De noordelijke motorbeurs: 19-21 januari

welke die-hard gaat ook

  • ja, Ik ben de echte liefhebber, ik kom.

    Stemmen: 3 37,5%
  • nee, ben een mietje ga alleen maar naar die in de buurt.

    Stemmen: 5 62,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hooligan

MF veteraan
28 apr 2004
3.855
0
Wildervank
Het is weer zo ver de eerste beurs wordt weer een feit.
Ja we weten dat de modellen ook in de showroom te zien zijn.
Maar hier staan ze in één gebouw, lekker met een bakkie leut in je hand, kijken wat het jaar ons gaat brengen.


Dé Noordelijke Motorbeurs, Expo Assen

De Noordelijke Motorbeurs


Dé Noordelijke Motorbeurs is gestart in 1996 en is een jaarlijks terugkerend evenement. De beurs is inmiddels uitgegroeid tot één van de grotere motorbeurzen van Nederland.

Op de beurs presenteren ca. 120 bedrijven en organisaties hun produkten en diensten. Naast de vele nieuwe en gebruikte motoren kunt u verder o.a. vinden kleding, accessoires, vakanties, verzekeringen, (voortgezette) rijopleidingen, gehoorbescherming en gereedschappen. Daarnaast zijn er diverse organisaties en (overheids) instanties aanwezig zoals de KNMV, LOOT, MAG, Politie en Belastingdienst.

Via de standhouders zijn de meeste motormerken vertegenwoordigd waaronder BMW en Harley-Davidson.

:}

*O*

Openingstijden:
Vrijdag 19 januari: 18.00 - 22.00 uur
Zaterdag 20 en zondag 21 januari: 10.00 - 18.00 uur

:9~

Entree:
Per persoon: € 9,50

:W

Persoonlijk ga ik op zondag moet op zaterdag aan het werk, tja wanner niet.
maar goed ben nu elk jaar geweest hij is niet groot maar gezellig.

*O*
full
 
'De eerste motorbeurs 2007' > 'De noordelijke motorbeurs: 19-21 januari'

Dan is het iets duidelijker ;)

>> Waar is wat te doen
 
Laatst bewerkt:
'De eerste motorbeurs 2007' > 'De noordelijke motorbeurs: 19-21 januari'

Dan is het iets duidelijker ;)


zei ze met enig ondertoon en sarcasme.


mischien zit je wel mis, ik weet dat je het goed bedoelt maar topictitel motorbeurs utregh is ook niet aangepast.
begrijp me niet verkeerd, leer eens lezen.
er staat De eerste motorbeurs 2007, niet gek gevonden om te spammen maar ook zoals je de poll leest om een discussie los te maken.
er staan zoveel dingen op stapel en het draadje utrecht was al open voor dat de voorbereidingen waren begonnen.

ik heb het je vergeven spinnetje.
 
Laatst bewerkt:
zei ze met enig ondertoon en sarcasme.

mischien zit je wel mis, ik weet dat je het goed bedoelt maar topictitel motorbeurs utregh is ook niet aangepast.
begrijp me niet verkeerd, leer eens lezen. er staat De eerste motorbeurs 2007, niet gek gevonden om te spammen maar ook zoals je de poll leest om een discussie los te maken. er staan zoveel dingen op stapel en het draadje utrecht was al open voor dat de voorbereidingen waren begonnen.

ik heb het je vergeven spinnetje.
Het is zonder ondertoon en zonder sarcasme :?
De titel is gewoon zo duidelijker, dat is toch geen probleem of wel? En dat niet alle titels gewijzigd worden: sorry we kunnen niet alles lezen en in de gaten houden.

En daar bij én rapporteren én posten, het zit je wel hoog begrijp ik :? Soms vraag ik me echt af waar mensen zich druk om kunnen maken... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan