De nieuwe R1 2002

Inderdaad lelijk!

Uitlaten in kontje (a la 996/748)
R1-koplampen

Dan istie okee!

Niet mee eens!
Uitlaten vind ik zo juist erg gaaf!
R1 koplampen zitten al op de R1, reden genoeg om dat bij deze niet te doen.

Ik wil hem in het metallic blauw (als de SV650S :9~ )
 
Niet mee eens!
Uitlaten vind ik zo juist erg gaaf!
R1 koplampen zitten al op de R1, reden genoeg om dat bij deze niet te doen.

Ik wil hem in het metallic blauw (als de SV650S :9~ )
De R1 ziet er juist zo lekker agressief uit met die puntige spitse koplampen, ik denk bij de SP1 altijd dat ze zograag de R1 na wilden bouwen maar hem ook weer niet precies hetzelfde wilden maken bij Honda, dus toen is dit (naar mijn mening) mislukte model eruit gekomen. :)
 
......ik denk bij de SP1 altijd dat ze zograag de R1 na wilden bouwen maar hem ook weer niet precies hetzelfde wilden maken bij Honda, dus toen is dit (naar mijn mening) mislukte model eruit gekomen.
Ik denk dat je daar een beetje mis zit Rev. De SP-1 is een doorontwikkeling van de VTR1000 Firestorm. Deze doorontwikkeling is specifiek bedoeld om in het Superbike kampioenschap met een 1000cc V-twin uit te kunnen komen en zo de concurrentie met Ducati weer aan te kunnen.

De regels van het SBK vereisen dat er ook een consumentenversie van op de markt gebracht moet worden.

FF iets anders: Heeft deze nieuwe SP-2 trouwens 1 of twee dempers ? Ik kan het op de foto zogauw niet zien.
 
SP2 is lelijk...ziet er niet uit, en rijdt voor geen meter... :r bijna geen enkele 2cilinder trouwens...rij nu op een R1...bevalt erg goed...en die nieuwe mag er ook wel komen van mij...foto\'s zijn geinig...al zou ik er een ander onderkuipie op gooien...en dat zwarte frame is ook super....als er ook nog van die R6 led-acherlichtjes inzitten wordt het helemaal :9
enne....voor de blade fans...helaas dat ik jullie teleur moet stellen, maar ik heb nog geen blade gezien met 190 op zn achterwiel...en er is geen blade geweest die mij bij kon houden...dus R1 is wel degelijk sneller...alleen er is altijd baas bove baas...dus nu is er een gsx1000r....maar er komt een nieuw baassie aan....genaamd...R1 :)
 
ik vind deze ook wel geil eigenlijk...

de nieuwe sp2 van honda...

...plaatje...

:}

Supervet die SP2. In mijn ogen het voorbeeld van hoe een vette bike eruit hoort te zien. Net als zijn voorganger trouwens. Is tenminste exclusief en niet zo\'n R1, waar er weet ik hoeveel van rond rijden. Die SP1/2 zie je zelden tot nooit.
 
Supervet die SP2. In mijn ogen het voorbeeld van hoe een vette bike eruit hoort te zien. Net als zijn voorganger trouwens. Is tenminste exclusief en niet zo\'n R1, waar er weet ik hoeveel van rond rijden. Die SP1/2 zie je zelden tot nooit.

Oeps !
Skoezie, duik maar onder de tafel, ik denk dat je nu eenderde van de forumleden over je een krijgt ! ;)
 
Als ie zo rijdt als de SP1 wil ik het niet eens wete...enne, weet je waarom er zoveel R1\'s rondrijde? Omdat het een fokking goeie fiets is...en waarom zoweinig Sp\'s?...het stelt geen fuck voor :P
 
Ik zat te denken aan een nieuwe R1 voor volgend jaar...maar dan had ie wel veel meer vermogen moeten hebben...en niet 152 tegeover de huidige 150...dan zou ik mijn R1+14000 bij moeten leggen voor een 2002 R1...no fokking way hozay....dan ga ik het lekker anders aanpakken...mijne wordt getuned...als ik hem voor 14000 laat tunen heb ik minstens 160 aan het achterwiel...wat dus overeen komt met bijna 180 aan krukas...dat zijn leuke getallen :}
 
Supervet die SP2. In mijn ogen het voorbeeld van hoe een vette bike eruit hoort te zien.

Das nou net het probleem van die fiets, hij is veels te dik. :r
Ik heb wat testjes gelezen over dat ding (laaste nummer van Fast bikes bv.), meesten vinden alleen de remmen goed :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan