De noordelijke motor beurs 21/22/23 januari

TYRI F1

MF veteraan
15 sep 2003
1.364
0
Nijkerk
Pas een postertje gezien van de noordelijke motorbeurs in Groningen. Ken iemand dat? Is dat de moeite om heen te gaan? Ik woon namelijk zelf in Nijkerk (naast Amersfoor) en dan is het wel n stukkie rijden.

Ze noemen zichzelf de grootste na Amserdam en Utrecht, maarja, hoe groot is dat dan... Ik hoor het graag!
 
Pas een postertje gezien van de noordelijke motorbeurs in Groningen. Ken iemand dat? Is dat de moeite om heen te gaan? Ik woon namelijk zelf in Nijkerk (naast Amersfoor) en dan is het wel n stukkie rijden.

Ze noemen zichzelf de grootste na Amserdam en Utrecht, maarja, hoe groot is dat dan... Ik hoor het graag!
Klein, maar wel gezellig. ;)
 
mwah om daarvoor uit nijkerk te komen
nee dat zou ik niet doen is zonder van je tijd , tis klein wel gezellig en vaak meer een 2de hands motorbeurs te noemen dan overige dingen
 
Pas een postertje gezien van de noordelijke motorbeurs in Groningen. Ken iemand dat? Is dat de moeite om heen te gaan? Ik woon namelijk zelf in Nijkerk (naast Amersfoor) en dan is het wel n stukkie rijden.

Ze noemen zichzelf de grootste na Amserdam en Utrecht, maarja, hoe groot is dat dan... Ik hoor het graag!
er staan gewoon dealers uit de buurt die hun 2de handsjes willen verkopen en 1 of 2 stands over vakanties een leerkraampje voor sjoppers ben ik nog wat vergeten?
 
volgens mij is de nationale motorbeurs in den bosch ook nog groter.... :?

Ja en... :? Dat zal de praktijk uit moeten gaan wijzen. 2005 voor het eerst.

Utreg nog nog meer groterder.

Wat maakt het uit. Ieder ze meug. Maar mij zie je niet meer in Groningen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan