"de politie is je beste vriend"

Grow up 8-)
De meeste die hier huilen over alles wat te maken heeft met blauw zijn denk ik in het verleden meerdere malen niet door de sollicitatieprocedure van de politie heen gekomen. En uitten hun frustratie nu maar hier, zielig hoor :W
En ik heb in het verleden al behoorlijk wat hoge boetes gehad inclusief een voorwaardelijke rijontzegging dus ik weet wel hoe het voelt. Maar kan nu niet echt zeggen dat het een ander zijn schuld was of dat het lag aan de lengte van hun snikkel. Dat is namelijk het laatste waar ik aan denk als ik een agent zie, misschien moeten jullie de posters maar weer gewoon kopen van de YMCA. Die agent is denk ik wel bereid om zijn snikkel te laten zien. Mag je hem misschien ook wel even vasthouden _O- Verzacht misschien de pijn voor de gekregen bekeuring *O*

Da's een volwassen reactie. Die kom je helaas niet al te vaak tegen op de diverse fora......

Natúúrlijk mag je best even kwaad zijn als je een verbaal hebt gehad. Natúúrlijk mag je proberen er op alle legale manieren onderuit te komen. Zelfs "illegaal" mag wat mij betreft (de verdachte mág tenslotte liegen), zo lang je daarmee niet jouw probleem naar een ander verlegt. bv. door valse beschuldigingen oid.

Maar laten we nu alsjeblieft eens ophouden met altijd ánderen de schuld te geven van ons eigen gedrag. We weten dat bepaalde dingen nu eenmaal niet mogen. We kiezen er zélf voor om ons daar niet te veel van aan te trekken. Heb ik op zich geen moeite mee, doe ik zelf ook wel eens....
Ben je het niet eens met de wetgeving, dan kun je proberen via ons democratische systeem daar iets aan te veranderen.
Wil je dat niet, dan kun je nog altijd emigrereren óf als een volwassen vent de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag accepteren.
Maar sommigen gedragen zich als een verwend klein kind. Het is de schuld van iedereen, vooral van de politieman die een oogje dicht had moeten knijpen, maar NOOIT van degene die de overtreding pleegt..... :X
 
Ja, en als de politieman in kwestie geen oogje dichtknijpt, dan moet het maar dichtgeslagen worden. Of nog beter, als hij beide ogen open heeft, jaag er dan effe een kogel tussen...... :N

Als ik bijvoorbeeld kijk wat die Hooligan nou weer zit te zwetsen. Zo te zien heeft hij in ieder geval een baan gevonden. Hij wil namelijk wel een jaartje vrij nemen.
 
mmmmmm

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/343904/a32bee841236902c59e6ceedb0717ef6 (90206767.jpg)​
 
als je nou ook gewoon je snelheid had aangehouden op het moment dat hij achter je reed had je een stuk eerlijker geweest.

doe ik ook altijd en de ene keer levert dat een boete op en de andere keer een preek.

maar gas terug nemen als je een agent ziet vind ik schijnheilig.

Heb weer eens niet alles gelezen maar deze lijst ik in :Y

Ondertitel: MF moraalridder van het jaar 2006 ! _O- _O- _O- Geweldig !

Ik zeg het is tijd voor een nieuw jaarlijks topic. Ik ga dit soort teksten verzamelen en dan aan het einde van het jaar een poll plaatsen wie de titel toebehoord :9

Of heb ik nu niks nieuws verzonnen :? :Z

Mazzel :W
 
What's new? Zijn toch allemaal ratten. Je zit niet voor niks bij de verkeerspolitie. Waarom ga je bij de politie? Om de wereld te verbeteren? Dan ben je wel heel naïef.

Mocht het nu zo zijn dat ik opzich geen hekel heb aan politie, blij ben dat ze er WEL zijn, en je ze bij lange na niet allemaal over 1 kam kunt scheren...
Als iemand veel te hard rijdt, mag er best bekeurd worden vind ik (dan heb ik het niet over die smerige boetes die uitgeschreven worden puur om de kas te spekken). Dat is hun taak, zorgen dat "de burger" enigsinds veilig over straat kan. Het is vaak ook veel gevaarlijker dan je zelf in de gaten hebt wat "wij" doen. Ik doe het zelf ook, maar of het slim is moet de tijd nog leren. Vind het gewoon te leuk om er mee te stoppen en blijkbaar is dit vele risico's waard.

Zijn gewoon mannetjes die genieten van de machtspositie die ze hebben t.o.v. de 'gewone burger'. Ben je blond en heb je dikke tieten, dan mag je doorrijden als je lief lacht. Ben je het er niet mee eens of nog mooier je verbetert ze, dan lopen ze nog een rondje langs je auto om te kijken of ze je nog een bon kunnen geven :r

Helaas :r ik hier ook van. En het gebeurt wel degelijk!
Ben al genoeg van dit soort mannetjes tegen gekomen. Niet dat ik daar iets van laat merken aan de betreffende agent. Heeft totaal geen zin!

Agenten die hierin geen collega's erkennen liegen dat ze blauw :X zien.

Een machocultuur voor mannen met een heeeeeeeeele kleine piemel :z

Ik zou het niet weten :+
 
Heb weer eens niet alles gelezen maar deze lijst ik in :Y

Ondertitel: MF moraalridder van het jaar 2006 ! _O- _O- _O- Geweldig !

Ik zeg het is tijd voor een nieuw jaarlijks topic. Ik ga dit soort teksten verzamelen en dan aan het einde van het jaar een poll plaatsen wie de titel toebehoord :9

Of heb ik nu niks nieuws verzonnen :? :Z

Mazzel :W


8-)
 
Da's een volwassen reactie. Die kom je helaas niet al te vaak tegen op de diverse fora......

Natúúrlijk mag je best even kwaad zijn als je een verbaal hebt gehad. Natúúrlijk mag je proberen er op alle legale manieren onderuit te komen. Zelfs "illegaal" mag wat mij betreft (de verdachte mág tenslotte liegen), zo lang je daarmee niet jouw probleem naar een ander verlegt. bv. door valse beschuldigingen oid.

Maar laten we nu alsjeblieft eens ophouden met altijd ánderen de schuld te geven van ons eigen gedrag. We weten dat bepaalde dingen nu eenmaal niet mogen. We kiezen er zélf voor om ons daar niet te veel van aan te trekken. Heb ik op zich geen moeite mee, doe ik zelf ook wel eens....
Ben je het niet eens met de wetgeving, dan kun je proberen via ons democratische systeem daar iets aan te veranderen.
Wil je dat niet, dan kun je nog altijd emigrereren óf als een volwassen vent de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag accepteren.
Maar sommigen gedragen zich als een verwend klein kind. Het is de schuld van iedereen, vooral van de politieman die een oogje dicht had moeten knijpen, maar NOOIT van degene die de overtreding pleegt..... :X

Ik denk dat jij niet echt begrijpend kunt lezen |( Zou mijn stukje nog maar eens overlezen om te kijken wat er nu precies staat :W
 
TommyG, volgens mij slaat alleen de eerste zin op jouw reactie. En daar ben ik het helemaal mee eens. Of bedoel jij iets heel anders? Leg het dan eens uit, want uit jouw reactie maak ik op dat je iets bedoelt als: Te hard rijden doe je helemaal zelf, als je een keertje de lul bent, ga dan niet lopen janken, maar slik gewoon de pil, al is-ie bitter. Lijkt mij een volwassen standpunt. Dat is ook wat JanB zegt. Hij voegt daar aan toe dat hij ook wel snapt dat je er niet blij mee hoeft te zijn, maar dat is dan weer zijn aanvulling.
 
TommyG, volgens mij slaat alleen de eerste zin op jouw reactie. En daar ben ik het helemaal mee eens. Of bedoel jij iets heel anders? Leg het dan eens uit, want uit jouw reactie maak ik op dat je iets bedoelt als: Te hard rijden doe je helemaal zelf, als je een keertje de lul bent, ga dan niet lopen janken, maar slik gewoon de pil, al is-ie bitter. Lijkt mij een volwassen standpunt. Dat is ook wat JanB zegt. Hij voegt daar aan toe dat hij ook wel snapt dat je er niet blij mee hoeft te zijn, maar dat is dan weer zijn aanvulling.

Dan moet ik mijn excuses maken want dan heb ik het ff verkeerd begrepen want zo was het idd bedoelt
8-)
 
Verdorie....ik begin mij net een biechtvader te voelen.

Vergeef mij, hoofdagent-motorrijder, ik heb gezondigd.

Wat heb je gedaan, mijn broeder?

Ik heb 180 gereden waar 100 is toegestaan.

Hmmm....dat is niet zo mooi, mijn broeder. Verder nog iets?

Jawel, hoofdagent-motorrijder. Ik heb rechts ingehaald. Over de vluchtstrook.

Aiaiai....dat moet streng bestraft worden. Doe een flinke donatie in de staatskas en poets mijn motor iedere zaterdag, drie maanden lang..

Dank u, hoofdagent-motorrijder.

Ga, mijn broeder. Mijn motor staat achter. Het is die rode....

Volgende biecht!
 
_O-

Zal die rooie motor maar net een naked zijn die door de zout opslag van breda heeft zitten toeren. *O*
 
Nee, die bewaren we voor de ergste gevallen.


Je weet wel, van die mensen die zomaar op hun achterwiel gaan rijden. Soms zelfs op hun voorwiel. En dan met een heleboel herrie uit hun uitlaten. Dát soort types! Je kent ze wel.
 
Laatst bewerkt:
Nee, die bewaren we voor de ergste gevallen.


Je weet wel, van die mensen die zomaar op hun achterwiel gaan rijden. Soms zelfs op hun voorwiel. En dan met een heleboel herrie uit hun uitlaten. Dát soort types! Je kent ze wel.

de klojo's die met hun wagen blindelings achteruit hun oprit komen afscheuren, of gasten die even een straat aan de linker kant inslaan (liefst zonder knipperlichten), ja, DIE laat je maar rustig rijden... (brengt niets op toch?)
 
de klojo's die met hun wagen blindelings achteruit hun oprit komen afscheuren, of gasten die even een straat aan de linker kant inslaan (liefst zonder knipperlichten), ja, DIE laat je maar rustig rijden... (brengt niets op toch?)


hebben ze jou je rbw al eens terugegeven?
meen me te herinneren dat die ingenomen was?
 
Laatst bewerkt:
ik vindt dat er een wet moet komen beste mensen... en wel een wet die netzo als in amerika geldt: richt er iemand in de bosjes een wapen op U of lijkt het op een wapen? scroom dan niet om U te verdedigen en is schieten toegestaan.


Als dit nu voor een jaartje in de nederlandse wet komt dan ga ik een jaar niet werken en knal ik elke wout af in de bosjes waardoor ik mij bedreigt voel... ze richten immers een soort van wapen op me af O-)

:Z :Z :Z :Z
 
Ach ja, wat mensen al niet verzinnen in de veilige anonimiteit van het Internet......

De knul zal wel een héle kleine hebben, dat moet je toch ergens mee compenseren als je te stom bent om bij de politie te gaan..... _O-


Zo.... gelijk die sukkel én een paar collega's in de zeik gezet..... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan