideability instead ? sticking close to the current 150bhp.

bron : http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=76891
 
Laatst bewerkt:
Da\'s toch gewoon de huidige :? Maar dan met een zwart frame :?

01614290.jpg

01442032.jpg


Zoek de verschillen.......
 
Laatst bewerkt:
Maar de kans is wel erg groot dat um dat wordt...
Ondanks dat ik liever dat andere design zou zien... Kvond um namelijk wel lekker agressief ogen :9~
 
Maar de kans is wel erg groot dat um dat wordt...
Ondanks dat ik liever dat andere design zou zien... Kvond um namelijk wel lekker agressief ogen :9~
Wanneer komt Yamaha nou met de definitieve presentatie dan? Ben nu wel erg benieuwd geworden, die laatste foto zal het ook wel niet worden, das immers vrijwel exact gelijk aan de huidige. :?

Ik vind die eerste ook mooier dan de laatste tekening.
 
Da\'s toch gewoon de huidige :? Maar dan met een zwart frame :?

Zoek de verschillen.......

Het frame is wel iets anders (niet afgeflakt onder de tank)
Als dit de nieuwe R1 wordt lijkt hij op 2 druppels water op de R7.
Het frame is nagenoeg hetzelfde alleen de koplampen zijn iets grote zoals de \'oude\' R1
 
Er is een beperkt aantal van gebouwd om aan de toelatings eis van het Wk SuperBike te voldoen.
Die motor zit vol dure onderdelen exlusieve Ohlins vering, Allerlei lichte carbon delen, injectie etc.
Yamaha heeft deze fiets gebouwd om Haga er wereldkampioen op te laten worden, maar na 2 seisoenen trokken ze zich terug uit de SBK en stuurde Haga naar de Gp\'s |(
 
\'t is eraan te zien dat ie zelfgemaakt is, bovenaan de tank istie nog wat rood :P
 
we gaan terug naar de naked bikes lijkt het wel.
Ik hoop dat de R1 van de tekening het wordt.
Die computergegenereerde tekening vind ik nix.
 
Je moet wel van poetsen houden zeg...

Geef mij maar meer kuip, heb een hekel aan poetsen! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan