De nieuwe ZX-6RR al gezien?

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
full


post em maar ff
 
Oh, er kan nu iemand achterop zitten. Alsof je dat wilt op de RR versie :?
 
Zet er ook effe het oude model bij, kunnen we "zoek de verschillen spelen" ;)
 
Gewoon een beroerde foto. De RR is intern op verschillende punten aangepast. En heeft een groene ketting. Yes!
Op de belgische Kawa site (www.kawasaki.be) staat een pdf'je met alle vernieuwingen.
 
Is gewoon de 600cc versie waarmee cups gereden worden. Ben eens gaan zien op Zolder Mon Blokhuys memorial. Snelste ronde voor R6cup was 1min41. Kawa zx6rr cup snelste ronde 1min44...
 
Op donderdag 11 september 2003 08:40 schreef Jeroen12 het volgende:
Gewoon een beroerde foto. De RR is intern op verschillende punten aangepast. En heeft een groene ketting. Yes!
Op de belgische Kawa site (www.kawasaki.be) staat een pdf'je met alle vernieuwingen.

Je kan ook doordraven met je kleurtjes. :X Het is wel lekker goedkoop voor kawasaki. straks vullen ze gewoon een zwembad met groene verf, pleuren de motor erin en presto. Groen(e) blok, frame, kuip, wielen etc. ook nog even groen lampje in de koplamp en dan is tie helemaal af. Al dat gezeik over "Kawasaki moet groen zijn" :r :X |(
 
Dat ligt aan de berijder en niet aan de fiets!
Het gaat hier wel over Kawa Cup. Neem aan dat die mensen ook wel kunnen rijden. Is een cup van hetzelfde niveau als R6 cup dacht ik...

Die mannen rijden een pak sneller rond op zolder dan ik kan met mijn R6. Wou het gewoon even melden dat ie op circuit niet zo snel is als je op beiden een race coureur zet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan