De nieuwe Suzuki Burgman 400

Timacaro

Rookie
13 mrt 2015
23
0
Maassluis
Een geheel herziene ontwerp, compacter en sportiever

- stijver chassis

- optische dubbele LED achterlicht

- dikker zadel 20mm voor comfort (hoogte 750 mm, of + 40 mm)

- zitting en een vloer dichter bij de grond

- geavanceerde rugleuning kan worden aangepast

- de bestuurder ergonomie verbeterd

- onder het zadel van 42 liter voor 2 helmen

- nieuwe dashboard multifunctionele met zuinig rijden indicator

- 2 compartimenten onder het stuur

- parkeerrem en onderste bevestigingspunt voor een inbreker

- de beste prestaties van de motor, euro4

- airbox groter volume (0,8 l) aan de midrange bevorderen en rijplezier ... en geluid!

- de 'Suzuki's Automatic Idle Speed control "(ISC)

- 3 remschijven in combinatie met een nieuwe ABS (ABS Centrale Nissin - 750 gr)

- nieuwe verbindingen in de achterwielophanging, instelbare schokdempers 7 posities

- nieuwe front velg 15 inch (voorheen 14 inch)
full
 
die oude 2008 moddel burgman reed al heel goed hoor zowel motorische prestatie s als gewoon het rijwielgedeelte.
daar was alk weinig op aan te merken en met een top van 170 op de teller 155 gps sloeg die ook geen later.
maar je hebt gelijk de nieuwsgierigheid is er toch wel hoe deze zich verhoud tot zijn voorganger
 
Ik hoop dat de prijs dat ook is, een voordeel is dat ie led verlichting rondom heeft, en een mooi windscherm.
 
Wat mij wel opvalt is de voetenhouding. Dit is geen doorlopende lijn, maar een knik als je je voeten op de hogere stand wilt zetten.
Ik heb de Kymco Downtown hier juist voor verkocht na korte tijd erop gereden te hebben.
Dit zit niet fijn, je knieën moet je behoorlijk gaan buigen. M.a.w. het gevoel dat je te kort ruimte hebt. Dit heeft me ook tegengehouden om de nieuwe Downtown, of de kawasaki te kopen.
Ik denk dat ze hier een hele domme fout hebben gemaakt.
 
Wat mij wel opvalt is de voetenhouding. Dit is geen doorlopende lijn, maar een knik als je je voeten op de hogere stand wilt zetten.

De 'voetenplank' loopt wat verder door, voor de houding met je benen vooruit maakt dit weinig uit:
collageburgman.jpg
~[/URL]~[/img]
 
in de 400cc klasse heeft deze scoot de meeste beenruimte en een zeer luxe uitstraling maar wel een beetje kaal.de zithouding is in vergelijking met de x citing meer tour.
deze en de x citing vind ik de mooiste.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu al zin in een proefrit, hij zal wel in april bij de dealer staan.
 
de kans is groot dat als hij lekker rijd en genoeg power voor mij heeft ik hem koop.
 
Er loopt mogelijk een leiding naar beneden, en dan zit hij zoals gebruikelijk waarschijnlijk ergens onder de tunnel.

Vindt het ook wel een leuk item zo, voordeel is dat als je een tunneltas hebt je die kan laten zitten tijdens het tanken.
En misschien zijn er nog wel meer praktische voordelen aan, of juist niet? Dat kan ook.

Weet trouwens plots niet helemaal zeker of dit wel de 400 is :?
De foto komt van de motorbeurs in Utrecht, en het is net of ik een schokbreker zie zitten terwijl de 400 monoshock heeft... achterlicht lijkt ook iets anders.

Het blijkt een Suzuki Burgman Executieve 650 te zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan