De nieuwe Yamaha Xmax 300

Heeft er hier iemand andere rolletjes in z'n X-Max 300 zitten?
In mijn 250 had ik de originele (12 gram?) laten verwijderen en 9,5 grams laten plaatsen.
 
Heeft er hier iemand andere rolletjes in z'n X-Max 300 zitten?
In mijn 250 had ik de originele (12 gram?) laten verwijderen en 9,5 grams laten plaatsen.

En welk voordeel heeft je dat opgeleverd, en was het een verbetering. Ik zelf heb een xmax300, en zoals die nu is vindt ik het prima zo, hij trekt snel genoeg op en de topsnelheid is ruim voldoende. En die ene keer dat ik volgas optrek bij een stoplicht, daar zijn de orginele rolletjes ook nog goed genoeg voor. Met die rolletjes, is het eigenlijk hetzelfde als dat je bij een motor steeds de tandwielen in een kettingset gaat veranderen.
 
Laatst bewerkt:
En welk voordeel heeft je dat opgeleverd, en was het een verbetering. Ik zelf heb een xmax300, en zoals die nu is vindt ik het prima zo, hij trekt snel genoeg op en de topsnelheid is ruim voldoende. En die ene keer dat ik volgas optrek bij een stoplicht, daar zijn de orginele rolletjes ook nog goed genoeg voor. Met die rolletjes, is het eigenlijk hetzelfde als dat je bij een motor steeds de tandwielen in een kettingset gaat veranderen.

Ik vroeg het me af uit nieuwsgierigheid of andere gebruikers lichtere rolletjes hadden geplaatst in een 300.
Met de lichtere rolletjes in de 250 trok die veel sneller op. Bij de proefrit op de 300 merkte ik dat deze al een stuk feller was dan de 250. Mijns inziens zijn er geen andere rolletjes nodig.
 
Wijst zichzelf toch ?
 

Bijlagen

  • 97CBC5A1-CAAC-43D7-A7A7-88E4C957C4C4.png
    97CBC5A1-CAAC-43D7-A7A7-88E4C957C4C4.png
    57,3 KB · Weergaven: 17
Mijn nieuwe 300 opgehaald vandaag. Foto's hoeft niet want hij ziet er precies hetzelfde uit als die van Elsalvador. ;) (behalve de oranje reflectors achter)
Wel mooi de led verlichting voor. Geeft mooi wit lichtbeeld en beide koplampen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan