De nieuwe Yamaha Xmax 300

Zo gedaan ,ff de uitlaat los gaat het er makkelijk op
Nou dat was toch niet helemaal waar bij mij. De bijgeleverde afstandsringetjes past niet in gaten van het spatbord dus die moest ik wat uitruimen. Dat kleine gat waar de carterbout in gaat moest ik zelfs van 6 mm naar 8 mm uitboren. Ook bij de achterbrug klemde het spatbord waardoor het spatbord ook niet goed te richten was en dat heb ik wat uit gevijld. Maar hij zit nu. O ja, en een week geleden ook maar een nog super mooie Akrapovic 2e hands op de kop getikt.
Mijn Xmax is weer helemaal happy:]*O* (voorlopig dan)
 

Bijlagen

  • 20201004_142112_1600_1200.jpg
    20201004_142112_1600_1200.jpg
    293,5 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
En deze voor de mensen die overal de merkjes vanaf slopen.
 

Bijlagen

  • 20201004_142112_1600_1200m.jpg
    20201004_142112_1600_1200m.jpg
    290,5 KB · Weergaven: 19
Zag er eentje voorbij komen op Marktplaats. Was die het? (met voorpijp)
Of bedoel je die van ene SJON, die al eeuwen op GERESERVEERD staat? Daar zit inderdaad de voorpijp (vanaf de cylinder) bij Maar wel een beetje vreemd dat die tuinslangklemmen er op zitten.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet meer waar de verkoper vandaan kwam. Hij vroeg er 375 voor compleet.
Dat is niet duur volgens mij.
Die van mij vroeg eerst 450. Maar misschien ken je dat programma "Van onschatbare waarde" dus na zware onderhandeling 400. Hij is wel helemaal in top staat. Geen krasje, niks. Op mijn foto is hij alweer wat vies. En maak je geen zorgen, dat logo zit er nog heel mooi op hoor ;)
 
Ik zit er ook bij. Wat een onzin en zonde van de tijd, geld en energie.

Ikrijgoedkoop: Waarom heb je je Fuelly gegevens in mijlen en gallons?
 
Hebben jullie dit gelezen?
Ik heb een SH13 volgens mijn kentekenbewijs. Zie wel wat er gebeurt. Goh, bijna een half miljoen.
Bedankt voor de waarschuwing :t
 
Laatst bewerkt:
BertH, wat is jouw ervaring met de Akra t.o.v. de standaard uitlaat?
Ik merk dat die beter oppakt. (rij wel met DB-killer)
En het geluid is uiteraard beter. :)
 
BertH, wat is jouw ervaring met de Akra t.o.v. de standaard uitlaat?
Ik merk dat die beter oppakt. (rij wel met DB-killer)
En het geluid is uiteraard beter. :)
Ik vind ook dat de Xmax iets beter oppakt, iets meer vermogen bij lager toerental lijkt het maar ik zit nog steeds in de inrijperiode dus ik moet nog wat voorzichtig zijn, nog 300 km. Tja dat weer ook🥶
Ik rij ook met de DB-Killer en daar door niet luider volgens mij, jij zei zoiets ook al eerder, maar wel veel mooier, anders. Mijn vrouw hoort mij nu wel ook binnenshuis aankomen. In plaats van plefplofplef, meer Brwooooaaaaap haha. Ik ben ook Basgitaar muzikant en zou zeker zeggen dat er een lekker basje uit komt. De buurman vond het een lekker brommetje (geen brommertje dus);)
En hij is ook 3,3 kg lichter en zo komen mijn vrouw en ik samen net niet op het maximum gewicht van wat de Xmax mag dragen,161 kg. Waarvan ik er 100 voor mijn rekening neem. Ahum, mijn vrouw weegt dus nog geen 61:} O ja maar vrouwen hebben altijd maar die tas, Mmmmm die moet ik ook ff wegen als ze niet kijkt😬
En hij is natuurlijk heel, heel veel mooier en dat zag ik ook al meteen op jouw foto🤩
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: GPS9
Misschien helpt dit een beetje. Ik maak er uit op dat het 0,5 pk(HP) winst zou moeten geven. Van de Akrapovic site. Tja merk je dat wel of niet?
2020-10-09 002852.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat is het stationair toerental van een X-MAX 300 volgens jullie? Die van mij draait 1500 rpm en dat vind ik eigenlijk best veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan