Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik betaalde bij Gebben voor de eerste beurt 1000 km (olie en filter) 109. Dus dat is al bijna de helft..Hoi Xmax rijder ik heb geïnformeerd wat een jaarlijkse beurt kost voor mijn xmax 300 .
Mijn max heeft 3500 km gereden , maar moet volgens garantie specificaties een jaarlijkse beurt hebben .
Nu vind ik de prijs van 200 euro best hoog , voor olie en filter
Is dit normaal ,wat betalen jullie voor zn beurt
Is de 1000 beurt niet minder uitgebreid als de jaarlijkse beurt waar ie 200 euro voor moet betalen
Mis de mijne ook wel eens,de burgman 650 is wel een stukje zwaarder en schadelijker. Maar Mischien de techmax 400 iets voor volgend jaar.Momenteel rijd ik met een Honda X ADV na mijn X-Max 300 verkocht te hebben van het jaar 2017 waar ik 7000km mee gereden had. Met pijn in het hart had ik hem weggedaan want het is één van de beste en leukste machines waar ik ooit mee gereden heb. Moest de achtervering ooit een monoshock worden of zo één met piggy bag reservoir koop ik er direct een nieuwe. Ohja, een TFT display was ook leuk geweest. Ik blijf er met veel nostalgie naar terug kijken, prachtige machine!
Haha,grappig.Momenteel rijd ik met een Honda X ADV na mijn X-Max 300 verkocht te hebben van het jaar 2017 waar ik 7000km mee gereden had. Met pijn in het hart had ik hem weggedaan want het is één van de beste en leukste machines waar ik ooit mee gereden heb. Moest de achtervering ooit een monoshock worden of zo één met piggy bag reservoir koop ik er direct een nieuwe. Ohja, een TFT display was ook leuk geweest. Ik blijf er met veel nostalgie naar terug kijken, prachtige machine!
Ik zag dat de X-Max 400 210 kg weegt, dat is bijna zoveel als de T-Max 220 kg.Mis de mijne ook wel eens,de burgman 650 is wel een stukje zwaarder en schadelijker. Maar Mischien de techmax 400 iets voor volgend jaar.
Dat heb ik dus ook gedacht om de X-ADV terug in te ruilen tegen een T-Max. Maar ik kan me niet permitteren om elk jaar van motor te wisselen zoals ik (dagelijks) van onderbroek wissel lol. Maar moest het kunnen zou ik het zeker doen! Het ideale zou zijn de X-Max voor het stadsverkeer en dan een T-Max denk ik voor de grotere afstanden via autostrades. #dreamingoutloudHaha,grappig.
Heb in 2018 de X-Max 300 gehad.
Ingeruild op een X-Adv en deze dit jaar weer ingeruild op een Z900 en een Burgman 200.
De X-Max is mijn inziens ook de best rijdende scooter in zijn klasse.
Zuinig,reed er in de Dolomieten 1:34 mee en power zat(voor een 300 dan).
Dat word het 2020 model X-Max 300 ? Ziet er wel aardig uit, lijkt wel veel op de T-Max..
Voor de prijs van 1 TMax heb je 2 XMax 300 scooters en dan hou je nog geld over... Maar het blijft mijn droom scooterDat word het 2020 model X-Max 300 ? Ziet er wel aardig uit, lijkt wel veel op de T-Max..
Die worden alleen in sommige Aziatische landen verkocht. In Indonesie zijn de 125cc scooters rond de 1000 euro. 150 tot 250cc scooters kosten tussen 2000 en 4000 euro. Een TMax 530 kost zo rond de 20000 euro en is nog duurder dan hier en dus onbetaalbaar voor de locals.Of de nieuwe Tmax 250