De oplichters worden steeds beter

Mijn laatste antwoord op zijn mail:




Hi,

I have to admit one thing though, you frauds are getting better each day:

1. You've ignored my question about why the motorcycle is so cheap for two times now.
2. Why would there be German license plates on a motorcycle which is kept in custody in France???? Do your homework man!! Check the license plate system in Germany.
3. You did a fairly good job on the fake website of trans-glory, except for the contact address which is a @live.com address?????? What I did like thoguh was the adbar on top of your website full of commercials :-)
4. And let me guess you want me to pay via wire-transfer or western union???????

And please get a new excuse why I can't drop by to check to motorcycle, the excuse you used is the oldest one in the book!

And please do something with your life, get a job, instead of ripping hard-working people off!!!! You guys make me sick!!

waarom hem tips geven z'n scam nog geloofwaardiger te doen overkomen ??
 
1. dit zijn geen "betere" praktijken. dit is zo oud dat ik verbaasd zou kijken als mijn oma erin zou trappen!

2. de site ziet er niet professioneel uit. het feit dat mensen zulke uitspraken maken bewijst dat er nog steeds mensen zijn die niet weten hoe een professionele website eruitziet!

3. fuck die "mensen", die mogen dood vallen van mij. maar inderdaad, als je erin trapt, ben je gewoon DOM!
 
1. dit zijn geen "betere" praktijken. dit is zo oud dat ik verbaasd zou kijken als mijn oma erin zou trappen!

2. de site ziet er niet professioneel uit. het feit dat mensen zulke uitspraken maken bewijst dat er nog steeds mensen zijn die niet weten hoe een professionele website eruitziet!

3. fuck die "mensen", die mogen dood vallen van mij. maar inderdaad, als je erin trapt, ben je gewoon DOM!
Ga me nou niet vertellen dat er maandag geen motor voor me klaar staat ik zou toch hevig teleurgesteld zijn. -O-
 
lol zo'n lage prijs, volgens de verkoper nog beter dan nieuwstaat, @live adres, geen mogelijkheid het eerst te bekijken, vooruitbetalen en een site die niet overeenkomt met de echte ( Transglory – NVOCC Grupo Romeu ). wie daar in trapt heeft zijn basisschool volgens mij niet afgemaakt XD

Gewoon nooit dure dingen kopen zonder dat je het eerst mag bekijken, dan voorkom je dat je bestolen wordt.
 
het is weer vrijdag, de week is weer voorbij,...tra la la la....morgen is het weer wheelie tijd :):P
 
Nog even een reaktie. Op een Duitse site staat een GSXR 750 k5 in racetrim aangeboden voor € 2.400.-- ( www.quoka.de) Even zoeken op rennmotorrad, dan kom je er vanzelf...
Ene meneer Bruno Yung die in Frankrijk zit wil dit via TransGlory regelen. Ben er uiteraard niet ingetrapt.
Ik had een beetje gehoopt dat die gasten wel een s van Interneet verdwenen zouden zijn, maar helaas.....................................
Zo zie je maar weer, het blijft opletten. De gulden regel gaat ook hier weer op: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn.............


Gertie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan