De persoon achter een kenteken

Friesland

Die hard MF'er
4 mrt 2004
625
1
.
He hoi allemaal,

Ik weet niet of dit mag maar probeer het toch maar even.
Ik werk zomers wat bij op een parkeerterein, veel toeristen hier in de regio.
Nou was er vandaag een meneer die wat bij moest betalen, vrij klein bedrag. Echter deze meneer was dit niet van plan.

Ik heb meteen mijn auto voor de uitgang neergezet, maar meneer vond het toen een goed idee om via een kleine helling door het gras weg te scheuren. OOk dit kan gebeuren, ging maar om een klein bedrag immers.

Waar ik echter wel een groot probleem mee heb is dat er wat kleine kinderen in die berm en het gras zaten te spelen waarbij ze bijna door die auto zijn geraakt!!! Dus omdat meneer geen 3.80 bij wou betalen neemt hij het risico om weg te rijden en gewoon mogelijk wat kinderen te scheppen!!! :(

IK baal hier ontzettend van, politie doet er niks aan omdat 3.80 een te laag bedrag is en er niemand door de auto is geraakt.(dit scheelde echter niks, kinderen plus hun ouders waren aardig overstuur)

Persoonlijk wil ik weleens een praatje maken met die meneer. Kenteken heb ik, maar nu de naam achter het kenteken.

Kenteken is 08-GP-PD, misschien is er iemand die via via weer iemand kent die hier achter kan komen.

licenced666@hotmail.com is mijn e-mail adres.

(Modjes, als dit niet mag, alle begrip voor een slotje, maar wil het toch ff proberen)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook al even gezocht, echter niks kunnen vinden hierover.

En wie niet waagt wie niet wint he :+


en dan :?
ga je het recht in eigen hand nemen :? kun je geen aangifte doen ofzo?

|( domme vraag natuurlijk B| de politie heeft het veel te druk met andere dingen :(

tja ...dan moet je wel wat he? succes in ieder geval...
 
Terug
Bovenaan Onderaan