De nieuwe Ural 750!

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Splinternieuw en toch al klassiek: de nieuwe Ural 750! :}

Meer info: www.ural.nl. of

GOSSIE
Energieweg 26
4691 SG Tholen
The Netherlands
Tel. (+31) 166 60 5422
Fax. (+31) 166 60 5421

full


Met dank aan Dolf voor het rijden, MotorEmotion/Maarten Wilbers voor de foto en GOSSIE voor de motor.
 
Laatst bewerkt:
Gaattie nou een kneedown proberen?

Heftig man! ;)


Maar da\'s wel een leuk spannetje. Tegen de tijd da\'k er serieus voor ga zoeken, zijn deze al weer \'n paar jaar op de 2e hands markt. :)

Dan maken we nog ff een zijspan-brikkesmiley.
full
 
Maar da\'s wel een leuk spannetje. Tegen de tijd da\'k er serieus voor ga zoeken, zijn deze al weer \'n paar jaar op de 2e hands markt. :)

Kost nu ong. 7.000 euro, over een paar jaar een stuk of 3.000 dus?? Hij schijnt wel veel beter te zijn dan de oudere modellen. Met echte remmen erop enzo. :P
 
Staan mooie modellekes op, ik vind die van 1954 wel een mooi model, de Ural M72 :9~
(lieve meelezende geldschieter, ik zou graag................... :9 ....)
 
Splinternieuw en toch al klassiek: de nieuwe Ural 750! :}

Meer info: www.ural.nl. of

GOSSIE
Energieweg 26
4691 SG Tholen
The Netherlands
Tel. (+31) 166 60 5422
Fax. (+31) 166 60 5421

(Afbeelding)

Met dank aan Dolf voor het rijden, MotorEmotion/Maarten Wilbers voor de foto en GOSSIE voor de motor.
Je hebt als je inlogt wel eens dat er 1 januari 1970 staat, volgens mij zou dat nu beter kloppen :? :)
 
Hé! Niet gaan schelden. :(

Als je niet tegen een geintje kan! \ '(

;)


Neeneeneeneenee was vriendelijk bedoeld!!! :) Niet boos zijn/huilen!! :)

\'t Is toch even wennen, die mannen op moderne motoren horen niet grag dat ze een perfecte brikker zouden zijn blijkbaar :+
 
Neeneeneeneenee was vriendelijk bedoeld!!! :) Niet boos zijn/huilen!! :)

\'t Is toch even wennen, die mannen op moderne motoren horen niet grag dat ze een perfecte brikker zouden zijn blijkbaar :+
;)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Miele :? ....een Husqvarna misschien??.................. :) .......
 
Vind em best gaaf die Ural
vooral die Gear-up leger uitvoering. Staan ook wel leuke occasions op voor niet al te veel pleuros, moet er toch echt maar eens een ritje naar Tholen aan besteden
:9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan