De Noord Holland Noord OBT November editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of mijn pad onverveerd zal zijn weet ik niet, maar voor het overige: de tijd zal het leren ;)
Moge het ros Bazaar zijn tranen plengen op de gehele route; mijn gretigheid en enthousiasme wordt slechts getemperd door de wetenschap dat men de tijd niet kan haasten. Tempura fugit...

Vanzelfsprekend mijn waarde vriend :)
U en ik begrijpen elkaar evenwel, ook als het woordgehalte een stijgende lijn vertoond. Zoals wij elkaar ook begrijpen op het moment dat ons taalnivo gedaald is tot een "ons kent ons" gehalte en wij aan een blik van verstandhouding genoeg hebben ;)
Waar woorden tekort schieten moet men het vermogen tot communicatie uit drukken in de blik van verstandhouding. Een tekort aan actieve folikels bindt ons beiden!
 
Ik zit intussen ziek thuis..
Was gaan werken maar redde het niet vol te houden.

Diegenen die ik aangestoken heb kunnen geen verhaal op mij doen want je was gewaarschuwd :+
 
Ik zit intussen ziek thuis..
Was gaan werken maar redde het niet vol te houden.

Diegenen die ik aangestoken heb kunnen geen verhaal op mij doen want je was gewaarschuwd :+
Als in "ziek van het niet mee kunnen rijden" ;)
Beterschap ermee
 
Ik mot scheiten geloof ik. -O-
;)
De Haagse charme klinkt weer door in je hoofse uitlatingen, beste man. Ik wilde overgens hier nogmaals een publieke knieval doen wegens het onjuist handelen bij een bepaalde stop... Ik was glad vergeten dat je vooruit gereden was met je crossend ros. Na het mezelf verlichten met enige tientallen centiliters tegen een 'hier niet vuilstorten' bord lagen mijn gedachtes kennelijk ergens anders.
 
De Haagse charme klinkt weer door in je hoofse uitlatingen, beste man. Ik wilde overgens hier nogmaals een publieke knieval doen wegens het onjuist handelen bij een bepaalde stop... Ik was glad vergeten dat je vooruit gereden was met je crossend ros. Na het mezelf verlichten met enige tientallen centiliters tegen een 'hier niet vuilstorten' bord lagen mijn gedachtes kennelijk ergens anders.
Kortom: Pissen en gas erop !


;)
 
De Haagse charme klinkt weer door in je hoofse uitlatingen, beste man. Ik wilde overgens hier nogmaals een publieke knieval doen wegens het onjuist handelen bij een bepaalde stop... Ik was glad vergeten dat je vooruit gereden was met je crossend ros. Na het mezelf verlichten met enige tientallen centiliters tegen een 'hier niet vuilstorten' bord lagen mijn gedachtes kennelijk ergens anders.

:+ _O-


Vond het toch wel gezellig. :Y

Kortom: Pissen en gas erop !


;)
Duidelijk ja,... :+

(Een duidelijk "nee" was beter geweest!) :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat íe gebrek heeft aan rijpende eicellen... En Clown ook.... en de helft van de wereld bevolking ook... en dat dat een band geeft en... en.... en.... *O* *O* *O*


Kortom: hij zwamt een eind in de ruimte :X *D ;)
En daar ben ik dan ook goed in :) Ik moet tenslotte mijn quota van hufterpunten omhoog halen om een klein beetje in je spoor te blijven Billy ;)
Overgens groeien haren ook uit folikels... Misschien had je die uitleg nog niet gezien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan