De nieuwe Software

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Na een tijdje afwezig te zijn geweest kom ik weer es terug op MF. Gisteren viel het me al op: Jullie (admins cq developers) hebben echt goed je best gedaan om de nieuwe software een beetje het ouwe vertrouwde gezicht terug te geven. Ik merkte al met navigeren dat het allemaal soepeltjes en gladjes verloopt. Ging het overzetten van de database probleemloos?
Ik zag dat Sigma de pijp over heeft gegeven :?

Nou, ere wie ere toekomt, en ik ga effe de zoekfunctie van nieuwe software proberen :}
 
:? zoekfunctie?

dat gaat toch nog steeds via google?
Jaaahh, met de oude software. Maar ik ben een half jaar weggeweest, dus we draaien nou toch op de nieuwe software?
 
kan iemand mij wat uitleggen over de nieuwe zoekfunctie :? :?
 
Na een tijdje afwezig te zijn geweest kom ik weer es terug op MF. Gisteren viel het me al op: Jullie (admins cq developers) hebben echt goed je best gedaan om de nieuwe software een beetje het ouwe vertrouwde gezicht terug te geven. Ik merkte al met navigeren dat het allemaal soepeltjes en gladjes verloopt. Ging het overzetten van de database probleemloos?
Ik zag dat Sigma de pijp over heeft gegeven :?

Nou, ere wie ere toekomt, en ik ga effe de zoekfunctie van nieuwe software proberen :}
Bedankt voor de complimenten!

Toch jammer dat het verschil niet helemaal duidelijk voor je. Nu wel? *O*
 
ik vind het wel een poll waard :P


Waar kijkt RobRD tegenaan?
-de roze libresse layout
-een scrollende layout
-de kameleon layout met continue andere random kleuren



ik gok op libresse :P
 
Libresse :Y
Heerlijk, waarom is deze layout niet gewoon aan te klikken

Chameleon lijkt me ook wel gaaf
 
We denken er over om deze layout toch maar definitief in te bouwen omdat het designtechnisch om te watertanden is:

full


Wat vinden jullie ervan?
 
In de nieuwe software V2.1 zit toch een bugje, ik heb banners aanstaan en die vallen over de navigatie heen...


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan