De partij voor de motorrijder.

Als ik flink aan het boederen ben haal ik dames met looprekjes in, geen hardloopsters met kinderwagens...

Ook hier... vangrail is voor mij 50% van mijn kunnen... ruimte is 110 % en zwarte strepen
_O-:t
 
Lantaarnpalen aan de buitenzijde van klaverbladen zijn mi nog gevaarlijker....wie staat voor paal.
 
En een stoeprand reken ik goed, als het over lantaarnpalen gaat. Pas maar gewoon op jezelf, zing je het het langste uit
 
Het meest veilige is nog de al appende haarkamende opmakende krantjelezende weetikwatnogmeerdoewende dwazen uit de koek blikken halen.

Dan zijn vangrails zonder geleiders ineens een stuk minder 'gevaarlijk'
 
Het meest veilige is nog de al appende haarkamende opmakende krantjelezende weetikwatnogmeerdoewende dwazen uit de koek blikken halen.

Dan zijn vangrails zonder geleiders ineens een stuk minder 'gevaarlijk'
En dus een paar weken geleden meegemaakt dat appende sukkel met gierende banden achter me niet niet geraakt heeft. Ik heb me kunnen beheersen want ik mijn spiegels merkte ik dat al een tijdje bezig was met appen...ff gas erop om afstand te creëren, en dat is mijn ‘redding’ geweest.
 
Het meest veilige is nog de al appende haarkamende opmakende krantjelezende weetikwatnogmeerdoewende dwazen uit de koek blikken halen.

Dan zijn vangrails zonder geleiders ineens een stuk minder 'gevaarlijk'
Klopt helemaal! En dan ook nog es lekker links blijven plakken met een stuk lagere snelheid waardoor alles en iedereen je van rechts inhaalt wat de boel nog gevaarlijker maakt...
 
Nederland heeft orgaandonoren nodig, dus reken er maar niet op dat er een partij is die zich inzet voor het verminderen van verkeersslachtoffers onder motorrijders... O-)
 
Hoorde net dat wim van der kamp met pensioen is gegaan , zat in het Europarlement en was een warme tegenstander van de apk voor motoren
Heb hem nog wel eens gemaild over dat onderwerp en hij verzekerde mij dat het toen niet door zou gaan
Denk dus dat het best een verlies is voor motorrijdend Nederland
Al heeft ie nu wel tijd om naar de superbike races in Assen te gaan ( wat hij morgen ook ging doen )
 
Is dat wat?

We hebben de Partij voor de Dieren bijvoorbeeld. Ik lag vannacht na te denken. Aanleiding was een filmpje die ik zag over een nieuw soort vangrail, een vangrail met rollen die de auto en ook de vrachtauto opvangt en bijna geen wrijvingsweerstand heeft.

Maar tot mijn niet geringe verbazing staat ook die rail weer op palen met een dermate kleine onderlinge afstand, dat de vallen de motorrijder er bijna zeker een gaat raken.
In Nederland staat misschien wel meer dan duizend kilometer vangrail, maar ik moet de eerste nog tegenkomen die tot de grond reikt.

Het aantal motoren neemt toe en ook de gemiddelde leeftijd van de rijder. En zo kwam ik op het idee om er wat aan te doen, want die vangrails hebben bij motorrijders al heel wat ellende veroorzaakt. Wil je daar wat aan doen dan zal dat via de politieke weg moeten. Ik wil dat al die vangrails doorgetrokken worden tot aan de grond, kost een hoop geld, maar dat boeit me minder. Als er een enkele motorrijder is die daardoor zijn arm of been niet verliest is het goed besteed.

En dan ben jij van mening dat het gros te dom is om te stemmen bij een referendum...
 
De vangrails met ondergeleider staat in bochten. Als je ze niet ziet doe je het goed want je moet de bocht doorkijken en niet naar de vangrail.

Anyway, Aansluiten bij een belangenvereniging die lobbyt bij politiek Den Haag is het meest effectieve. Daarnaast kan jij bij je eigen politieke partij dit ook kenbaar maken. Last but not least ga zelf lobbyen in den Haag.

Eigen partij oprichten gaat niet werken. Want hoe gaan we /deze politieke partij dan stemmen over andere issues. Ik denk dat daar de meningen tussen motorrijders ne zo uiteenlopen als bij de rest van NL.
 
De vangrails met ondergeleider staat in bochten. Als je ze niet ziet doe je het goed want je moet de bocht doorkijken en niet naar de vangrail.

Anyway, Aansluiten bij een belangenvereniging die lobbyt bij politiek Den Haag is het meest effectieve. Daarnaast kan jij bij je eigen politieke partij dit ook kenbaar maken. Last but not least ga zelf lobbyen in den Haag.

Eigen partij oprichten gaat niet werken. Want hoe gaan we /deze politieke partij dan stemmen over andere issues. Ik denk dat daar de meningen tussen motorrijders ne zo uiteenlopen als bij de rest van NL.

Volgens mij vergaat het Thieme, Kuzu en Krol ook best aardig.
 
Naar mijn mening is voor de meeste mensen (inclusief mijzelf) motorrijden niet belangrijk genoeg om daarvoor op een politieke partij te stemmen die verder niet of nauwelijks aansluit bij mijn wensen. Zelfs niet omdat motorfietsen niet alleen mijn hobby maar ook mijn werk zijn.

Hetzelfde gaat op voor de Partij voor de Dieren. Goed initiatief, maar ik zal er niet op stemmen.
 
Naar mijn mening is voor de meeste mensen (inclusief mijzelf) motorrijden niet belangrijk genoeg om daarvoor op een politieke partij te stemmen die verder niet of nauwelijks aansluit bij mijn wensen. Zelfs niet omdat motorfietsen niet alleen mijn hobby maar ook mijn werk zijn.

Hetzelfde gaat op voor de Partij voor de Dieren. Goed initiatief, maar ik zal er niet op stemmen.
Ja, dat klinkt logisch. Sterker nog; mijn stem heb je alvast! *O* :+
 
De vangrails met ondergeleider staat in bochten. Als je ze niet ziet doe je het goed want je moet de bocht doorkijken en niet naar de vangrail.

Anyway, Aansluiten bij een belangenvereniging die lobbyt bij politiek Den Haag is het meest effectieve. Daarnaast kan jij bij je eigen politieke partij dit ook kenbaar maken. Last but not least ga zelf lobbyen in den Haag.

Eigen partij oprichten gaat niet werken. Want hoe gaan we /deze politieke partij dan stemmen over andere issues. Ik denk dat daar de meningen tussen motorrijders ne zo uiteenlopen als bij de rest van NL.
Tot aan het apathische toe??? Dat is misschien voor op een circuit een idee maar niet voor op de openbare weg. Ik zie alles, bekertje dat de weg op kan waaien, kleurverschillen in het asphalt, handen aan richtingaanwijzers in auto's, natte plekkies...
 
Tot aan het apathische toe??? Dat is misschien voor op een circuit een idee maar niet voor op de openbare weg. Ik zie alles, bekertje dat de weg op kan waaien, kleurverschillen in het asphalt, handen aan richtingaanwijzers in auto's, natte plekkies...

Ja, tot het apathische toe. Nee, tuurlijk niet. Je moet niet alles zo serieus nemen gast.
 
Naar mijn mening is voor de meeste mensen (inclusief mijzelf) motorrijden niet belangrijk genoeg om daarvoor op een politieke partij te stemmen die verder niet of nauwelijks aansluit bij mijn wensen. Zelfs niet omdat motorfietsen niet alleen mijn hobby maar ook mijn werk zijn.

Hetzelfde gaat op voor de Partij voor de Dieren. Goed initiatief, maar ik zal er niet op stemmen.

Mijn stem krijgen ze al jaren...

Dus start je eigen Partij @Rob..
 
https://www.motor-forum.nl/threads/ongeluk-vfrfred.443394/

Hier word ik nou echt verdrietig van, maar ook razend. Ik heb Fred niet gekend, maar begrijp dat hij een zeer ervaren motorrijder is, maar zoals iedereen wel eens meemaakt, een foutje heeft gemaakt.

De gevolgen zijn verschrikkelijk, maar zou hij dat paaltje niet hebben geraakt, dan zou hij er waarschijnlijk met wat schrammen en bulten doorheen zijn gekomen.

Naar aanleiding hiervan heb ik een kennis van mij, redacteur bij een dagblad, een mail gestuurd en ik hoop dat hij er een artikel aan gaat besteden, om nou eindelijk de politiek eens wakker te schudden, want die ouderwetse vangrails op palen gaan nog veel meer ellende en leed veroorzaken en daar moet een keer een eind aan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan