"de politie is je beste vriend"

Ach, aan de ene kant denk ik dan ..hij weet niet beter, |( maar aan de andere kant stel nou dat ie het serieus meent.... Wat dan? :N
 
Je bedoelt dat je iemand, die zich Cobra noemt en dit soort onzin uitkraamt serieus zou kunnen nemen????

Ja hoor, ik zit nu al te schudden in m'n tuigje...... _O- _O-
 
de klojo's die met hun wagen blindelings achteruit hun oprit komen afscheuren, of gasten die even een straat aan de linker kant inslaan (liefst zonder knipperlichten), ja, DIE laat je maar rustig rijden... (brengt niets op toch?)

Jij denkt toch niet dat ik zo een knurft aan mijn motor laat zitten?
 
Je bedoelt dat je iemand, die zich Cobra noemt en dit soort onzin uitkraamt serieus zou kunnen nemen????

Ja hoor, ik zit nu al te schudden in m'n tuigje...... _O- _O-


Je weet het niet hoor, maar ik geef toe ik heb eerst ook vreselijk gelachen voordat ik de reply getypt had :+ ... de gedachte alleen al... Serieus nemen... _O-

Maar goed ieder recht op een eigen mening maar soms kan ik het dan niet laten om te reageren...
 
Niks mis mee, daar is dit forum toch ook voor?

Blij toe dat we tiepjes als "Cobra" (wat een stoere naam toch....hmmmmmpfff...) hebben, dan valt er nog eens wat te lachen.
 
Waar gaat het hier ook al weer over?

Heeft het zin als hier meld dat ik een penis heb van 30 cm?

Ik ben overigens geen agent.

Voor de dames; liever niet reageren. Niet voor niks is mijn adres verborgen.

Geldt trouwens ook voor de heren.
 
Maakt niet uit, Bert.....of Henk.
Ook jij kunt agent worden. Maar aangezien het nu eenmaal de gewoonte is de lengte van de piemel, of liever gezegd het gebrek hieraan, te compenseren met een motorfiets, ben ik bang dat jij het met de middelste zult moeten doen. :+


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan