Als ik flink aan het boederen ben haal ik dames met looprekjes in, geen hardloopsters met kinderwagens...
Ook hier... vangrail is voor mij 50% van mijn kunnen... ruimte is 110 % en zwarte strepen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik flink aan het boederen ben haal ik dames met looprekjes in, geen hardloopsters met kinderwagens...
Ook hier... vangrail is voor mij 50% van mijn kunnen... ruimte is 110 % en zwarte strepen
En dus een paar weken geleden meegemaakt dat appende sukkel met gierende banden achter me niet niet geraakt heeft. Ik heb me kunnen beheersen want ik mijn spiegels merkte ik dat al een tijdje bezig was met appen...ff gas erop om afstand te creëren, en dat is mijn ‘redding’ geweest.Het meest veilige is nog de al appende haarkamende opmakende krantjelezende weetikwatnogmeerdoewende dwazen uit de koek blikken halen.
Dan zijn vangrails zonder geleiders ineens een stuk minder 'gevaarlijk'
Klopt helemaal! En dan ook nog es lekker links blijven plakken met een stuk lagere snelheid waardoor alles en iedereen je van rechts inhaalt wat de boel nog gevaarlijker maakt...Het meest veilige is nog de al appende haarkamende opmakende krantjelezende weetikwatnogmeerdoewende dwazen uit de koek blikken halen.
Dan zijn vangrails zonder geleiders ineens een stuk minder 'gevaarlijk'
Was de KNMV daar niet mee bezig?
van metallica
Sad but true
De MAG is daar, onder andere ook mee bezig.
Motorrijders Actie Groep - Home
Is dat wat?
We hebben de Partij voor de Dieren bijvoorbeeld. Ik lag vannacht na te denken. Aanleiding was een filmpje die ik zag over een nieuw soort vangrail, een vangrail met rollen die de auto en ook de vrachtauto opvangt en bijna geen wrijvingsweerstand heeft.
Maar tot mijn niet geringe verbazing staat ook die rail weer op palen met een dermate kleine onderlinge afstand, dat de vallen de motorrijder er bijna zeker een gaat raken.
In Nederland staat misschien wel meer dan duizend kilometer vangrail, maar ik moet de eerste nog tegenkomen die tot de grond reikt.
Het aantal motoren neemt toe en ook de gemiddelde leeftijd van de rijder. En zo kwam ik op het idee om er wat aan te doen, want die vangrails hebben bij motorrijders al heel wat ellende veroorzaakt. Wil je daar wat aan doen dan zal dat via de politieke weg moeten. Ik wil dat al die vangrails doorgetrokken worden tot aan de grond, kost een hoop geld, maar dat boeit me minder. Als er een enkele motorrijder is die daardoor zijn arm of been niet verliest is het goed besteed.
De vangrails met ondergeleider staat in bochten. Als je ze niet ziet doe je het goed want je moet de bocht doorkijken en niet naar de vangrail.
Anyway, Aansluiten bij een belangenvereniging die lobbyt bij politiek Den Haag is het meest effectieve. Daarnaast kan jij bij je eigen politieke partij dit ook kenbaar maken. Last but not least ga zelf lobbyen in den Haag.
Eigen partij oprichten gaat niet werken. Want hoe gaan we /deze politieke partij dan stemmen over andere issues. Ik denk dat daar de meningen tussen motorrijders ne zo uiteenlopen als bij de rest van NL.
Ja, dat klinkt logisch. Sterker nog; mijn stem heb je alvast!Naar mijn mening is voor de meeste mensen (inclusief mijzelf) motorrijden niet belangrijk genoeg om daarvoor op een politieke partij te stemmen die verder niet of nauwelijks aansluit bij mijn wensen. Zelfs niet omdat motorfietsen niet alleen mijn hobby maar ook mijn werk zijn.
Hetzelfde gaat op voor de Partij voor de Dieren. Goed initiatief, maar ik zal er niet op stemmen.
Tot aan het apathische toe??? Dat is misschien voor op een circuit een idee maar niet voor op de openbare weg. Ik zie alles, bekertje dat de weg op kan waaien, kleurverschillen in het asphalt, handen aan richtingaanwijzers in auto's, natte plekkies...De vangrails met ondergeleider staat in bochten. Als je ze niet ziet doe je het goed want je moet de bocht doorkijken en niet naar de vangrail.
Anyway, Aansluiten bij een belangenvereniging die lobbyt bij politiek Den Haag is het meest effectieve. Daarnaast kan jij bij je eigen politieke partij dit ook kenbaar maken. Last but not least ga zelf lobbyen in den Haag.
Eigen partij oprichten gaat niet werken. Want hoe gaan we /deze politieke partij dan stemmen over andere issues. Ik denk dat daar de meningen tussen motorrijders ne zo uiteenlopen als bij de rest van NL.
Tot aan het apathische toe??? Dat is misschien voor op een circuit een idee maar niet voor op de openbare weg. Ik zie alles, bekertje dat de weg op kan waaien, kleurverschillen in het asphalt, handen aan richtingaanwijzers in auto's, natte plekkies...
Naar mijn mening is voor de meeste mensen (inclusief mijzelf) motorrijden niet belangrijk genoeg om daarvoor op een politieke partij te stemmen die verder niet of nauwelijks aansluit bij mijn wensen. Zelfs niet omdat motorfietsen niet alleen mijn hobby maar ook mijn werk zijn.
Hetzelfde gaat op voor de Partij voor de Dieren. Goed initiatief, maar ik zal er niet op stemmen.