de oplichter is er weer.................

en nog een berichtje hij krijgt er zin in.

HELLO,thanks for your reply,i will arrange with our shipping agent to come pick it up after you have receive payment of your goods,ok?thanks.await your quick response.FOLLY
 
Cheque laten opsturen, en vervolgens een uitlaat gemaakt van WC rollen opsturen, met een briefje erbij dat je wacht met opsturen van de echte uitlaat om te kijken of de cheque wel gedekt is :P
Herinner me nog een verhaal (linkje) van een gozer die z'n Apple Powerbook verkocht aan zo'n oplichter, en vervolgens een met stift versierde multo-map opstuurde.
Heerlijk, oplichters naaien :P
 
Laatst bewerkt:
ohohoh wat ben ik naief en goedgelovig. ik had dit verhaal nog nooit gehoord en zou r waarschijnlijk ingestonken zijn. Ben ik ff blij dat ik dit gelezen heb.

als ik wat tekoop zet zal ik hier op letten.

maarja, mischien idd pleerollen opsturen, met een verfbom oid erin.

:)
 
ohohoh wat ben ik naief en goedgelovig. ik had dit verhaal nog nooit gehoord en zou r waarschijnlijk ingestonken zijn. Ben ik ff blij dat ik dit gelezen heb.

als ik wat tekoop zet zal ik hier op letten.

maarja, mischien idd pleerollen opsturen, met een verfbom oid erin.

:)


volgens mij is hier niks mis mee....beetje vertrouwen in je medemens,hoor....
 
Dit is mij ook nieuw,alweer een reden om op MF op een voetstuk(je)te plaatsen
Waardevolle info.............Thxs.topicstarterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :} :}

full
 
Cheque laten opsturen, en vervolgens een uitlaat gemaakt van WC rollen opsturen, met een briefje erbij dat je wacht met opsturen van de echte uitlaat om te kijken of de cheque wel gedekt is :P
Herinner me nog een verhaal (linkje) van een gozer die z'n Apple Powerbook verkocht aan zo'n oplichter, en vervolgens een met stift versierde multo-map opstuurde.
Heerlijk, oplichters naaien :P


Jajajajaja DOENNNN!!!!!!!!! }) }) }) :P :P :P :+ :+ :+
 
heb ik laatst ook nog gehad :) toch check enzo geaccepteerd en ja hoor het geld kwam erop :9 hij wilde wel heeeeeel graag snel 500 pond wisselgeld terug ;) en na 1dag was het geld alweer van mn rekening :) hehe dus tja ze proberen het gewoon het leuke is ;) ............ nu komt het hij heeft 1x gebeld zonder nummerweergave uit te zetten :9 dus over paar weken maar eens s nachts na het stappe gaan belle :} hij belde wel vanuit UK btw.. maar zijn van die Nigerianen
 
Terug
Bovenaan Onderaan